29 juli 2021 om 00:00
iBOOD

Thule Bags

Thule Bags
Ja nathulek!

Voor reizen lang of kort, noodzakelijk of niet noodzakelijk, zwaar of licht bepakt. In deze Flash Sale pakt Thule uit. En hoe. 

Met backpacks en tassen in alle soorten en maten welteverstaan. Voor dagelijks gebruik of als je er even op uit wilt. Kortom, er valt een hele hoop te ontdekken!

(!) Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

29 juli 2021 om 04:58
mister_black1979 Gebruiker

iBood,

Kan ik mijn eventuele bestelling ook gewoon bij het postkantoor laten leveren in plaats van een thuisadres? Zo ja, hoe kan ik dit doen?

Alvast bedankt!

29 juli 2021 om 07:57
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen mister_black1979,

Zolang je bestelling nog niet is verzonden kan je het afleveradres aanpassen via “Mijn iBOOD”.

29 juli 2021 om 08:06
mister_black1979 Gebruiker

Dus gewoon naam en voornaam + adres van het postkantoor is dan voldoende? Daarna kan ik het dan in het postkantoor gewoon afhalen?

30 juli 2021 om 10:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi mister_black1979,

Het is niet mogelijk om je pakketje naar een afhaalpunt te laten bezorgen.

29 juli 2021 om 20:13
Theframe Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD\
Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.
Om hier on-topic te blijven heb ik je berichtje hier even weggehaald.

31 juli 2021 om 09:25
Evans Gebruiker

Goedemorgen, er staan geen afmetingen bij de reistasje subterra 56 liter. Graag zou ik willen weten of deze als handbagage toegelaten wordt bij de vliegtuigmaatschapijen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.