14 februari 2016 om 00:01
iBOOD

Parfum van A-merken

Parfum van A-merken
Klassieke geuren

In deze Flash Sale vind je tijdloze klassieke geuren van topmerken. Zowel voor heren als dames. Zit jouw favoriete geur erbij?

14 februari 2016 om 10:14
ba-buyer Gebruiker

Hallo. Kun je mij zeggen hoe oud deze zijn. Het is namelijk zo dat als ze ouder dan 8 jaar zijn dat de geuren niet lang blijven. Na 10 jaar blijven ze nog maar amper 1h.

Heb laatst 2 stuks gekocht en ik gebruik ze niet. Een gaat maar 1 uur mee en de ander heeft meer alcohol geur dan reuk omdat ze te oud zijn. Hoe kan in controleren hoe oud ze zijn.

Ze doen hier stock verkoop aan halve prijs  omdat ze te oud zijn.

Ik heb besloten om geen meer te kopen tot ik weet hoe oud ze zijn.

Ik raad iedereen aan eerst dit te onderzoeken. Ik heb een hele gamma aan geuren en ik weet waar ik over spreek.

14 februari 2016 om 11:31
Moderator Kris Moderator

Beste, jammer genoeg zitten de inkopers op zondag aan de brunch. Ik ga de vraag uitzetten (maar kan geen antwoord garanderen). Als je deze deal niet wil laten schieten, kan je na het antwoord nog steeds je order (kosteloos) annuleren voordat ie het warehouse verlaten heeft. Fijne zondag, Kris

15 februari 2016 om 08:03
ba-buyer Gebruiker

Het moet toch ergens mogelijk moeten zijn om de aanmaak datum te vinden. Uiteindelijk is er toch een barcode aanwezig.

Spijtig. Ik zal geen geuren meer kopen tot ik de aanmaak datum weet. De 2 vorige waren gewoon geld verspilling.

15 februari 2016 om 10:02
Moderator Kris Moderator

Beste ba-buyer, ik heb even met de inkoper overlegd, iBOOD zelf heeft de doosjes nog niet in handen, dus wij kunnen vandaag de dag geen uitsluitsel geven over enige fabricatiedatum. Wij gaan even bij de leverancier horen wat zij kunnen vertellen. Fijne dag, Kris

14 februari 2016 om 13:40
Xerzan Gebruiker

Dag Ibood. Ik zag de parfum van A-merken aanbieding langskomen en wilde toch nog wat opmerken:

1) Ik verwacht bij parfum van A-merken dan ook echt parfums te zien, dit zijn alleen eau de toilettes (dit kan aan mij liggen, maar dat is dus wel wat anders).

2) Zelf had ik interesse in de Hugo Boss Orange, deze heb ik zelf een tijd geleden ook bij Ibood besteld en was er erg tevreden over. Na een snelle google echter, kwam ik erachter dat dit niet een geweldige aanbieding is die ik gewend ben van Ibood. Ja, de prijs op deze site is € 2,- hoger dan bij deze aanbieding van Ibood, maar de kosten voor verzending zijn dan weer € 2,- lager. Uiteindelijk betaal je dus hetzelfde: http://www.demannenzaak.nl/hugo-boss-orange-man-40-ml.html?source=googlebase&gclid=Cj0KEQiA6IC2BRDcjPrjm_istoUBEiQASrLz1rfUjgtxyQsedzO3ykI9VaPGgoshVea7dcDiAy87oWQaAhqo8P8HAQ

Hierdoor laat ik deze aankoop voorbij gaan en wachten we op een volgende aanbieding.

14 februari 2016 om 14:11
alwin-mon Gebruiker

Te duur de ck one bij de *knip* 25 euro

Edited by: Kris – Bedankt voor uw berichtje, nu graag met direkte link (waarschijnlijk niet dezelfde hoeveelheid). Fijne valentijn! Kris

15 februari 2016 om 12:50
colinapps Gebruiker

hallo Ibood

Krijgen we vandaag dan nog antwoord over de fabricage datum ?

15 februari 2016 om 12:58
Moderator Paul Moderator

Beste colinapps,

De leverancier geeft aan dat er een hoge omloopsnelheid zit tussen het moment van productie en de uiteindelijke aanschaf van de consument.

Vriendelijke groet, Paul

15 februari 2016 om 19:45
peaveybrown Gebruiker

Vind ik een vreemde opmerking van de leverancier. Hugo Boss woman is namelijk al twee jaar uit de reguliere handel (zoals Etos, DA, Douglas en Kruidvat). Dat weet ik omdat dat mijn vaste eau de toiletten was, totdat de verkoop is gestopt. Ik neem het risico dus ook niet.

15 februari 2016 om 15:20
pcdr1978 Gebruiker

Voor de issey miyake l’eau d’issey pour homme vind ik het wel een erg matige aanbieding. Standaard prijs bij Kruidvat is € 39,99. https://www.kruidvat.nl/issey-miyake-l-eau-d-issey-pour-homme-eau-de-toilette/p/1181741 . De verzendkosten daar zijn € 3,99 dus totaal € 43,98 als je het thuisbezorgd wilt hebben. Het verschil is dat je het bij Kruidvat kunt halen als je in de buurt bent aangezien dit geen dag of weekaanbieding is en dan ben je in verhouding goedkoper uit. Bij Ibood zit je met de (hogere) verzendkosten en heb je geen keuze daarin, dus is de prijs totaal € 40,90. Deze gaat in ieder geval aan mij voorbij, is niet de moeite.

16 februari 2016 om 16:09
ba-buyer Gebruiker

Heb bij de vorige aanbieding  issey miyake l’eau d’issey pour homme. Ze hebben de verkeerde geleverd. had het niet gemerkt. Na openen van verpakking kan je ze niet meer terug zenden. Na een tijdje heb ik gelezen dat ze bijna bij iedereen de verkeerde hebben geleverd. Ik koop geen meer op het net. Ze zijn allemaal veeeeel te oud

16 februari 2016 om 02:57
jvo80 Gebruiker

*??* bij douglas en geen verzenkosten…

Weer alleen interressant voor mensen die in fictieve “originele” prijzen instinken….

Edited by: Paul
Om te kunnen vergelijken, wel even een directe link toevoegen.
Welke geur? Hoeveel ml? Leverbaar?

16 februari 2016 om 06:56
colinapps Gebruiker

Beste pdcr78

Bij het Kruidvat staat niet bij hoeveel ml erinzit

Hoe kun je dan over iets oordelen

Colin

16 februari 2016 om 07:35
crientje Gebruiker

Er staat toch bij dat het een flesje  van 75 ml is !!??

17 februari 2016 om 07:56
zwikkie Gebruiker

Ik zie nog steeds geen leeftijd

17 februari 2016 om 09:18
Moderator Renate Moderator

Hallo zwikkie,
Zoals eerder vermeld kunnen wij niet aan een leeftijd geraken.
De goederen worden pas na het einde van de verkoop aan ons geleverd.
We kunnen dus niet even op de verpakking gaan kijken.
De leverancier geeft aan dat er een hoge omloop is in de parfums en dat deze dus nog prima houdbaar zijn.

Mvrg

Renate

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.