8 april 2021 om 00:00
iBOOD

Accessoires Outlet

Accessoires Outlet
De finishing touch.

Geen outfit is compleet zonder het juiste accessoire, en dat weet jij. Daarom ben je zo slim om deze Flash Sale te checken en de leukste accessoires tegen de laagste prijsjes te scoren!

(!) Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

8 april 2021 om 18:44
Donamberes Gebruiker

Is het iPhone11 hoesje voor een iPhone11 of een iPhone11 pro? Beide modellen worden getoond op foto maar hebben wel een verschillend formaat..

8 april 2021 om 19:24
Moderator Maartje Moderator

Hoi Donamberes. Ik verwacht dat je vraag gaat omtrent het ”London iPhone 11 Hoesje” Merk: Dbramante1928, dit gezien bij de andere aangeboden iPhone hoesjes duidelijk vermeld staat dat het om de Pro versie gaat. Zover ik kan vinden met de achtergrond informatie die ik heb betreft het echt de iPhone 11, dus de 6.1 inch variant. Fijne avond!

11 april 2021 om 12:49
shadowjack Gebruiker

Kijk iBood, het kan wel, die Frederique Constant automatische horloges zijn een leuke aanbieding, ik zou ze nooit kopen want het is absoluut niet mijn stijl of prijsklasse, maar als jullie eens wat vaker automatic duikhorloges in de aanbieding zouden gooien, zoals bijv. Seiko, Citizen, Deep Blue, Glycine en zo, of voor mijn part wat duurdere G-Shock modellen, dan zou ik in de verleiding kunnen komen om weer eens iets te kopen hier, al was het maar om de verzameling nog meer aan te vullen =)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.