3 juni 2012 om 00:00
iBOOD

ICE WATCH Sili Forever Black Unisex

Ice-Watch werd in 2007 gelanceerd vanuit België en heeft sindsdien de wereld in sneltreinvaart veroverd. Het is een enorme trend op horlogegebied. Geen wonder, want hun horloges zijn trendy, hebben precies de juiste look en zijn ook nog eens van erg goede kwaliteit. Dat zijn dan ook de belangrijkste redenen waarom Ice-Watch één van de hotste horlogemerken van dit moment is. Inmiddels worden deze horloges in zo’n 60 landen over de hele wereld verkocht. Dus dat de Ice-Watch horloges meer zijn dan een trend, is wel duidelijk. Zelf in muziekclips van internationale artiesten worden de horloges gedragen en dat is natuurlijk best leuk voor een merk uit het kleine België. De horloges zijn grotendeels van kunststof, dus extra prettig draagbaar, zonder dat het goedkoop aanvoelt. De lichtgevende wijzers zorgen ervoor dat je zelfs in het donker nog kunt zien hoe laat het is en de Quartz uurwerken staan bekend om hun accurate tijdweergave. Met deze Ice-Watch kies je dus voor design én kwaliteit!
  • Merk: Ice Watch
  • Type: Sili Forever Black Unisex
  • Icecool horloge met uiterst precies Quartz uurwerk
  • Kast van kunststof en horlogeband van siliconen
  • Mineraal glas, hard horlogeglas
  • Met kalenderfunctie
  • Kastgrootte: 43 mm
  • Breedte band: 20 mm
  • Kleur: Zwart
  • Waterbestendigheid 5 – 10 ATM
  • Gewicht: 50 g
  • Garantie: 2 jaar
3 juni 2012 om 00:06
desireevdvelde Gebruiker

Hey dat is leuk. Ik vind die kleurtjes toch niet zo mooi, dus deze zwarte pak ik lekker mee!

3 juni 2012 om 00:09
opilover Gebruiker

Hoe is de kwaliteit van deze horloges? Iemand er ervaring mee?

3 juni 2012 om 00:10
koen4116 Gebruiker

Koopje !!! Supergoede uurwerken … heb er intussentijd al een paar :-) Trendy kleurtjes, altijd leuk accesoire !!!

3 juni 2012 om 00:12
AnnaConda Gebruiker

Ja, ik wilde nog wel een horloge en deze ziet er erg mooi uit. Niet teveel poespas, maar gewoon een mooi zwart horloge. Me likey!

3 juni 2012 om 00:15
kerelt Gebruiker

Hmmm, unisex? Dan zal deze voor mijn forse mannenpolsen wel een te klein uurwerk hebben, jammer. Eens even een lineaaltje erbij pakken en kijken hoe 43 mm eruit ziet ;)

3 juni 2012 om 00:19
heinloh Gebruiker

@opilover, deze horloges zijn van zeer goede kwaliteit en kunnen tegen een stootje! Ze zitten ook erg fijn. (De plastic band wel iets fijner dan de siliconen.

Overigens twijfel ik aan de prijs.. ze zijn (nep) goedkoper te krijgen.

3 juni 2012 om 00:21
Diodosio Gebruiker

Gave horloges zijn dit hoor, en zeker voor die prijs

3 juni 2012 om 01:26
zmulk Gebruiker

Is dit nu de kleine of de grote horloge?

Ik weet dat ice ze in twe maten maakt, als het de kleine is dan is het echt wel n vrouwen horloge!

3 juni 2012 om 01:48
Jasmijn17 Gebruiker

Dit is zeker niet een dameshorloge. Ik heb dezelfde in Small (36 mm).

Deze Unisex is 43 mm. Er is ook nog een Big 48 mm voor heren.

De kwaliteit van dit horloge is echt goed, niet te vergelijken met nep. Dit is echt een gave deal!

3 juni 2012 om 09:42
Sven_ Gebruiker

Ze bestaan in 3 maten, en die van 99 euro zijn de grootste (heb ik zelf)

3 juni 2012 om 01:34
metalman Gebruiker

mooie ibood, is besteld

3 juni 2012 om 01:44
hammerhead1414 Gebruiker

@ zmulk

Er is klein, unisex en groot.

Voor mannen vindt ik unisex persoonlijk te klein. Had er zelf een unisex besteld, maar ondertussen aan zus gegeven.

3 juni 2012 om 08:40
lawjon Gebruiker

mooie kans, helft van de normale prijs, neem ik mee

kleuren waren leuk geweest, maar denk dat dit voor iBood (te) moeilijk is want er zijn héél veel kleuren.

bedankt iBood!

3 juni 2012 om 08:52
kawe Gebruiker

is de horlogeband vervangbaar?

3 juni 2012 om 11:20
Den_Bees Gebruiker

bandjes zijn niet vervangbaar , althans niet bij het mijne

3 juni 2012 om 09:41
Sven_ Gebruiker

Ik heb deze horloge zelf al 1,5 jaar en ik ben er zeer tevreden mee, nog geen problemen mee gehad en past goed.

Zeker een aanrader! En aangezien het model van 99 euro het duurste is, zijn dit ook de grote modellen

3 juni 2012 om 09:55
thehague Gebruiker

Is de hele kast van kunststof, dus ook de achterkant? Ik ben n.l. allergisch voor metaal (draag nu een titanium horloge).

3 juni 2012 om 11:15
anndewilde Gebruiker

neen, de achterkant is van metaal, ‘k ben zelf allergisch en draag al jaren uurwerken van swatch die wel een plastic achterkant hebben.

3 juni 2012 om 11:17
Den_Bees Gebruiker

zeer goed horloge , ik heb een colectersitem van freshclub by perrier

3 juni 2012 om 11:59
HN89 Gebruiker

Kijk ik verkeerd of klopt de richtprijs niet?
Op de officiële site staat hij 79€?

Edited by: Renate
Link verwijderd

3 juni 2012 om 12:11
snakes30 Gebruiker

hallo, hn89, kijk goed is niet zelfde uurwerk, wijzerplaat is anders, op officiële site is het gewoon zwart,

en hier niet, deze is nog maar net nieuw heb opgezocht op internet.grtz.

3 juni 2012 om 14:33
MisterSvn Gebruiker

welke is net nieuw, het aangeboden horloge of die op de ice-watch website. Volgens mij zou daar toch eerst de nieuwe collectie op moeten verschijnen. Hier staat dezelfde productomschrijving, dus zou het ook dezelfde adviesprijs moeten zijn

3 juni 2012 om 12:15
Sarrr Gebruiker

Ah jammer, ik had het juist leuk gevonden als er ook andere kleurtjes waren! Een witte bijvoorbeeld, zwart vind ik toch net iets te mannelijk.

3 juni 2012 om 13:22
Japs78 Gebruiker

Ik snap eigenlijk heel die Ice watch rage niet. Ze zien er niet speciaal uit en voelen heel goedkoop aan. Ik heb zelf ergens een Q&Q horloge gekocht dat perfect dienst doet, handiger is (analoog + digitaal), ongeveer de helft kost en er ook nog eens beter uitziet. Kan iemand mij uitleggen waarom je zo’n Ice watch moet hebben?

3 juni 2012 om 13:41
Tumki Gebruiker

Mooie deal. Zojuist besteld.

@Admin: wanneer worden deze verzonden?

3 juni 2012 om 13:46
Tumki Gebruiker

Ahh, 15 juni (verwacht) zoals in zojuist ontvangen bevestigingsmail.

3 juni 2012 om 14:28
MisterSvn Gebruiker

De adviesprijs die jullie geven klopt toch niet echt. Op de officiële website van ice-watch staat dit horloge voor 79 euro.

3 juni 2012 om 15:47
dimipsp007 Gebruiker

Die aan 79 is duidelijk niet dezelfde die hier aangeboden wordt. Die aan 79 heeft een zwarte wijzerplaat ZONDER motieven.

Deze blijkbaar wel, is het nieuwe model.

3 juni 2012 om 16:02
Foxxx_101 Gebruiker

2 vragen:

1: 15 juni is de verwachte vezendtijd. Betekent het dat ik tot 15 juni me bestelling kan annuleren en dat ik normaal me geld terugkrijg?

2: Is dit echt 100 euro in de winkel?

3 juni 2012 om 16:05
daniele08 Gebruiker

kost echt 100 euro in de winkel meestal tussen de 80-100

3 juni 2012 om 17:53
sulo91 Gebruiker

Annulering
Mocht u van uw aankoop af willen zien, dan kunt u via de “Mijn iBOOD” sectie uw order annuleren. Dit is kosteloos als u het voor de verzending van uw pakket doet. Nadat het pakket is verzonden kunt u binnen 7 werkdagen na ontvangst uw order alsnog annuleren maar zijn de kosten voor het retour sturen van het pakket voor eigen rekening.

3 juni 2012 om 16:05
daniele08 Gebruiker

+ Gekocht! Mooie aanbieding Ibood!

3 juni 2012 om 18:26
MisterSvn Gebruiker

Waarom zou het nieuw model dan nog niet vermeld staan op hun officiele website? Ik zie ook dat dit anders is, maar in de beschrijving die ibood hier geeft staat dit niet vermeld. De beschrijving van ibood klopt dus weer niet en geeft weer geen goede informatie

3 juni 2012 om 18:38
dimipsp007 Gebruiker

Ik hoop voor ibood dat de afbeelding die ze tonen juist is dan, want als deze een gewone zwarte wijzerplaat heeft is deze maar 79 euro waard!

3 juni 2012 om 19:16
BenZ1982 Gebruiker

Besteld…leuke aanbieding! Misschien niet helemaal correct volgens velen…wat helaas te vaak gebeurd via internet. Desalniettemin scherpe aanbieding!!

3 juni 2012 om 19:20
DHutjes Gebruiker

Edited by: Renate
Prijsvergelijk graag met link.

3 juni 2012 om 20:37
supernovasx Gebruiker

Mooi horloge. Besteld :)

11 juni 2012 om 10:40
dimipsp007 Gebruiker

Vertraging opgelopen, levertijd 18 juni ! =(((

11 juni 2012 om 19:06
sulo91 Gebruiker

laaste tijd worden de items wel vertraging opgelopen =[

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.