2 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Zwitsal pakket met 6 heerlijke producten

Wie kent hem niet, de beroemde baby met het kuifje? Het symbool van de heerlijk geurende Zwitsal-producten. Het begon allemaal met apothekersleerling C.J. Jansen, die in 1920 stage liep bij een apotheek in Zwitserland. Van een collega kreeg hij het recept voor een zalf die snel en goed werkte tegen onder andere zonnebrand. Terug in Nederland startte hij zelf met de verkoop van deze ‘Zwitserse balsem’. Omdat de balsem vooral voor baby’s werd gebruikt, breidde Jansen al snel zijn assortiment uit met typische babyproducten zoals olie, zeep en poeder. In 1928 werd de naam Zwitsal geïntroduceerd. Op de verpakking zette hij zijn 11 maanden oude dochtertje Mieke, mét een kuifje in het haar. In 1974 werd het logo gemoderniseerd, maar het inmiddels beroemde kuifje van Mieke bleef behouden. Zwitsal is in al die jaren uitgegroeid tot Nederlands grootste, bekendste én lekkerste babymerk. Zwitsal staat bekend om z’n lekkere, vertrouwde geurtje. En dat geurtje is, net als alle Zwitsal-producten, hypoallergeen. Dat betekent dat er zo min mogelijk stoffen in de producten zijn verwerkt die allergische reacties kunnen veroorzaken. Bovendien zijn alle Zwitsal-producten ook pH-huidneutraal en mild. In dit heerlijke verwenpakket vind je een uitgebreide selectie aan zachte verzorgende producten voor baby’s, peuters en kleuters. En vooruit, ook voor volwassenen!
  • Merk: Zwitsal
  • Type: diversen
  • De welbekende, heerlijk geurende babyproducten
  • Zwitsal shampoo 400 ml
  • Zwitsal shampoo 75 ml
  • Zwitsal billendoekjes 72 st
  • Zwitsal wasgel 75 ml
  • Zwitsal eau de toilette 95 ml
  • Zwitsal bodylotion 400 ml
  • Klinisch getest
  • Dermatologisch getest
  • * Advies om voor gebruik te testen op een klein stukje huid om eventuele allergische reacties te voorkomen
2 juni 2012 om 00:03
HelloKittyW Gebruiker

Oeeeeeeh, lekker ruiken, lekker ruiken naar babybilletjessss. Ik ben dol op Zwitsal

2 juni 2012 om 00:06
deirdere Gebruiker

Das wel leuk. Ik vind die dingen in de winkel altijd zo duur. Vooral de bodylotion is erg lekker, ik zou alleen niet

2 juni 2012 om 00:16
Positrinas Gebruiker

Vriendin van mij is zwanger en die zal hier vast heel erg blij mee zijn, die neem ik mee dus.

2 juni 2012 om 00:20
renebakker Gebruiker

even aan het optellen geslagen, incl verzending geen cent korting tov gewoon in de winkel kopen…

helaas, gaat dus niet door

2 juni 2012 om 00:23
Dick Sack Gebruiker

jaaaaaaaa zwitsal, lekker hoor

2 juni 2012 om 04:30
anromax Gebruiker

Echt heel erg leuk deze aanbieding maar ben het met renebakker eens……dus sla ik over!

2 juni 2012 om 08:02
donkmatt Gebruiker

Dat dacht ik dus ook al. Wij zijn wel gewend om Zwitsal te kopen en die adviesprijs van €49,95 is ronduit belachelijk. Dat kost het echt nergens! Bovendien zijn er drogisterijen die regelmatig aanbiedingen hebben van Zwitsal, ook vandaag. Wat een gemiste kans.

2 juni 2012 om 08:29
jeroendijkman1 Gebruiker

Je hebt helemaal gelijk. Als je goed zoekt ben je zelfs 0,75 cent goedkoper uit. Incl. verzendkosten welke ibood berekend. Niet gewend van Ibood en schandalig om te zeggen dat het pakket € 49,95 zou kosten. Die prijs vind je nergens. Jammer en geen reclame voor Ibood. Ben een goede klant en vaak tevreden. Dit moet niet te vaak voorkomen of los het op!

2 juni 2012 om 09:03
KingNothing Gebruiker

Alles even nagerekend via truus .nl maar alles bij elkaar kost dan ongeveer 26 euro, precies wat je kwijt bent voor deze aanbieding incl verzending. Eerlijk is eerlijk, de prijs is 19.95 dus dat is voordelig.
Maar dit pakket een adviesprijs van 49.95 geven is niet eerlijk, slaat nergens op…

2 juni 2012 om 10:32
dre667 Gebruiker

dit is een leuk pakketje… maar ik snap niet goed hoe ze aan die adviesprijs van 50euro komen.

Als ik op andere sites eens rondkijk, lijkt me deze aanbieding gewoon de prijs te zijn ( op enkele euro’s na misschien).

Of zie ik dit verkeerd?

2 juni 2012 om 10:54
Erica-5 Gebruiker

Edited by: Renate
Prijsvergelijk met link aub

2 juni 2012 om 11:05
dre667 Gebruiker

dit vind ik al een veel realistischer beeld…

iBood is nog steeds de voordeligste optie, maar 50euro is toch wat overdreven vind ik om jezelf in een goed daglicht te zetten! ;)

4 juni 2012 om 09:23
Moderator Renate Moderator

Beste iBOODers, Adviesprijs is NIET de marktprijs. Google leert je het verschil tussen beide.

2 juni 2012 om 15:48
MrJonas765 Gebruiker

Eau de Zwitsal? ;D

Hoe ruikt dat? haha.

5 juni 2012 om 00:05
kjenta12 Gebruiker

lekker als baby

8 juli 2012 om 18:54
Dicausss Gebruiker

ik hou van zwitsal lekker…

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.