29 juli 2021 om 00:00
iBOOD

Lacoste Kleding

Lacoste Kleding
De kracht van de krokodil.

Iedereen kent de legendarische krokodil van Lacoste en hun kwalitatieve en modieuze fashion. Met kleding van Lacoste wordt elke dag legendarisch goed!

(!) Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

29 juli 2021 om 10:34
volkers205 Gebruiker

Is dit nu de slim fit versie van Lacoste of niet. De plaatjes zijn ook niet duidelijk. Op sommige staan 2 knopen en sommige 3. Volgende mij heeft de SlimFit er maar 2

29 juli 2021 om 10:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Volkers,

Over welke van de Lacoste producten gaat je vraag precies?

29 juli 2021 om 13:29
swilkens Gebruiker

Lacoste maakt ook slim fit polo’s met drie knoopjes. Maar ben met je eens dat de plaatjes bij Lacoste deals op IBOOD eigenlijk altijd niet 100% kloppen.

In dit geval zou de Navy Blue slim fit met 3 knoopjes zijn maar de Flamingo maar twee knoopjes hebben? Het zou kunnen, maar wel weer onduidelijk.

29 juli 2021 om 13:32
swilkens Gebruiker

Zie bijvoorbeeld deze:

https://www.ibood.com/sports-fashion-nl/nl/product-specs/82659/492531/lacoste-poloshirt.html

Navy Blue 3 knoopjes. Flamingo 2 knoopjes.

Het zou kunnen, lacoste maakt wel slim fit polo’s met 2 of 3 knoopjes – maar zou weer niet logisch zijn om die onder één advertentie te scharen. Komt vaker voor bij recente Lacoste deals.

30 juli 2021 om 10:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dank voor je reactie, ik ga dit navragen, swilkens! :-)

30 juli 2021 om 17:20
swilkens Gebruiker

Ik heb in elk geval ontvangen wat op het plaatje zichtbaar was. Navy blue slim fit met 3 knoopjes, in mijn geval dus dikke prima.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.