17 januari 2018 om 00:01
iBOOD

Chesterfield Portemonnee

Chesterfield Portemonnee

Kies voor een praktische, stijlvolle en vooral veilige portemonnee van The Chesterfield Brand.

Specificaties

Merk: The Chesterfield Brand
Type: Portemonnees
Type/Kleur: Check de dropdown voor beschikbare types en kleuren

• Stijlvol model
  • Tijdloos design
  • Beschermt tegen moderne dieven

Met Anti-RFID technologie
Alle portemonnees hebben vakjes voor zowel pasjes als muntgeld

17 januari 2018 om 00:00
Moderator Niek Moderator

Hierbij de aanvullende informatie voor de portemonnees.

C08.033300
Circa 12 cm breed en 9,5 cm hoog. 9 vakjes voor pasjes, 4 vakjes voor pasjes/foto’s (iets groter), 1 vakje achter een rits, vakje voor klein geld en 2 vakken voor papiergeld. Tot slot nog 1 vakje aan de achterzijde van de portemonnee.

C08.033100
Circa 11 cm breed en 8 cm hoog. 5 vakjes voor pasjes, 2 andere vakjes, vakje voor klein geld en 2 vakken voor papiergeld. Tot slot nog 1 vakje aan de achterzijde van de portemonnee.

C08.033000
Circa 9 cm breed en 11,5 cm hoog. 6 vakjes voor pasjes, 4 vakjes voor pasjes/foto’s (iets groter), vakje voor kleingeld en 2 vakken voor papiergeld. Tot slot 1 vakje aan de achterzijde van de portemonnee.

C08.033200 en C08.033201
Circa 9,5 cm breed en 12 cm hoog. 11 vakjes voor pasjes, 4 vakjes voor pasjes/foto’s (iets groter), één vakje achter een rits, vakje voor klein geld en 2 vakken voor papiergeld. Tot slot nog één vakje aan de achterzijde van de portemonnee.

C08.033400 en C08.033401
Circa 14 cm breed en 10 cm hoog. 1 ritsvak met daarin 2 vakken voor papiergeld en 1 vakje met rits voor kleingeld. Als je hem open vouwt 5 vakjes voor passen, 2 vakjes voor pasjes foto’s (iets groter) en 1 vak voor papiergeld.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 00:07
genkli Gebruiker

Wat is de afmetingen van deze protemonnees? 
Wou het vooral weten voor de C.08.033000 Model.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 09:42
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen genkli,

Ik ga dit even voor je navragen en kom er nog even op terug.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 10:29
Moderator Niek Moderator

De afmetingen van de C.08.033000 zijn ca 9 cm breed en 11,5 cm hoog.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 08:01
rafverhelst Gebruiker

Krijg het product niet in mijn winkelwagen,er staat telkens je winkelwagen is leeg?

Beantwoorden

17 januari 2018 om 08:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen rafverhelst,

Bij welk type portemonnee loop je tegen dit probleem aan?

Beantwoorden

17 januari 2018 om 14:09
rafverhelst Gebruiker

Bij het model 33200,ik krijg steeds hetzelfde bij afrekenen staat telkens je winkelwagen is leeg!

Beantwoorden

17 januari 2018 om 14:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Zou je kunnen uitloggen, je cookies verwijderen en vervolgens opnieuw kunnen inloggen? Normaliter moet dit het probleem verhelpen.

Een andere optie is om te bestellen via onze mobiele app (voor iOS of Android) of door een andere browser en/of computer te gebruiken.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 14:47
rafverhelst Gebruiker

Hartelijk bedankt Bas,ik werkte via de mobiele app daar lukte het niet om te bestellen,ik heb dan via de browser ingelogd en daar uiteindelijk mijn bestelling kunnen plaatsen.Nogmaals dank,groetjes Raf

Beantwoorden

17 januari 2018 om 14:59

Goed om te horen dat het inmiddels via die weg gelukt is! Veel plezier met je nieuwe portemonnee  :-)

Beantwoorden

17 januari 2018 om 08:35
Currry Gebruiker

Goede morgen, hoeveel vakken voor pasjes zijn er? En er staan bij de omschrijving andere en minder type nummers dan de opties bij het bestellen. Wat is de juiste voor een bruine heren?

Beantwoorden

17 januari 2018 om 09:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Currry,

Tussen de afbeeldingen staan ze wel allemaal, daar zie je welke portemonnees voor de heren zijn. Hoeveel vakjes er in zitten ga ik even voor je navragen.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 09:12
AHbood Gebruiker

Ik lees nergens wat voor materiaal het is, zijn  dit nu echt lederen portemonnees?

en inderdaad als eerder gevraag de afmetingen.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 09:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen AHbood,

Dit wordt nagevraagd bij de leverancier. Zodra hier duidelijkheid over is melden we het hier meteen.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 10:31
Moderator Niek Moderator

Het bovenmateriaal van de portemonnees is 100% leder (suède) en de voering is 100% polyester.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 09:15
Renem Gebruiker

Waarom moet ik dubbele verzendkosten betalen als ik er 2 bestel?

Beantwoorden

17 januari 2018 om 10:40

Door de afmetingen en het totale gewicht van het pakketje dienen we hem dan als pakketpost te versturen. De kosten hiervoor liggen hoger, vandaar dat de verzendkosten dan verspringen naar € 5,95.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 00:40
Renem Gebruiker

Mag ik hier nog even op reageren? Dit was dus een compleet BS verhaal. Ik heb er 2 besteld en wat blijkt, 2 portemonnees pasten gewoon zonder problemen in de envelop waarin er 1 werd verstuurd. Het was dan nog steeds een brievenbus pakje gebleven aangezien de maximale grootte van 38×26,5×3,2cm niet was overschreden en ook het gewicht was niet boven het maximale gewicht van 2kg voor een brievenbuspakje uitgekomen. Ik voel me daardoor behoorlijk belazerd door jullie.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 01:35
Moderator Paul Moderator

Jij rekent wellicht met de afmeting van het losse product. Bij verzending moet echter rekening gehouden worden met de afmetingen zoals de fabrikant het product verpakt heeft. Volgens die gegevens kunnen 2 portemonnees niet als enveloppost verstuurd worden.

Als de komende week zou blijken dat de portemonnees wel als brievenbuspost werden verzonden, stuur dan een email met uitleg naar webcare@ibood.nl want dan is er iets misgegaan. Vooralsnog ga ik er van uit dat het als pakketje met Track & Trace aankomt.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 19:52
Renem Gebruiker

Ik heb de portemonnees gisteren al ontvangen en weet dus nu hoe ze verpakt waren. 1 Portemonne zat in een A4 envelop waar nog makkelijk een tweede portemonnee bij in kon zonder dat deze maximale afmetingen en gewicht werden overschreden.

Ze zijn daadwerkelijk als brievenbuspost verstuurd, al moest de bezorger bij me aanbellen omdat het toch niet door de brievenbus pastte ivm met de hoogte, en daar baalde hij best van. 2 Portemonnees zouden het pakje niet nog hoger hebben gemaakt.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 09:25
S. Veldheer Gebruiker

Jee iBood wat zijn jullie weer vaag! Ik wil graag bestellen omdat mijn huidige portemonnee echt aan vervanging toe is echter geen materiaal omschrijving, geen vermelding van de de hoeveelheid pasjes en eigenlijk ook te weining foto’s per type. Moet ik zo een besluit nemen? Sluit mij hierbij aan bij de andere ibood’ers. GRAAG EERST DUIDELIJKHEID en anders maar niet.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 11:02

Het bovenmateriaal van de portemonnees is 100% leder (suède) en de voering is 100% polyester.

We hebben bovenaan dit forum extra informatie toegevoegd m.b.t. de vakjes van de portemonnee. Mocht je aanvullende vragen hebben, laat het dan zeker even horen.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 09:42
didi16 Gebruiker

is dit leder

Beantwoorden

17 januari 2018 om 10:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen didi16,

We hebben hebben dit nagevraagd bij de leverancier. Zodra hier een reactie op komt plaatsen we het hier meteen.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 10:31
Moderator Niek Moderator

Beantwoorden

17 januari 2018 om 11:37
zorro4u Gebruiker

fijn dat de 201 alweer uitverkocht is! bedankt

Beantwoorden

17 januari 2018 om 11:45
zorro4u Gebruiker

komt die variant nog voorbij binnenkort?

Beantwoorden

17 januari 2018 om 14:27

Of ze nog eens voorbij komen kan ik niet beloven. Ik kan je wel aanraden om onze website/nieuwsbrief in de gaten te houden. Wie weet komt hij nog eens voorbij in een dagdeal, Flash Sale, de HUNT of een opruimingssale!

Beantwoorden

17 januari 2018 om 12:52
Currry Gebruiker

Ja Zorro, ik heb hetzelfde! Ik denk wacht even de extra info af.. Zijn ze uitverkocht. Jammer, maar goed misschien de volgende ronde

Beantwoorden

17 januari 2018 om 13:22
JohnnydeVries Gebruiker

Welke zijn de heren en welke zijn de dames modellen?

Beantwoorden

17 januari 2018 om 14:26

De portemonnees met de typenummers 033400 en 033401 zijn stijlvolle dames portemonnees

Beantwoorden

17 januari 2018 om 15:23
heretic1988 Gebruiker

Beste,

Is in deze portemonnees nog een vak voorzien voor een belgisch rijbewijs? (zo een roze vod), dus zo een groot vak met doorzichtige front…

mvg

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.