5 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Honeywell HA150E4 Luchtreiniger met HEPA-filter

Vanaf de uitvinding van de eerste eenvoudige regelaar in 1885, is het Amerikaanse Honeywell uitgegroeid tot vooruitstrevende producent en leverancier van de meest uiteenlopende meet- en regeltechniek. Al snel werd de naam Honeywell verbonden aan kwaliteit, vindingrijkheid en vernieuwing en werd de ene na de andere innovatie op de markt gebracht, zoals deze slimme luchtreiniger. Lucht kun je niet kunt zien, voelen, of proeven, daarom sta je waarschijnlijk nooit echt stil bij de kwaliteit van de lucht die je inademt. Zeker niet wanneer je binnen zit. Maar het is een feit dat de lucht binnenshuis wel 5 tot 100 keer meer vervuild kan zijn dan de lucht buitenshuis. Zelfs in de meest stedelijke gebieden! (bron: US Environmental Protection Agency). Onderzoek wijst bovendien uit dat mensen gemiddeld 90% van hun tijd binnenshuis doorbrengen, wat betekent dat er een behoorlijk risico is aan blootstelling van luchtvervuiling binnenshuis. De Honeywell HA150E4 Luchtreiniger is tot 99.7 % effectief in het verwijderen van schadelijk deeltje uit de lucht. Denk hierbij aan schimmelsporen, pollen, stof, rook en huidschilfers van huisdieren. Deze luchtreiniger is zelfs zo secuur dat hij deeltjes 250 maal kleiner dan een menselijke haar uit de lucht weet te filteren. Met zijn 50 watt motor is hij ideaal voor ruimtes van ongeveer 20 m2 en circuleert ‘ie de lucht in deze ruimte tot wel 5 keer per uur! Haal dus voortaan ook binnen een frisse neus dankzij de Honeywell HA150E4 Luchtreiniger met HEPA-filter.
  • Merk: Honeywell
  • Type: Luchtreiniger HA150E4
  • Filter tot 99,7% van de schadelijke deeltjes uit de lucht binnenshuis
  • Filtert schimmelsporen, pollen, stof, rook en huidschilfers van huisdieren
  • HEPA-filter
  • Permanent zuiveringsfilter
  • Vervangbaar geurfilter (elke 3 maanden)
  • Elektronische filterschoonmaakherinnering
  • Circuleert de lucht in de ruimte tot 5 keer per uur
  • 3 verschillende luchtreinigingsniveaus
  • Ideaal voor kamers van ongeveer 20 m2
  • Helpt bij hooikoorts en allergieën
  • Snoerlengte: 1.8 m
  • Input power: 50 watts
  • Kleur: Zwart/zilver
  • Afmetingen: 33 x 27 x 71 cm (L x B x H)
  • Gewicht: 5 kg
  • Garantie: 3 jaar

Vandaag is er op het iBOOD Health & Beauty Forum een Official Product Expert aanwezig!
De Official Product Expert is een vertegenwoordiger van de fabrikant en zal van

11:00 – 12:00

aanwezig zijn om al jullie vragen te beantwoorden.

Begin je vraag aan de Official Product Expert met:

@Honeywell-Expert

Wil je een uitleg over de specificaties van het product of wil je weten of de iBOOD van de dag compatibel is met een product dat je al in huis hebt? Dan kun je deze vragen direct aan de Official Product Expert stellen zodat je in no-time een duidelijk en goed antwoord hebt!
Let wel; Je kunt gedurende de Product Expertsessie vragen stellen die gerelateerd zijn aan het aangeboden product. Om de productdiscussie overzichtelijk en on topic te houden, worden alleen vragen behandeld over het product zelf. Als vanzelfsprekend dien je je aan de forumregels te houden om het voor iedereen leuk te houden. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan gesprekken met Product Experts of informatie die uit vragen voortkomt.

footer

5 juni 2012 om 00:06
HoneyMeltt Gebruiker

Ik loop de laatste tijd wel veel te kuchen, geen idee of zoiets hier ook mee kan helpen, maar zou ideaal zijn natuurlijk

5 juni 2012 om 00:16
roxanne23 Gebruiker

Joh, ik wist niet eens dat de lucht zo erg vervuild is. Staan wel weer leuke feitjes in de tekst, naja leuk. Misschien kun je dit soort dingen beter niet weten, nu wil ik hem bijna al gaan kopen alleen maar omdat ik dit weet

5 juni 2012 om 00:26
Coby Potappel-Stroop Gebruiker

Ja, gekocht. Moest wel even nadenken over de prijs, maar kan hem niet zo snel goedkoper vinden en kan zo’n apparaat wel erg goed gebruiken. Heb enorm veel last van hooikoorts, tranende ogen enzo. Dat zal dus een stuk fijner slapen worden!

5 juni 2012 om 00:29
Ozyma Gebruiker

“ideaal voor ruimtes van ongeveer 20 m2″

Da’s dus te weinig voor de huiskamer, dan hebben wij er dus twee nodig. Maar even een nachtje over slapen…

Hoe duur zijn de vervangingsfilters eigenlijk?

5 juni 2012 om 01:15
TineP3 Gebruiker

ik ben echt geintereerd in dit product maar zou meer willen weten over hoe het werkt… zoals de filter, gaat de filter lang mee en kan je die zelf reinigen of moet je nieuwe kopen? en maakt dit toestel (veel) lawaai?

5 juni 2012 om 01:21
supereep Gebruiker

beste ibood, hoeveel decibel geluid maakt deze luchtreiniger?

5 juni 2012 om 01:22
EddyGonzales Gebruiker

Mooie prijs, minimaal 137 euro bij anderen.

Wat ik mij afvraag is waar (en welke?) geurfilters te koop zijn en hoeveel deze gaan kosten.

5 juni 2012 om 01:57
wpte Gebruiker

Ik heb even de handleiding er bij gepakt.

-Als de filter 24/7 aan staat moet de voorfilter/geurfilter 1x per maand vervangen worden. tot maximaal om de 3 maanden.

-zuiverings filter (hepa) is een permanente filter en moet met de stofzuiger schoongemaakt worden

-lampjes geven aan wanneer filters gereinigd/vervangen moeten worden

Er zit geen automatische modus op, maar 3 sterktes.

Ik denk dat ik deze over sla… een jaar geleden had ibood een veel betere eigenlijk.

pdf handleiding van conrad: http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/550000-574999/560481-an-01-ml-LUFTREINIGER_HA150E_de_en_fr_nl.pdf aangezien ik het niet zo op de honeywell site kon vinden.

5 juni 2012 om 11:41
EddyGonzales Gebruiker

@Honeywell-Expert

Waar zijn de geurfilters te koop en hoeveel gaan deze kosten?

5 juni 2012 om 11:57
Official Product Expert Honeywell-Expert Official Product Expert

de geurfilters (CP-150PRE) zijn te koop bij onze partners zoals HON en Schuurman Groep. Advies verkoopprijs bedraagt EUR 9,99.

5 juni 2012 om 11:59

Deze luchtreiniger produceert niet meer dan ca. 48-52 dBa.
Stand 1: 48 dBa
Stand 2: 50 dBa
Stand 3: 52 dBa

5 juni 2012 om 12:04

De HEPA filters (RPA-HA150E-01) dienen, afhankelijk van intensiteit gebruik en plaatselijke situatie (hoogpolig taptijt, huisdieren, tabaksrook etc) gemiddeld om de 3 a 4 maanden schoongemaakt worden.
Het betreft hier permanente zelf te reinigen filters. U hoeft dus geen nieuwe filters aan te schaffen!!!
De HEPA filter kan gereinigd worden middels een stofzuiger of een vochtige doek.
Het product geeft automatisch middels een filterreinigingslampje aan wanneer de filter gereinigd dient te worden, zoals aangegeven om de ca 3-4 mnd.

5 juni 2012 om 18:26
zeilfanaat Gebruiker

Helaas voor een ruimte tot 20 m2 :(

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.