5 januari 2015 om 09:48
iBOOD
Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de mooiste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)
8 januari 2015 om 11:39
jarnotimmermans Gebruiker

Ik ben zelf erg op zoek naar een mooie upgrade van mijn audio en video in huis en met mij meerdere denk ik. De eindejaars bonus is weer binnen en mannen willen toch graag speeltjes om het aan op te maken. Wat betreft het beeld: een mooie 50(+)” 3d-tv (Samsung, Sony, LG) zou daarom erg van pas komen. Daarnaast een goede receiver (Onkyo, Denon, Marantz) met goede speaker zuilen (Canton, Dali, Jamo, Kef, Quadral) om het audio gedeelte af te maken. Ik houd al een aantal weken iedere dag vol verwachting de site in de gaten maar ik heb nog niks gezien van bovenstaande categorie. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan een interessante, niet te missen deal!

12 januari 2015 om 10:36
michiel_2003 Gebruiker

Ik zou graag een fotoboek deal willen hebben zoals jullie dat ook eerder aanboden van MyBKS. Ik wil graag een fotojaarboek maken zoals ik dat ieder jaar doe, maar wacht nog op een goede voucher deal. Bedankt alvast!

12 januari 2015 om 10:40
michiel_2003 Gebruiker

Om nog even aan toe te voegen, ik zie namelijk geen edit knop: ook de fotoboeken van Photobox waren geweldig! Ik heb er al diversen via jullie besteld!

13 januari 2015 om 20:30
jcgude Gebruiker

hoi,

Misschien nog wat vroeg, maar een goede gas barbecue aanbieding is zeer welkom!

Zelf lijkt me een Barbecook Impuls wel wat.

15 januari 2015 om 12:56
tomvanhuffel Gebruiker

Een goede gaming desktop (Dell Alienware, Acer, Asus of andere) die geschikt is voor de laatste games vlot te kunnen spelen met SSD en genoeg RAM voorzien.

Prijscategorie: Ikzelf zou liefst iets zien met korting net onder 1000euro

30 januari 2015 om 14:31
dennis_hartevelt Gebruiker

Hoi,

Als idee zou ik graag een full HD 3d beamer (Acer H6510BD, BenQ W1070 of iets vergelijkbaars) willen inbrengen. TV’s etc komen redelijk vaak voorbij maar een beamer heb ikzelf nog nooit gezien.

31 januari 2015 om 09:55
solyomvary Gebruiker

Een mooi schaakset!

8 februari 2015 om 00:44
Stormingsoul Gebruiker

Mannesman koffer xxx delige set met klustools uit de greenline!

13 februari 2015 om 08:31
kristineg89 Gebruiker

Eentje die iedereen stiekem wel wil: het coole ondergoed van Superdry !
- voor mannen: de boxershorts in toffe kleurtjes
- voor vrouwen de slips en hipsters met leuke motiefjes (geen strings dat past niet bij het Superdry imago).

Uiteraard in alle maten (XS-XL) en graag duopacks of gelijkaardige deals zoals het Bjorn Borg ondergoed.
Superdry is meer dan tshirts, hoodies, kleren… hun ondergoed zit zo gemakkelijk :-)

14 februari 2015 om 09:09
PausP Gebruiker

Apple producten.

MagicMuis, MagicMuis muisoplader, trackpad, toetsenbord, timecapsule, MacBook docking station, appletv, etc..

19 februari 2015 om 11:19
speldenknop Gebruiker

Medisana MC 825 gewenst

19 februari 2015 om 11:23
speldenknop Gebruiker

Een goede robotstofzuiger is ook welkom, wel 1 die ook een beetje mooi design heeft (LG of Samsung), niet zo’n lelijke Neato o.i.d.

20 april 2015 om 13:09
homebunny Gebruiker

Ik ben heeeel tevreden van mijn kobold VR200 (van het merk vorwerk).

27 februari 2015 om 10:17
Susantigoon Gebruiker

Ook al is het bijna maart en heet het hier (nog steeds) Tip iBOOD januari 2015, ik waag het er toch maar op:

Al die sokken hier tot nu toe is allemaal compleet naadje,

dus ik zie al een tijdje uit naar een leuke deal met naadloze sokken, ideetje….?

.

27 februari 2015 om 11:00
ivosieben Gebruiker

Al lang geen fotoboek meer voorbij zien komen, daar zit ik met smart op te wachten!

11 maart 2015 om 01:09
EricNL Gebruiker

Wegens vakantie in Curacao (random reader vergeten) de Brabantia pannen moeten laten schieten.

Hier baal ik echt van. iBood, kunnen jullie deze aanbieding alstublieft nog een keer langs laten komen (zoals jullie dit ook bij de Tefal pannen hebben gedaan)?

Hier zul je mij, maar ik verwacht meer iBood’ers heel erg blij mee maken :-).

19 maart 2015 om 22:29
Bonzaikris Gebruiker

Devolo dLAN 1200+ Starter Kit

http://www.routercenter.be/product/512789/devolo-dlan-1200-starter-kit.html

of

TP-Link TL-PA4030 Starter Kit

http://www.routercenter.be/product/338619/tp-link-tl-pa4030-starter-kit.html

( Liefst de goedkoopste zelfs en dan nog goedkoper uiteraard :D )

27 maart 2015 om 18:45
Collimator Gebruiker

Ik zou graag diverse Miele apparatuur uit parallel-import zien. Dat er dan geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zit vind ik niet interessant.

29 maart 2015 om 11:13
PeterVanSteen Gebruiker

Seb of Tefal Actifry toestellen, bij voorkeur niet de bottom line maar de plus, family, 2 in one…

30 maart 2015 om 09:49
arjoderoon Gebruiker

een normale cognac bruin / donker bruine aktetas.

3 april 2015 om 08:44
-JohanS- Gebruiker

Aangezien het ondertussen april is moet er misschien eens een nieuw topic worden aangemaakt? ;)

Desalniettemin: Photobox vouchers die van op voorhand goed afgestemd zijn met de verdeler zijn zeer welkom, spijtig dat die flashsale niet goed is verlopen…

4 april 2015 om 08:31
jufmieke Gebruiker

Ondertussen is het al april ;-)

Reinigingsproducten van clinique, zoals bv de 3-stappen producten zijn ook altijd welkom ;-)

11 april 2015 om 04:21
dewes2001 Gebruiker

Draadloze outdoor speakers voor in de tuin

14 april 2015 om 08:20
Azurak Gebruiker

Misschien met het mooie weer een goede Window Vac van Kärcher?

http://www.karcher.be/be/Producten/Home__Garden/Window_Vacs.htm

15 april 2015 om 13:41
hishamaru Gebruiker

Hallo,

Ik ben sinds kort uit huis gegaan vooral die pannen aanbiedingen waren zeer goed.

er zijn alleen nog aantal kleine dingen en grote zoals een crosstrainer was opzoek naar en

Oral-B elektrische tandenborstels en Opzetborstels en stoomreiniger huishoudelijk gebruik

20 april 2015 om 13:06
homebunny Gebruiker

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.