16 januari 2018 om 00:00
iBOOD

2x Sergio Tacchini Boxershorts

2x Sergio Tacchini Boxershorts

Omdat we allemaal van tijdloze en stijlvolle boxers boxershorts houden!

Specificaties

Merk: Sergio Tacchini
Type: 2x Boxershorts
Kleur/maat: Check de dropdown voor beschikbare kleuren en maten

• Tijdloos en stijlvol
  • Heerlijk zachte stretch
  • Fijn aansluitende pasvorm

Materiaal: 95% katoen, 5% elastaan
Pasvorm: aansluitend

16 januari 2018 om 06:58
leonardd Gebruiker

Ik krijg bij het bestellen/afrekenen van twee sets ook twee keer verzendkosten, niet zo netjes iBood.

Beantwoorden

16 januari 2018 om 07:03
leonardd Gebruiker

Herstel, ik slaap nog, ik krijg niet 2,95 maar 5,95 bezorgkosten. Dat is zelf net wat meer dan twee keer 2,95.

Beantwoorden

16 januari 2018 om 07:30
Moderator Jim Moderator

Hi Leonardd,

Het kan zijn dat het dan verandert van brievenbuspost naar een pakketje! Dat is waarschijnlijk de reden dat de verzendkosten hoger zijn voor meer artikelen! :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

16 januari 2018 om 08:54
leonardd Gebruiker

Dus in plaats van 2x 2,95 = 5,90 laten jullie me 5,95 betalen. Het wordt dan een  pakketje waardoor het niet door de brievenbus past maar ik het bij de buren of bij een distributie punt moet gaan ophalen.

Dus het kost me meer én het is minder handig.

Goed bezig iBood :-(

Beantwoorden

16 januari 2018 om 09:14
brookhuis16 Gebruiker

Ja want het past niet meer door de brievenbus *cut*

Edited by: Bas iBOOD
Beetje lief houden :-)

Beantwoorden

16 januari 2018 om 09:20
Moderator Bas iBOOD Moderator

De uitleg van brookhuis16 is inderdaad correct, als je meerdere boxers bestelt, dan passen ze niet meer door de brievenbus, waardoor de kosten hoger liggen.

Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om de boxers los te bestellen, zodat ze wel door de brievenbus passen.

Beantwoorden

16 januari 2018 om 12:47
leonardd Gebruiker

Ja, achteraf was dat een goedkopere en betere oplossing geweest.

Persoon verwacht ik van een bedrijf als iBood een reactie als

“Beste Leonard, we hebben de bestelling voor je achter de schermen voor je gesplitst, het zijn nu twee losse bestellingen die door de brievenbus passen. Je vindt het hopelijk niet erg dat we die 0,05 euro niet terugstorten.”

Dan had ik gereageerd met “SUPER! En nee natuurlijk is dat niet erg”

:-)

Beantwoorden

16 januari 2018 om 15:08

Hoi Leonardd,

Ik begrijp je punt. Helaas is het technisch niet mogelijk om je deze service te bieden.

Wel kan ik je het volgende meegeven: Je kunt je bestelling nogmaals plaatsen in twee losse bestellingen. Vervolgens kun je jouw eerste bestelling kosteloos annuleren via “Mijn iBOOD”. Het geld van je geannuleerde bestelling staat in uiterlijk 5 – 10 werkdagen weer op je rekening.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 januari 2018 om 15:35
LaHe Gebruiker

Hallo Bas,

Ik heb zojuist weer met iBOOD gebeld omdat ik al 6 dagen geen e-mail met de dagaanbiedingen meer ontvang en deze ook niet in de spam box zijn beland. Gisteren kreeg ik het advies van de telefonist om in te loggen en te kijken of bij abonnementen alles is aangevinkt en dat stond al goed. Vandaag adviseerde me de telefoniste om een en ander hier te beschrijven. Hoop dat jullie me kunnen helpen dit ongemak op te lossen…

Beantwoorden

16 januari 2018 om 15:52

Hoi LaHe,

Ik ben even in je melding gedoken en zie dat de mails nog gewoon naar je worden verzonden én worden afgeleverd. Zo is de nieuwsbrief van vandaag om 03:59 bij je afgeleverd.

Er lijkt dus iets verder in het proces fout te gaan. Het eerste waar ik aan denk is dat je mail wellicht in je spambox wordt geplaatst door jouw mailprovider. Mocht hij daar niet zichtbaar zijn, dan wordt hij wellicht nog een stap eerder afgevangen door je mailprovider. In dat geval kun je dus het beste jouw mailprovider contacteren om te vragen of zij jou hierbij verder kunnen helpen.

Mocht je er verder niet uitkomen, dan kun je me direct bereiken via community@ibood.com!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 januari 2018 om 17:06
LaHe Gebruiker

Hoi Bas,

Bedankt voor het uitzoeken!

Ik zal contact moeten opnemen met mijn mailprovider, want jullie mail is niet zichtbaar in mijn spambox!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.