6 februari 2016 om 00:00
iBOOD

❤ Valentijns sale

❤ Valentijns sale
'Maar iedere dag met jou is al Valentijnsdag!' 

Heb je een leuke relatie? Mooi, houden zo! Wij helpen je graag. Want hoewel ze bij hoog en bij laag beweert dat het voor haar 'iedere dag met jou Valentijnsdag is', zal ze toch not amused zijn als jij op 14 februari met lege handen komt aanzetten. En dames, andersom geldt dat net zo goed. Dus maak goede sier met een mooi sieraad, chic horloge of luxe tas uit in deze Flash Sale!

Let op: Deze sale bestaat uit restanten uit voorraad. Mogelijk zijn van bepaalde deals niet alle varianten meer beschikbaar. Check het dropdownmenu bij de deal voor de beschikbare varianten!

6 februari 2016 om 00:12
hzguan Gebruiker

Mag ik vragen wat er precies op de Calvin Klein tas gedrukt staat?

6 februari 2016 om 00:17
LeFrankii Gebruiker

‘Calvin Klein’

6 februari 2016 om 00:38
hzguan Gebruiker

Gezien de de lengte van de bedrukking staat er nog een toevoeging achter. Calvin Klein Jeans of Calvin Klein Perfumes.

7 februari 2016 om 12:38
Binnenmars Gebruiker

Ik weet niet waar jij dat ziet. Op de leren band tussen de hengsels staat toch echte alleen maar “Calvin Klein”.

Dan moet je er even op inzoomen, Ctrl-toets ingedrukt houden en muiswieltje omhoog scrollen.

6 februari 2016 om 00:18
tvalst Gebruiker

Vraag over de Ray-Ban Wayfarer. In de specificatie staat dat het om het zwart model gaat, maar op de foto is het havana model te zien. Om welke gaat het nou?

6 februari 2016 om 00:43
yrxcf Gebruiker

Voor de mensen die benieuwd zijn naar betere foto’s voor de ck aktetas:

http://*knip*.html

Edited by: Paul
De door u getoonde link naar een vorige deal, zijn exact dezelfde foto’s als bij de huidige deal getoond.
Dus net zo goed en niet (nog) beter.. :)

6 februari 2016 om 00:44
ludorombouts Gebruiker

Ik heb hier een goeie week geleden die Blomus geurkandelaar Relaja gekocht. Vandaag 05/02 toegekomen. Met het etiket met de winkelprijs er nog op: 9,52 euro brutto-preis, 8,00 euro netto-preis. In Duitsland nog geen 10 euro, voor België richtprijs 29,95 euro ?????

6 februari 2016 om 01:19
Moderator Paul Moderator

Beste ludorombouts,

De prijs van € 29,95 is de door de fabrikant of leverancier verstrekte (initiële) adviesprijs. Wanneer het product al enige tijd op de markt is, kan de huidige richtprijs lager zijn.

Vriendelijke groet, Paul

6 februari 2016 om 03:00
hakimz Gebruiker

Zijn de Beilen echt

6 februari 2016 om 09:46
Moderator Kris Moderator

Beste hakimz, iBOOD houdt zicht niet bezig met het verkopen van illegale (lees: namaak) spullen. Fijne zaterdag, Kris

6 februari 2016 om 05:47
lindaenchris Gebruiker

Heeft de Liorashopper een rits?

6 februari 2016 om 10:30
fjwillemsen Gebruiker

Beste moderator,

Ik wil net als gebruiker ‘tvalst’ weten welke kleur deze Rayban Wayfarer zonnebril nou is .. Zoals op de foto licht gevlamd of zoals in de omschrijving zwart …

Bvd

6 februari 2016 om 10:45
Starshine Gebruiker

Wat is de vervaldatum van de jelly beans?

6 februari 2016 om 14:15
Moderator Jeroen Moderator

Deze zullen ongeveer een jaar lang houdbaar zijn.

6 februari 2016 om 11:19
Krekwakwou Gebruiker

Jouw bericht zal onder de aandacht worden gebracht van de klantenservice, opdat zij een reactie zullen geven.

7 februari 2016 om 11:33
ollieb Gebruiker

Vraagje over Ambianzz 240×200/220 Dekbedovertrekken (mr right mrs always right) ;

Hoe selecteer je de kleur antraciet want de kleurkeuze is beperkt tot black ?

7 februari 2016 om 11:40
Moderator Wouter Moderator

Beste ollieb,

Ik ben bang dat de kleur antraciet al is uitverkocht en uit de lijst is verwijderd, ik zal de juiste afdeling informeren om de gegevens aan te passen.
Excuses voor het ongemak.

Groet Wouter

8 februari 2016 om 01:20
moon1965 Gebruiker

Wat erg dat ik deze aanbieding te laat zie……ben al jaren op zoek naar deze tas! Mocht er onverhoopt toch nog eentje over blijven, hou ik me ten zeerste aanbevolen!

10 februari 2016 om 09:04
jochyee Gebruiker

Wanneer word deze aktetas verstuurd?

10 februari 2016 om 10:49
fmilzink Gebruiker

Ik ben ook zeer benieuwd wanneer de aktetas wordt verstuurd, deze valentijns aanbieding wil ik graag met valentijn geven..

10 februari 2016 om 16:58
Moderator Paul Moderator

Beste,

De aktetassen, evenals de overige artikelen in deze Valentijns Sale, staan klaar voor verzending of zijn reeds verzonden. 
U kunt ervan uitgaan dat de bestellingen voor het weekend geleverd worden.
Bovendien heb ik het nog even extra onder de aandacht gebracht (mocht dat nodig zijn) om jullie gerust te kunnen stellen.

Vriendelijke groet, Paul

11 februari 2016 om 13:12
jochyee Gebruiker

Sorry, maar ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen.

11 februari 2016 om 13:41
mehmedstadim Gebruiker

ik heb eveneens nog geen verzendbevestiging ontvangen (aktetas Calvin Klein).

11 februari 2016 om 21:38
yrxcf Gebruiker

Hier ook nog geen verzendbevestiging ontvangen van mijn calvin klein aktetas bestelling, als Ibood niet voor valentijnsdag kan leveren kunnen jullie het dan gewoon doorgeven. Zometeen is bij iedereen de voorraad op en zit je zonder cadeau…

11 februari 2016 om 23:10
Moderator Paul Moderator

Dank voor jullie meldingen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat valentijnsbestellingen pas na valentijnsdag bezorgd worden. Ik heb opnieuw aan iBOOD verzocht om te zorgen dat de nog niet verzonden bestellingen uiterlijk op 12-02 richting klanten zullen gaan.

12 februari 2016 om 08:55
mehmedstadim Gebruiker

Beste Paul,

dank voor uw bericht. jammer, ook nu nog steeds geen verzendbevestiging, die bestelling kan hier nooit voor 14/02 zijn.

in mijn geval was die aktetas geen valentijnscadeau maar ik vind het wel spijtig dat er zo onzorgvuldig mee wordt omgegaan, zeker als jullie de actie een ‘valentijns sale’ noemen.

ookal wordt de tas vandaag verstuurd, de beloofde verzendatum was 9/02, en niet 12/02.

ik ga in het vervolg toch 2x nadenken voor ik iets bij ibood bestel.

vriendelijke groeten,

Mehmed

13 februari 2016 om 22:50
jochyee Gebruiker

Bedankt Ibood!!! Wat professioneel van jullie, denken jullie nu echt dat jullie dit kunnen goedmaken met 5 euro korting??? Ik kom af zonder valentijnscadeau dit weekend, volgens jullie ging dit verstuurd worden. Beste site van het jaar??? Mijn gat!

10 februari 2016 om 20:25
augustynensanne Gebruiker

Beste,

Ik heb een totaal andere set ontvangen, niet gewoon een andere kleur maar een totaal andere set dan de classic pearl and crystal ball tri set pink. Ik vind ze helemaal niet mooi. Is het mogelijk om met spoed een andere te verzenden en dan deze in retour mee te nemen? Ik had ze graag dit weekend gehad voor valentijn! Een andere kleur dan de pink vind ik niet erg. Maar een totaal andere set wel. Want deze vind ik echt niet mooi.

Sanne

10 februari 2016 om 21:10
Moderator Paul Moderator

Beste Sanne,

Wat spijtig dat je een andere set ontvangen hebt die je niet mooi vindt.
Helaas heeft iBOOD geen voorraad en vrees ik dat omruilen niet mogelijk is.
Ik kan alleen adviseren om een Service Verzoek in te dienen en een toelichting in te vullen.
Ondanks deze teleurstelling toch alvast een fijne Valentijnsdag toegewenst.

Vriendelijke groet, Paul

10 februari 2016 om 23:23
YvesVDP Gebruiker

Edited by: Kris – Beste M, gelieve een service request aan te maken in “mijn iBOOD” rechtsbovenin. De klantendienst lost dit dan zsm op. Fijne dag, Kris

11 februari 2016 om 14:40
rsnowd Gebruiker

Edited by: Kris – Dear rsnowd, please open a service request in “my iBOOD” (top right) – customer service will take care of it ASAP. Have a nice day, Kris

12 februari 2016 om 06:37
augustynensanne Gebruiker

Een service verzoek indienen? Dus het kan zijn dat jullie hier gewoon niets aan doen?

Het was mijn tweede ibood bestelling, en ik denk niet dat er ooit nog een derde gaat volgen zo.

12 februari 2016 om 06:56
Moderator Paul Moderator

Beste Sanne,

Het advies om een service verzoek in te dienen is zeker geen manier om af te wimpelen.
Het is juist de snelste manier om het aangekaarte probleem opgelost te krijgen.

Wanneer je een Service Verzoek indient via Mijn iBOOD > Bestellingen & Service > Verstuur service verzoek wordt meteen een ticket aangemaakt in het systeem van iBOOD.
Er zijn meerdere keuzes zoals Transportschade, Annulering, Defect en Verkeerde bezorging.
Daarna volgt een emailbericht van iBOOD met instructies over de vervolghandelingen.

Vriendelijke groet, Paul

12 februari 2016 om 19:21
SupercowsNL Gebruiker

Hier ook een verkeerde set ontvangen. Wel bijzonder van Ibood dit keer. Wat zoeken op google levert al snel ibood op met ook verkeerde geleverde bestellingen. Je denkt dan je leert ervan..

http://sports-fashion-nl-nl.forum.ibood.com/flash-sales/0605-151209/kyoto-zoetwaterparels/

Bestel veel en vaak bij Ibood. De eerste keer dat dit gebeurd. Erge vind ik dat ik dus nu niks heb. Want de juiste naleveren zit er niet in :(

12 februari 2016 om 19:18
fmilzink Gebruiker

10 februari gevraagd of de aktetas nog op tijd wordt geleverd, 11 februari tot 2 maal toe bericht gekregen dat deze 11/02 geleverd zou worden.

Vandaag een mail ontvangen dat ik de aktetas helemaal niet meer krijg en dat ik mijn valentijn een Ibood tegoed bon van €5,00 mag geven grrrr.

Word ik als (nog wel) vaste klant echt zo afgescheept??

Vanaf dag 1 is het toch duidelijk hoeveel tassen er verkocht, en hoeveel er beschikbaar zijn! Dan kan je iemand toch niet zo 2 dagen voor valentijn zo afschepen…

Ik verwacht toch wel wat anders van Ibood dan deze amateuristische acties, zeker niet na mijn eerdere mails!!

Frank

12 februari 2016 om 19:40
yrxcf Gebruiker

dit^^^^

Beste Ibood,

Dde aktetas ga ik niet meer als valentijns cadeau geven, maar ik wil hem nog steeds!!  Ik ga daarom dus mijn bestelling niet annuleren, maar verwacht dat Ibood achter de leverancier aangaat voor de tas!

Mvg, yrxcf

BTW De coupon ga ik niet gebruiken want^, maar Ibood ga niet klanten in een hoekje duwen/forceren iets te kopen met een houdbaarheid van 3.5 maandtjes…

7 maart 2016 om 10:36
very66 Gebruiker

.

jouw bericht heb ik doorgegeven aan de klantenservice zodat het opgelost kan worden

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.