Einde van het jaar, en dus hebben we inkoper Tim en zijn minion in een elfenpakje gehesen. Inkoper Pepijn stond ineens ook te popelen om te helpen, dus gaven we hem het rendierpak en een arreslee. Dat rendierpak was geen succes, maar de slee bleek superhandig om ladingen leuke deals voor de feestdagen naar boven te brengen!
Probeert u eens http://www.ibood.com/sports-fashion-be/nl/flash-sales/6685/xmas-sale/
deze lukt nu inderdaad wel :)
mijn excuses, facebook had mij verkeerd gelinkt…
Tnx
Jammer dat het altijd de standaard merken en modellen zijn die aangeboden worden.
Misschien een idee om eens iets van Oakley, Serengeti of iets dergelijks aan te bieden?
Als je het bij Tip iBood plaatst, wordt jouw idee door de inkopers gelezen en zou het kunnen dat ook deze merken voorbij gaan komen.
Beste
Bij de Ray ben Justin staat dat er antireflecterende glazen zijn, wil dit zeggen gepolariseerde glazen?
Met vriendelijke groeten
Stephanie Smeets
Heeft iemand zijn/haar bril al?
Verwachte verzenddatum 14 december.
5 dagen later nog niets vernomen… Kunnen jullie mensen updaten bij vertraging iBood? Dat is wel zo fijn.
Was al bang dat ik de enige was.. Hoop dat ze snel komen!
Ik heb een mailtje verstuurd en antwoord gekregen, verwachte verzenddatum staat op 7 januari!
Waarom enkel verzending in Nederland? Nogal belachelijk…