5 januari 2018 om 00:00
iBOOD

4 Paar Nordica Skisokken

4 Paar  Nordica Skisokken

Het skiseizoen is weer aan, dus sla vandaag je slag en koop vier paar kwaliteitssokken van Nordica.

Specificaties

Merk: Nordica
Type: 4x Nordica Skisokken
Maat/kleur: Check de dropdown voor beschikbare kleuren en maten.

• Volledige demping
  • Elastische enkel
  • Comfortabele top- en teennaad

Elastische enkel en gewelfsteunen houden de sok op zijn plaats
Volledige demping biedt extra comfort en absorbeert schokken tijdens het skiën.
Merinowol houdt je voeten comfortabel, warm en droog

Sokken zijn gemaakt van:
40% wol
40% acryl
18% polyamide
2% elasthaan

5 januari 2018 om 11:09
MIB2000 Gebruiker

Wat houdt “volledige demping” in? Niet zomaar demping, niet een beetje demping, niet veel demping, maar “volledige demping”….?

Beantwoorden

5 januari 2018 om 11:14
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MIB2000,

Eigenlijk houdt dat in dat de volledige sok gemaakt is van schokdempend materiaal. Er zijn ook sokken waarbij alleen het voetbed gedeelte bestaat uit schokdempend materiaal en dan heb je het bijvoorbeeld over gedeeltelijke demping.

Beantwoorden

5 januari 2018 om 11:56
Bonzaikris Gebruiker

Zijn deze sokken ook geschikt voor snowboarden? Want vroeger vond ik daar speciale sokken voor, tegenwoordig veel minder.

Beantwoorden

5 januari 2018 om 12:55
ScottCaan Gebruiker

Daar kun je ze zeker voor gebruiken!

Beantwoorden

5 januari 2018 om 15:01
Boersie Gebruiker

staat er ergens maatvoering op? mijn vriendin wil ze ook, maar ik wil ze dan graag gemakkelijk uit elkaar kunnen houden :)

Beantwoorden

5 januari 2018 om 15:04
Boersie Gebruiker

(en tsja, we vinden allebei de zwarten het mooist)

Beantwoorden

5 januari 2018 om 23:27
Moderator Paul Moderator

Misschien is het een optie om in (de binnenkant van) de boord van de sokken een gekleurd draadje te bevestigen met naald en draad, voor één van jullie. Niet zichtbaar tijdens het dragen, maar wel te herkennen als je ze aantrekt.

Beantwoorden

18 januari 2018 om 13:11
voetsr Gebruiker

Zojuist zijn de sokken geleverd, zitten hartstikke fijn! Enige probleem is dat ik maar 2 paar heb ontvangen ipv 4, zijn er meer mensen met dit probleem? Zojuist een serviceverzoek ingestuurd ivm onjuiste levering

Beantwoorden

18 januari 2018 om 13:34
wouterx Gebruiker

Hier hetzelfde probleem…

Beantwoorden

18 januari 2018 om 14:14
woutervoet Gebruiker

Yep, hier hetzelfde bij mij…

Ik keek het na op de site en kwam hier terecht…

Iemand bij iBood kan niet tellen. Op de foto staan er duidelijk 4 PAAR sokken en op de bestelbon ook. De pakbon heef thet over 2 x “two-pack”, maar het is geen “two-pack”. Het is gewoon twee keer een normaal paar.

Beantwoorden

18 januari 2018 om 14:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedankt voor jullie meldingen. Ik ga onze Quality-afdeling hier direct over inlichten.

Voor nu wil ik jullie vragen om een serviceverzoek “Wrong Delivery” aan te maken, zodat we dit probleem goed en snel in kaart kunnen brengen.

Onze excuses voor het ongemak.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

18 januari 2018 om 15:23
k.vansteen Gebruiker

Hier hetzelfde probleem

Beantwoorden

18 januari 2018 om 16:59
daflux Gebruiker

Hier zelfde probleem.

Beantwoorden

18 januari 2018 om 19:31
chris1960 Gebruiker

vandaag werd mijn pakje met sokken geleverd, alleen staken er maar 2 paar sokken in en geen 4 paar zoals op het bestelformulier

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.