2 februari 2016 om 12:00
iBOOD

Dames- en Herenschoenen

Dames- en Herenschoenen
These boot's are made for walking

Je moet stevig in je schoenen staan, wil je deze Flash Sale zomaar aan je voorbij laten gaan. iBOOD blijft bij z´n eigen leest en biedt A-merken voor bodemprijzen aan. Denk een paar stappen vooruit en kijk of er al een mooi paar voor het voorjaar bij zit.

2 februari 2016 om 13:20
mvdmade Gebruiker

Bij een vorige sale zowel een heren als dames model van Adidas Duramo besteld. Heerlijke (vrijetijds) schoenen, kan ze iedereen aanraden!

Let wel op dat de maat wat klein uit kan vallen. Beter een (half) maatje groter pakken dan de maat die je normaliter hebt. Ik heb normaal Euro mt. 45 en had gekozen voor UK mt 10.5 (= Euro 45 1/3), maar deze zijn eigenlijk net iets te krap. Maatje groter had iets comfortabeler gezeten. Nevertheless: mooie schoenen voor een zacht prijsje!

3 februari 2016 om 07:31
heineken01 Gebruiker

Net zoals de vorige schoenensale, keuze is reuze, maar het gewenste model, kleur en maat zit er niet tussen.

Zet er aub op wat je wel kan leveren, om te beginnen met een filter voor de maat.

3 februari 2016 om 07:40
phazer Gebruiker

Al meerdere keren schoenen gezien die ik wel zou willen passen. Alleen online schoenen bestellen is qua maat altijd een beetje tricky.

Die 6 euro verzendkosten kom ik nog wel overheen, maar dan moet je vervolgens ook nog weer betalen om ze retour te sturen. Kom op iBOOD, dat is toch niet meer van deze tijd?

3 februari 2016 om 08:06
Moderator Kris Moderator

Beste phazer, je krijgt het volledige aankoopbedrag (plus de initiële verzendkosten) terugbetaald. Dus je “gokt” met een inzet van maximaal 6€: passen ze, moet je ze toch niet terugsturen. Bestel je 2 maten (waarvan er minimaal één past), dan “verlies” je maximaal 6€. Fijne dag, Kris

3 februari 2016 om 11:43
Twinkle81 Gebruiker

Even zoeken naar een maattabel van het merk helpt ook. Japanse maten geven het aantal centimeters aan waardoor die maten veel betrouwbaarder zijn.

3 februari 2016 om 15:17
phazer Gebruiker

Bedankt voor je reactie, dat maakt de gok al een stuk minder groot. Jij/jullie ook een fijne dag nog.

3 februari 2016 om 21:12
gsfriend Gebruiker

Edited by: Kris – Beste gsfriend, 17€ voor iets terug te zenden lijkt mij inderdaad aan de dure kant, heb je het toevallig met bpost verstuurd? PostNL voorziet voor 5.95€ (zonder T&T) naar NL. Fijne avond, Kris

4 februari 2016 om 07:44
gsfriend Gebruiker

Inderdaad via Bpost. Wist niet dat ik vanuit België ook via PostNL kan versturen. Bedankt voor de hint.

3 februari 2016 om 21:08
TimpJoo Gebruiker

Ik heb gisteren de O’Neill canvas sneakers besteld juist voor ze uitverkocht waren. Bij het bestellen was er wel geen keuze voor maten, en kleuren. ik heb dit toen in de opmerking bij de bestelling geschreven. Mag ik erop vertrouwen dat deze inderdaad als fakey grey maat 43 toekomen, of annuleer ik deze bestelling al best?

Edited by: Paul
Voor de zekerheid heb ik dit even doorgegeven aan de klantenservice, om te beantwoorden.
Je mag ook telefonisch contact opnemen met iBOOD om te verifiëren.

4 februari 2016 om 00:10
MAdnan Gebruiker

Edited by: Paul
Beste MAdnan, spijtig om te horen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat de iBOOD medewerker wacht op een reactie van uw kant om u verder te helpen.
Een antwoord via email was voldoende geweest, maar ik zal het via deze weg melden aan de klantenservice zodat het snel opgelost kan worden.
Vriendelijke groet, Paul

4 februari 2016 om 02:06
MAdnan Gebruiker

Beste Paul,

Inmiddels heb ik wel 5 mails gestuurd, hoe kunnen ze dan nog aan het wachten zijn op een reactie?? Ik denk dat iemand zijn administratie op orde moet stellen en ik ben dat iig niet.

Bedankt voor het oppakken, ik ben benieuwd.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.