21 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Akito Tanaka Hoodie

Akito Tanaka Hoodie

Dit is je kans om kennis te maken met Akito Tanaka: scoor nu zo’n stoere hoodie met dikke korting!

Specificaties

Merk: Akito Tanaka
Type: Hoodie
Check de dropdownmenu’s voor de gewenste kleur en maat

• Fijne kwaliteit
  • Nieuw populair modelabel
  • Stoer en met Japanse elementen​​​​​

Let op! De hoodies zijn slim fit, ze kunnen wat kleiner uitvallen.
Twijfel je tussen twee maten, kies dan de grotere.

Kwaliteit: 220 grams katoen
Pasvorm: Slim fit
Binnenkant is lekker zacht (brushed)
Capuchon is gevoerd met zacht katoen
Geborduurde merknaam onder de rits
Kangaroozak met patch logo
Capuchon met koord
Geribde manchetten

21 januari 2018 om 00:12
Pvdvenis Gebruiker

De tip om groter te bestellen sowieso doen, ook als je niet twijfelt! Ik heb altijd ‘L’, maar hier minstens ‘xl’…

21 januari 2018 om 01:33
Arjan P Gebruiker

Helemaal eens: ’slim fit’ is echt een understatement, ze zijn gewoon een maat kleiner dan aangeduid.

21 januari 2018 om 02:23
wally1wally Gebruiker

Ik wil er meerdere bestellen maar niet dezelfde kleur. Ik ga toch telkens gaan verzendkosten moeten betalen?

21 januari 2018 om 03:07
Moderator Paul Moderator

Je hoeft maar eenmaal verzendkosten te betalen. Nadat je het eerste product in de winkelmand hebt gelegd, klik je daar op Verder winkelen en kan je een volgend product selecteren en toevoegen.

21 januari 2018 om 08:10
armatus Gebruiker

Kwaliteit valt tegen. Eerder besteld. Blijven pluizen. Draag ze nu maar als oud/klus trui.

21 januari 2018 om 08:12
razor911 Gebruiker

Pluizen aan de buitenkant ook? Aan de binnenkant lijkt me onvermijdelijk bij dit soort stof.

21 januari 2018 om 08:17
Liel64 Gebruiker

Ja na 1x wassen al pluizig aan de buitenkant helaas…

21 januari 2018 om 09:52
enswan Gebruiker

Ik denk dat je de pech hebt een defect mogen te hebben, heb vest in 3 kleuren pluizen aan binnenkant waren na eerste 2 keer wassen weg, buitenkant pluist niet (ook niet na half jaar ) bij mij in ieder geval.

21 januari 2018 om 12:59
spinningrom Gebruiker

Is dit eigenlijk een warme pull? Genre Super Dry?

21 januari 2018 om 21:47
Moderator Paul Moderator

Warm en comfortabel.

21 januari 2018 om 13:17
RichieR Gebruiker

In de lijst staat achter blauw/wit uitverkocht, maar de optie staat een tweede keer in de lijst zonder uitverkocht erachter? Is kleur linksboven, rechts naast de grote afbeelding, nu wel of niet uitverkocht?

21 januari 2018 om 21:50
Moderator Paul Moderator

Door een technische oorzaak staat Blue White tweemaal in het dropdown menu. De ene is verbonden met maat XXL (nu uitverkocht), de andere is verbonden met de overige maten.

Het is aan te raden om eerst de benodigde maat te selecteren en dan te kijken welke kleuren nog beschikbaar zijn in die maat.

21 januari 2018 om 15:25
Rensdautz Gebruiker

Ik heb een code voor gratis verzending ontvangen (t/m vandaag geldig) maar als ik hem invoer krijg ik de melding dat de code niet geldig is…

Moderators, kan iemand ‘m resetten?

21 januari 2018 om 18:55
Rensdautz Gebruiker

Beetje jammer dit. Wil graag dit vest bestellen en van de bon gebruik maken maar dat wordt lastig zo.

@ moderator: Kan ik er vanuit gaan dat ik de verzendkosten teruggestort krijg als ik nu toch bestel?

21 januari 2018 om 21:51
Moderator Paul Moderator

Verzendkosten worden helaas niet teruggestort. Maar als je de mail met ontvangen code doorstuurt naar webcare@ibood.nl krijg je waarschijnlijk een nieuwe code om bij een volgende bestelling te gebruiken. 
Helaas kan ik de code niet voor je resetten.

21 januari 2018 om 15:53
bartdeboever Gebruiker

Ik heb afgelopen vrijdag code (‘free shipping code’) ontvangen voor gratis verzending (‘éénmaling geldig op het gehele aanbod t/m 21-01-2018′)

Bij invoer =>’deze couponcode is niet geldig’ ??!

Graag actie ajb

21 januari 2018 om 21:52
Moderator Paul Moderator

Ik raad je aan om de mail met code door te sturen naar webcare@ibood.nl met een korte uitleg. De klantenservice zal het dan voor je oplossen.

21 januari 2018 om 17:00
goldenheart Gebruiker

Ik heb ook meerdere van de ,en in vind ze super.

Niks pluizen en lekker warm

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.