4 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Paco Rabanne One Million After Shave 100ml

Waar beginnen mannen de dag mee? Nou ja beginnen, maar we scheren wel. Tja en daarna is er een geurmomentje. Deze After Shave van Paco Rabanne laat je de dag beginnen met sprankelende noten van pompelmoes, munt en bloedmanderijn. Nu heeft zelfs voor de man ook de ochtendstond goud in de mond, en derhalve is deze One Million goudstaaf een goed begin. Vooral wanneer je bedenkt dat goud in veel culturen de verheven status heeft van de mystieke macht van de eeuwige schoonheid. Nadat deze After Shave op de huid is aangebracht verspreidt zich een geur van kruiden, rozen en amber noten waardoor sensualiteit samenvloeit met mannelijkheid. De man achter deze geur houdt van metaal en noemt zich graag de “enfant terrible” van de modewereld. Hij heeft een voorliefde voor het gebruik van onconventionele materialen zoals goud. Dus je bent in goede handen met deze gouden aanbieding die je huid ultiem verfrist en je de hele dag fit houdt.
  • Merk: Paco Rabanne
  • Type: One Million After Shave
  • Heerlijk geurende After Shave
  • Topnoten: Pompelmoes, Munt, Bloedmandarijn
  • Hartnoten: Roos, kaneel, kruiden
  • Basisnoten: Leder, Blank hout, Amber, Patchouli
  • Gewicht: 290 gram
  • Afmeting pakket: 156 mm x 42 mm x 60 mm
4 juni 2012 om 00:08
desireevdvelde Gebruiker

Jammer, geen luchtje voor vrouwen, misschien moet ik deze wel voor mijn vader kopen, maar eigenlijk wil ik liever iets voor mezelf.

4 juni 2012 om 00:16
Brock Lee Gebruiker

Oe, dat is een mooie!

4 juni 2012 om 00:21
HelloKittyW Gebruiker

Mooi kadootje! Volgens mij kun je daar iedere man wel blij mee maken

4 juni 2012 om 00:41
Neilpeart Gebruiker

Jammer dat dit de Aftershave is en niet de eau de toilette. 

Anders had ik hem zeker aangeschaft voor mezelf! :) 

Of ik moet me vergissen en de verpakking is veranderd?

Ik heb normaal altijd deze: ***

Edited by: Renate
Link verwijderd. Geen reclame maken voor andere producten aub.

4 juni 2012 om 01:04
tientonner73 Gebruiker

Nee, dit is jammer genoeg niet de eau de toilette.

4 juni 2012 om 10:18
jun Gebruiker

Dit is misschien maar 5 euro goedkoper dan in de winkel, bovendien betaal je nog 6 euro aan verzend kosten dus voor deze keer is ibood duurder. Ik vind dit geen `IBOOD`

4 juni 2012 om 11:19
xdc Gebruiker

nee niet nodig , is de after shave

en niet de eau de toilette , gemiste kans

4 juni 2012 om 15:12
Hobbel007 Gebruiker

balen.. uitverkocht. Was nog snel ff naar de winkel gegaan om ff proefmonstertje te ruiken.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.