15 september 2014 om 08:54
iBOOD
Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de mooiste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) extra blij maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)
16 september 2014 om 20:26
Gubberke Gebruiker

Actieve sub-woofer

2 jaar geleden alweer de Yamaha SW-NS500 besteld voor 200€. helaas bleek deze defect en is me niet de mogelijkheid geboden om deze onder garantie door Yamaha te laten herstellen.  Zit sindsdien nog altijd op mijn honger.  Een high-performance subwoofer die automatisch aan en uitschakelt zou mijn surround systeem compleet maken dus…

Groetjes,

Peter Gubbi

17 september 2014 om 09:05
jordykruse1 Gebruiker

Kan ik binnenkort wellicht een crosstrainer verwachten? Heb al een loopband en een hometrainer gezien, dus een crosstrainer is ook nog wel welkom :)

26 september 2014 om 10:03
jpenverne Gebruiker

het zou leuk zijn mocht men ook de puma boxershorts alleen in het zwart te bestellen in plaats van 2 rose en 2 zwarten , hopelijk kan dat want wil 3 setjes kopen

26 september 2014 om 11:19
reemster1983 Gebruiker

Ik wil al een tijdje Sonos gaan kopen, maar het blijft zo duur… Zoek sowieso een goede oplossing om muziek in heel mijn huis te kunnen realiseren, en dat via een app kunnen bedienen, met spotify enz..  Als jullie zoiets aanbieden, ben ik de 1e klant!

27 september 2014 om 01:18
PhilVN Gebruiker

Een tas voor squash rackets

1 oktober 2014 om 00:20
defere Gebruiker

Een deftige armband voor de iphone 5 voor tijdens het lopen? :)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.