Een beetje Italiaanse flair kunnen wij Nederlanders/Belgen wel gebruiken. Check dus snel of er iets van jouw gading in deze Flash Sale zit en geef je outfits kleur! Of attitude... Want de sieraden van D&G zijn niet voor muurbloempjes!
Tuurlijk is het echt, what else?
Dag Kida24,
alle spullen die we aanbieden zijn echt.
Het verkoop van namaak is immers illegaal.
Soms kan het natuurlijk zijn dat er iets door de net glipt wat namaak is. Maar in alle gevallen waar dat tot nu toe het geval (<0,1%) heeft iBOOD altijd voor een correcte oplossing gezorgd. Dus daarvoor moet je deze aanbieding zeker niet laten liggen!
Met vriendelijke groeten,
Tom
die ketting met blauwe “steen” wordt als zilver verkocht, denk eerder dat het RVS is?? Dus hooguit zilverkleurig, heb ik gelijk?
Die ketting is inderdaad zilverkleurig.
De damesring met Pearl Beads zou ringmaat 14 hebben. Klopt dat?
Ringmaat 14 is een kindermaat! en een kleine kindermaat bovendien.
als je iets verder leest zie je dat de diameter, 1.7 cm is. Maat 14 is een franse maat. 17mm doorsnee is een damesmaat.
is dit de binnendiameter?
Dat is de binnendiameter.
Waarom nou weer zo hoge verzendkosten voor zulke kleine producten….
Dat heeft te maken met de waarde van de producten, en de keuze voor Track & Trace code om de zending te kunnen volgen. Het laagste tarief is alleen geldig voor kleine items met een lage waarde, en alleen binnen NL. Zie de FAQ.
Zijn de producten echt zilver? Of verzilverd ?
hallo,
1,7cm is dit binnenkant ring ?
Gebruikelijk is dat ringmaten binnenmaten zijn, maar of die info vanuit een andere gebruiker moet komen? Daarbij ik maakte voor mijn ex vrouw altijd ringen maat 18mm binnenmaat. Voor 17 mm is maar een kleine doelgroep, daarom zal ibood die partij ook in huis hebbben Goed meten zou ik zeggen voordat je besteld. En houdt er rekening mee dat zware ringen, met veel aan de bovenkant makkelijk draaien als ze te groot zijn.
en voor Valentijn in huis dus ;-)
er wordt echt weinig antwoord gegeven door Ibood. Er staan al diverse vragen en opmerkingen, enige waar een standaard bericht over komt zijn de verzendkosten. Doen jullie nog wat met deze vragen/opmerkingen. Dat van die verzendkosten weet elke gebruiker hier inmiddels wel. Trouwens dingen als zilver verkopen terwijl het hooguit zilverkleurig is, is fraude. Dus pas de boel aan.
waar zie jij staan dat het materiaal zilver is dan?
Beste Henk,
Er is niet vermeld dat het materiaal zilver is, maar om onduidelijkheid weg te nemen heeft iBOOD de tekst vanmorgen aangepast. Excuses dat er niet eerder op jouw bericht is gereageerd.
Vriendelijke groet, Paul
de vraag is al eerder gesteld maar nog geen antwoord op gekregen: de kleur van de ketting is zilverkleurig..maar wat is nu de metaalsoort ? zilverkleurig is geen metaalsoort !
Beste cowgirl,
ik heb het even voor je nagevraagd. Het is een Zilverkleurige schakelketting waarvan het materiaal Stainless steel (nickel free) is.
Met vriendelijke groeten,
Tom
Kan de 4 kleurige armband geopend worden de brede bedoel ik
Beste atlantis,
Of de brede 4-kleurige D&G armband een sluiting bevat, is niet bekend.
Jouw vraag zal ik voorleggen aan de inkopers.
Vriendelijke groet, Paul
Updated by: Paul De armband is één geheel.
Die adviesprijzen…funny… Zou er echt iemand geweest zijn die 180 Euro betaald voor een stalen ketting met een blauw stukje plastic? Voor het zelfde geld koop je een mooie gouden ketting.
Wat is de maat van de brede armband?
Meer van zulke deals!!
Edited by: Kris – Beste Daniel020, bedankt voor het hele forum onder te spammen. Dit is niet nodig. Wij zijn ook afhankelijk van de informatie die iBOOD ons verstrekt, wij hebben de klantendienst én de verantwoordelijke inkoper reeds geïnformeerd. We nemen iedere klacht serieus, maar de insteek van iBOOD is helemaal niet om “nepperds” te verkopen. Fijne dag, Kris
iBood toch… Een RVS ring voor €100? Wat zijn dit toch voor ‘deals’ de laatste tijd.
Is dit wel echt of namaak?