10 februari 2016 om 00:01
iBOOD

Michael Kors horloges

Michael Kors horloges

Michael Kors heeft een duidelijke stijl die hij nooit heeft verlaten: luxueuze, typisch Amerikaanse, sportieve collecties werden zijn kenmerk. Casual chic, maar met een tijdloze elegantie. De vrouwelijke Michael Kors-liefhebbers, maar ook de echte horlogeliefhebbers kunnen hun geluk niet op met deze speciale Michael Kors horloge Flash Sale!

10 februari 2016 om 08:05
bouwmeestererwin Gebruiker

Zijn dit de originele horloges?? En ook incl certificaat etc? Kan dat nl niet vinden in de omschrijving. Iemand ervaring mee?

10 februari 2016 om 10:07
MartijnB26 Gebruiker

Vorige keer 2 voor mijn vriendin gekocht en moet zeggen dat het er goed uitzag en alles erbij zat.
Sinds de kerst weer een gelukkig mens! ;)

Gr. een andere Bouwmeester.

10 februari 2016 om 13:55
Moderator Tom Moderator

Beste ,

iBOOD distantieert zich van alle fake-producten. Moest je toch twijfelen over de echtheid (kan altijd gebeuren), dan vraag je een RMA aan in “mijn iBOOD” rechtsbovenin! iBOOD onderzoekt dan je aanvraag en bekijkt waar ze je kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,

Tom

6 maart 2016 om 16:40
radegast Gebruiker

.

Edited by: Paul
Uw bericht wordt doorgegeven aan de klantenservice. Heeft u een ticketnummer voor mij?

10 februari 2016 om 08:28
TvdG Gebruiker

Michael Kors MK5263 Blair wordt gemeld waterdicht tot 10 ATM terwijl de officiele MK site aangeeft 5 ATM, wat is correct?

Betekend dat je bij 5 ATM niet verder kunt gaan dan je eigen douche en bij 10 ATM je kunt zwemmen (niet duiken)

10 februari 2016 om 15:38
Moderator Tom Moderator

Goed opgemerkt! Het is inderdaad 5ATM.

Met vriendelijke groeten,

Tom

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.