25 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Nike Park VI SS Jersey | Heren

Nike Park VI SS Jersey

Dit jersey shirt van Nike garandeert een optimaal draagcomfort en de nodige ventilatie tijdens het sporten.

Specificaties

Merk: Nike
Type: Park VI SS Jersey
Check het dropdownmenu voor de beschikbare kleuren en maten.

• Blijf droog en koel
  • Optimale ventilatie
  • Keuze uit verschillende kleuren

Materiaal: 100% polyester
Technologie: Dri-Fit
Ronde hals
Mesh inzetstukken

25 januari 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De storing met de couponcodes is verholpen. Je kunt dus weer bestellingen plaatsen met een couponcode (indien je deze in je bezit hebt).

De foutmelding kwam bij onze payment service provider vandaan. In samenwerking met onze ICT-afdeling is het probleem inmiddels verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 05:30
rainier1990 Gebruiker

dubbele verzendkosten als je er 3 besteld… man man man.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 08:36
JohnZomerdijk Gebruiker

Als je 2 dezelfde jerseys besteld betaal je €2,95. Als je 3 dezelfde besteld opeens €5,95 (ipv €5,90). Als je 2 verschillende kleuren besteld betaal je voor iedere kleur verzendkosten. Hoe zit dat nu precies? Misschien kan ibood hier wat duidelijkheid in scheppen?

Beantwoorden

25 januari 2018 om 09:27

Hoi John,

Zodra je twee dezelfde shirts bestelt, betaal je inderdaad €2,95 (België € 5,95), omdat ze dan nog door de brievenbus passen.

Als je drie shirts bestelt, dan passen ze niet meer door de brievenbus en worden ze dus als pakketpost verzonden. De kosten hiervan zijn € 5,95 (optie: 2 losse bestellingen, beide als brievenbuspost –> 2x € 2,95).

Als je twee shirts in andere kleuren bestelt, dan betaal je € 5,95. Dit is een technische onvolkomenheid in ons systeem, wat we helaas nog niet hebben opgelost (optie: 2 losse bestellingen, beide als brievenbuspost –> 2x € 2,95).

Groeten,
Bas

Beantwoorden

25 januari 2018 om 11:11
Henk_M Gebruiker

Hi Bas, kan aan mij liggen, maar bij twee verschillende kleuren bestellen mey de door jou voorgestelde optie betaal je dan toch €5,90 verzendkosten? Dat is €0,05 minder?! Kan je laten weten of dit technisch probleem nog opgelost wordt of dat er achteraf compensatie wordt getrofen voor het teveel.betaalde bedrag in verzenskosten? Alvast bedankt!

Beantwoorden

25 januari 2018 om 11:15

Bij twee verschillende kleuren betaal je inderdaad € 5,95 als je ze tezamen bestelt. Dit is een technische onvolkomenheid in ons systeem welke vandaag nog niet zal zijn opgelost, maar wel op onze “to-do-lijst” staat.

Je kunt er voor kiezen de shirts in dit geval los te bestellen en zo 2x € 2,95 verzendkosten te betalen (inderdaad tezamen € 5,90).

Beantwoorden

25 januari 2018 om 09:39
Arjan1105 Gebruiker

Hoe vallen deze shirts?

Ik heb normaal altijd maat L, heb niet de mogelijkheid om nu alles op te meten volgens de tabel.

Vallen de shirts groot, klein of normaal?

Beantwoorden

25 januari 2018 om 10:17

Mijn eigen ervaring is dat deze shirts normaal vallen. In dat geval zou je dus ook nu maat L kunnen bestellen.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 12:16
deeNL Gebruiker

Lekker bezig, IBOOD. Ook als je twee shirts in dezelfde kleur besteld, maar wel verschillende maten, dan betaal je ook 5,95….. Je kunt het niet maken om dit als technische tekortkoming weg te moffelen en je zou het gewoon netjes moeten compenseren (shop tegoed oid).

Beantwoorden

25 januari 2018 om 18:34
ToonyBee Gebruiker

Ik heb deze shirts eerder besteld, ik vind ze erg fijn. Vallen normaal. Verzendkosten bij ibood altijd drempel om te bestellen, niet te bezorgen bij afhaalpunt ook. Wat mij betreft die laatste ook op to-do-lijstje…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.