... alles wat mijn hartje begeert. Heerlijk idee toch? Dat je niet hoeft na te denken over wat er allemaal in je tassen en trolley's past? Zorg gewoon dat je er genoeg hebt!
Vraagje als ik deze nu bestel wordt hij dan ook 1 november verzonden. Met verwachting dat ik het voor 6 november ontvang?
Het betreft: Thule Subterra Trolley | 36 L
Hi Mr. Sky, dat is wel de verwachting. Ik ga er dan ook van uit dat je het voor de 6e binnen hebt.
Is deze niet in het Zwart te bestellen?
Hi Sanniex,
Ik neem aan dat je de weekendtas bedoeld van Dbramante? Die is momenteel alleen verkrijgbaar in de kleur Pebbled Grey.
Ik bedoel de Bramante reistas
*knip*
Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Wij bieden een andere kleur aan. Voor discussies of vragen over ons beleid kan je mailen naar community@ibood.com .
De tas van Laauw die je ontvangt is heel anders dan de tas op de foto’s. Andere sluiting, veel eenvoudigere bevestiging van het bandje, stiksels ontbreken, superdun leer met vlekken en strepen. Echt een soort nepversie van wat je op de foto’s ziet.
Vraagje als ik deze nu bestel wordt hij dan ook 1 november verzonden. Met verwachting dat ik het voor 6 november ontvang?