23 augustus 2017 om 10:38
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

25 augustus 2017 om 01:51
G1Sheoratan Gebruiker

Nike air Max 1

31 augustus 2017 om 17:58
igor_k Gebruiker

Philips hue

Google nest

Google wifi

19 oktober 2017 om 15:10
alexcid Gebruiker

Ja goeie!

2 september 2017 om 11:11
rgijsel Gebruiker

Ik zou graag een keer verstelbare dumbells zien. Je hebt die van Bowflex en die gaan tot 42KG. Je hebt ze ook die tot 24 kilo gaan en een hoop accessoires als een soort tafel om ze op te zetten. Zijn er ook van andere merken, maar Bowflex is het mooiste systeem. Dingen kosten 400 tot 499€ per paar.

Hoop dat jullie die een keer kunnen regelen.

20 september 2017 om 17:12
nbalic Gebruiker

Wat ik zou graag willen zien is Ryobi one+ flash sale, ze hebben geweldige aparaten werkend op lithium accu’s. Zoals de boormachine r18pdbl of slijpmachine, heggenschaar, decupeerzaag enz… echt een aanrader.

28 september 2017 om 15:41
fmilzink Gebruiker

Ik zou graag weer de volgende boxer shorts voorbij zijn komen: DKNY Boxershorts Heren 3-pack

Beste die ik ken, en blijven mooi.

28 september 2017 om 16:57
Kerstman13 Gebruiker

Akito Tanaka Hoodie graag. Ik had deze laatst besteld, maar werdt geannuleerd omdat het product niet meer op voorraad was…..

29 september 2017 om 13:24
jmolenaar1 Gebruiker

Hallo,
Jullie hebben nu al twee keer die verrekijker van Bresser in de 7 x 50 uitvoering aangeboden. Ook wat andere modellen zijn al voorbijgekomen, maar nog niet de 8 x 56 verrekijker Kunnen jullie eens de Bresser Condor 8 x 56 uitvoering in de aanbieding doen?
dat zou fijn zijn!
Alvast bedankt.

29 september 2017 om 13:32
jmolenaar1 Gebruiker

Ik beantwoord mijn bericht omdat ik nog wil toevoegen dat ik dan eigenlijk nog sterk de voorkeur zou geven aan de Bresser Pirsch 8 x 56 boven die Bresser Condor verrekijker. Dus als jullie die Bresser Pirsch uitvoering in 8 x 56 aanbieden zou dat helemaal te gek zijn. Zet ‘m op Ibood!

29 september 2017 om 19:01
jdf007 Gebruiker

Grand Seiko, of smartwatch (met safierglas en/of keramische kast/band) :-D

1 oktober 2017 om 09:28
Kokkel Gebruiker

Een Gerber zakmes en/of multitool zou me wel erg plezieren !

18 oktober 2017 om 14:29
coiken Gebruiker

Loopbanden van NordicTrack, maar niet die oude modellen die ze hier in de EU verkopen, ik heb interesse in de US versies met de grote schermen!
Hallucinant hoe deze vendor oude modellen op EU markt durft te verkopen aan meer dan 2 de Amerikaanse prijs! Heb gekeken om er 1 te laten overkomen uit de US maar de transportkosten zijn over de 1000euro hiervoor dus voor 1 stuk niet echt heeel interessant meer . Misschien dat IBOOD hier iets kan regelen, zou een schot in de roos zijn!

voorbeeld, de Nordictrack commercial 2950 US versie heeft 22 inch scherm!
http://www.nordictrack.com/treadmills/commercial-2950-treadmill

19 oktober 2017 om 11:45
adboelens Gebruiker

USB C Docks. Zijn over het algemeen erg prijzig via Nederlandse winkels.

19 oktober 2017 om 21:36
WesleyidMaur Gebruiker

De programmeerbare  neato robotstofzuiger.

30 oktober 2017 om 00:10
Boeijen Gebruiker

Graag een Netgear Orby RBK 50 multi room of Google wifi triple pack

8 november 2017 om 12:04
gerjanne1947 Gebruiker

Ik zou het heel fijn vinden als de Ferrari sporttas nog een keer langs komt, de laatste keer was oktober 2016, helaas was ik toen door omstandigheden net te laat

8 november 2017 om 15:49
Samtim88 Gebruiker

Aangezien wij als ibood klanten vaak shoppen vanuit de bureaustoel, waarom geen goede (populaire) bureaustoelen.

Er zijn verschillende goede bureaustoelen te vinden online, de voorkeur hierbij gaat natuurlijk naar TOP DEALS. minstens 25% goedkoper als andere webshops.

Bijvoorbeeld de DXRacer modellen. formula, racing en drift zijn heel populair en zou zelf voor een drift gaan. Eventueel king series voor de wat groter uitgevallen iboodshoppers.

8 november 2017 om 15:52
Moderator Jim Moderator

Ik ben fan!

8 november 2017 om 16:44
Samtim88 Gebruiker

Mochten jullie deze stoelen gaan onderzoeken voor een aanbieding, dan zou ik hier graag bericht van krijgen.  Voordat ik straks een impuls aankoop doe want zit al een tijd te zoeken naar zulke stoelen voor een schappelijke prijs.

16 november 2017 om 13:28
Suus6 Gebruiker

Ik hoop heeeel erg dat er zsm weer een toetsenbord voor de iPad air 2 langs komt. Ik heb van hier een belkin qode gehad. Beviel erg goed al kan hij tegen 0% water helaas. Of soep in mijn geval. Mis dat ding echt, nu een goedkope maar is het niet!!

21 november 2017 om 08:09
chaillet Gebruiker

misschien iets meer bandbreedte inkopen op dagen van de hunt? het is het laatste half uur echt bedroevend slecht gesteld met de snelheid van jullie website…

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.