28 oktober 2021 om 00:01
iBOOD

Reistassen en Trolley's

Reistassen en Trolley's
Ik ga op reis en ik neem mee...

... alles wat mijn hartje begeert. Heerlijk idee toch? Dat je niet hoeft na te denken over wat er allemaal in je tassen en trolley's past? Zorg gewoon dat je er genoeg hebt!

29 oktober 2021 om 10:36
Mr. Sky Gebruiker

Vraagje als ik deze nu bestel wordt hij dan ook 1 november verzonden. Met verwachting dat ik het voor 6 november ontvang?

29 oktober 2021 om 10:37
Mr. Sky Gebruiker

Vraagje als ik deze nu bestel wordt hij dan ook 1 november verzonden. Met verwachting dat ik het voor 6 november ontvang?

Het betreft: Thule Subterra Trolley | 36 L

29 oktober 2021 om 12:34
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Mr. Sky, dat is wel de verwachting. Ik ga er dan ook van uit dat je het voor de 6e binnen hebt.

30 oktober 2021 om 10:09
Sanniex Gebruiker

Is deze niet in het Zwart te bestellen?

30 oktober 2021 om 11:20
Moderator Nouchka iBOOD Moderator

Hi Sanniex,

Ik neem aan dat je de weekendtas bedoeld van Dbramante? Die is momenteel alleen verkrijgbaar in de kleur Pebbled Grey.

30 oktober 2021 om 10:10
Sanniex Gebruiker

Ik bedoel de Bramante reistas

30 oktober 2021 om 14:03
Nammi Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Wij bieden een andere kleur aan. Voor discussies of vragen over ons beleid kan je mailen naar community@ibood.com .

12 november 2021 om 11:08
Daantjevos Gebruiker

De tas van Laauw die je ontvangt is heel anders dan de tas op de foto’s. Andere sluiting, veel eenvoudigere bevestiging van het bandje, stiksels ontbreken, superdun leer met vlekken en strepen. Echt een soort nepversie van wat je op de foto’s ziet.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.