29 januari 2018 om 00:00
iBOOD

NordicTrack T10.0i Loopband

Product expert aanwezig

NordicTrack T10.0i Loopband

Train langer, stiller én beter met de nieuwe loopband van NordicTrack! 

Specificaties

Merk: NordicTrack
Type: T10.01 Loopband
Garantie: 2 jaar via iBOOD, 3 jaar via NordicTrack

Houd rekening met hogere retourkosten i.v.m. het gewicht en de grootte van dit product. Wanneer je toch besluit de loopband terug te sturen, zijn de retourkosten voor eigen rekening. Deze bedragen € 25,- voor zowel Nederland als België.

• FlexSelect schokdemper
  • Handig Space Saver-systeem
  • Van rustig hardlopen tot sprintjes trekken

• Hartslagmeting via de ingebouwde handgripsensoren of optionele borstband
  • Automatische hellingshoek
  • Verstelbare Flexselect schokdemper; een demping die je kunt verstellen naar een hardere of zachtere variant. Je bootst daarmee de ondergrond van bijvoorbeeld de straat of het bos na
  • Extra groot loopoppervlak van 51 x 152 cm
  • Sneltoetsen voor helling en snelheid
  • 20 voorgeprogrammeerde programma's
  • Snelheid programma’s
  • Intensiteit programma's
  • Helling programma’s
  • Weight Loss programma's
  • Quick speed
  • Ingebouwde ventilator die het briesje aanpast aan de snelheid van de loopband;
  • Stroomadapter (bijgesloten)
  • MP3 ingang
  • iPod-aansluiting voor een lekker muziekje tijdens je training
  • Ingebouwde geluidsboxen
  • iFit Live compatible (optioneel)
  • Tablethouder
  • Bidon- en accessoirehouders
  • Noodstop en veiligheidsclip
  • Easy Lift assist systeem
  • Space saver ontwerp dus ruimtebesparend
  • Transportwieltjes
  • Opklapbaar
  • Extra groot verlicht LCD display met weergave van hartslag, tijd, snelheid, afstand, hellingshoek, verticaal afgelegde afstand, calorie verbranding
  • Inclusief nederlandse gebruikershandleiding

Technische specificaties:

• Motor continue vermogen: 3.0 pk
  • Snelheid: 0-22 km/u
  • Max. Hellingshoek: 12%
  • Belastbaar gewicht: 150 kg
  • Gewicht fitness toestel: 93 kg
  • Afmetingen loopvlak: 51 x 152 cm
  • Afmetingen apparaat uitgeklapt (L x B x H): 203 x 91 x 161 cm
  • Afmetingen apparaat opgeklapt (L x B x H): 105 x 91 x 176 cm

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Fitness-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

29 januari 2018 om 11:13
Mereijn Gebruiker

Mooie loopband voor een leuke prijs ibood!

Toevallig laatst bij een vriend op een loopband van dit merk hard gelopen en moet zeggen dat ik zeer onder de indruk was.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 12:44
wimvc Gebruiker

@Fitness-Expert:

ik veronderstel dat je met dit apparaat standaard op cardio kan trainen? waar koop je en wat kost de borstband, die niet bijgeleverd is? groet

Beantwoorden

29 januari 2018 om 13:34
Official Product Expert Fitness-Expert Official Product Expert

Beste wimvc,

Hartelijk dank voor uw vragen!

Een loopband is inderdaad zeer geschikt voor cardio training.

Voor wat betreft de borstband, deze loopband maakt gebruik van Bluetooth om een connectie te maken met de loopband. Er zijn verschillende soorten borstbanden (ook in verschillende prijsklassen) welke met deze loopband te gebruiken is maar het is dus wel belangrijk dat deze over een bluetooth connectie beschikt. Denk bijvoorbeeld aan Polar borstbanden.

Ik vermoed dat ik niet aan mag geven waar u deze kunt kopen maar als u via Google hier even naar zoekt dan kunt u vast het een en ander vinden :)

Succes met uw keuze!

Sportieve groeten,

De Fitness Expert

Beantwoorden

29 januari 2018 om 13:36
eva864 Gebruiker

Polar, TomTom en Decathlon werken met bluetooth (waarbij Decathlon bij mijn weten de goedkoopste is), Garmin niet.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 13:21
kurt.driessens Gebruiker

Wat is er specifiek aan de T10.0i?  Ik vind alleen informatie over de T10.0 op de Nordic Track website.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 13:58

Beste kurt.driessens,

Hartelijk dank voor uw vragen!

Ik weet niet op welk model u precies doelt maar voor hetgeen wat specifiek aan de NordicTrack T10.0i loopband is, kunt u uitgaan van de genoemde specificaties zoals iFit compatible, 150 kg belastbaar gewicht, verstelbare FlexSelect schokdemper, Easy Lift Assist systeem etc.

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het uiteraard graag.

Succes met uw keuze!

Sportieve groeten,

De Fitness Expert

Beantwoorden

29 januari 2018 om 15:15
dewadden Gebruiker

Ik ben zeer geintereseerd in deze loopband. Ik aan echter 1 voor mij belangrijk punt niet vinden in de specificaties: namelijk hoeveel centimeter is het loopvlak van de grond bij 0% helling. Mijn plafond is nog al laag namelijk.

Groeten, Bart Stevens

Beantwoorden

29 januari 2018 om 15:53

Beste dewadden,

Bedankt voor uw vraag!

De hoogte van het loopvlak bij 0% helling is 20,5 cm (vanaf de vloer gemeten).

Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik het graag!

Succes met uw keuze!

Sportieve groeten,

De Fitness Expert

Beantwoorden

29 januari 2018 om 16:44
dewadden Gebruiker

Dank je, 20,5 cm kan nog net!

Beantwoorden

29 januari 2018 om 16:51

Beste dewadden,

Uiteraard graag gedaan!

Succes met uw keuze!

Sportieve groeten,

De Fitness Expert

Beantwoorden

29 januari 2018 om 16:36
wimvc Gebruiker

@Fitness-Expert:

wat zijn de verschillen tussen de

NordicTrack New T7.0i Loopband en NordicTrack T10.0i Loopband. Beide worden hier op iBood te koop aangeboden..

Beantwoorden

29 januari 2018 om 17:00

Beste wimvc,

Hartelijk dank voor uw vraag!

Beide loopbanden hebben veel overeenkomsten zoals een verstelbare FlexSelect schokdemper, 150 kg belastbaar gewicht, 20 voorgeprogrammeerde programma’s en iFit Live compatible.

De belangrijkste verschillen zijn als volgt:

De NordicTrack New T7.0i loopband heeft een loopvlak van 51 x 140 cm, een snelheid van 0 – 20 km/h en een maximaal verstelbare hellingshoek van 10%. Het motor (piek) vermogen is 5,75 pk met een continue vermogen van 2,75 pk.

De NordicTrack T10.0i loopband daarentegen heeft een groter loopvlak van 51 x 152 cm, een hogere snelheid van 0 – 22 km/h en een maximaal verstelbare hellingshoek van 12%. Daarnaast is het motor (piek) vermogen van 6.25 pk met een continue vermogen van 3 pk hoger dan die van de NordicTrack New T7.0i loopband. Ook is de NordicTrack T10.0i loopband iets groter qua afmetingen.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik het graag.

Succes met uw keuze!

Sportieve groeten,

De Fitness Expert

Beantwoorden

29 januari 2018 om 19:18
supahfly Gebruiker

Kan iemand de garantieregel uitleggen? Is dat 5 jaar garantie in totaal?

Wie draagt de verzendi gskosten bij defect?

Beantwoorden

29 januari 2018 om 20:41

Beste supahfly,

Bedankt voor uw vragen!

Bij deze loopband zit 3 jaar garantie aan huis. Mocht er iets onverhoopt defect gaan aan het door u gekochte product binnen de drie jaar welke niet door uw eigen toedoen is veroorzaakt dan zal NordicTrack dit voor uw herstellen. Dus de service wordt aan huis verleend, dit kan in vorm van een monteur zijn maar bijvoorbeeld ook het toezenden van een onderdeel welke u zelf kunt herstellen. Dit alles uiteraard kosteloos.

Succes met uw keuze!

Sportieve groeten,

De Fitness Expert

Beantwoorden

12 februari 2018 om 09:32
Pipske Gebruiker

Al iemand nieuws gehad van levering?

Beantwoorden

14 februari 2018 om 18:50
supahfly Gebruiker

Ja heb de mijne gehad ondertussen.modelnummer is t10, nergens een i te bespeuren. Wel fijn apparaat trouwens

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.