2 januari 2018 om 00:00
iBOOD

NordicTrack New T7.0i Loopband

NordicTrack New T7.0i Loopband

Met de NordicTrack New T7.0i kies je zelf hoe je loopt. Ga je voor een stevige tocht van 20 km/uur of hellende sprint?

Specificaties

Merk: NordicTrack
Type: New T7.0i loopband
Garantie: 3 jaar garantie aan huis via NordicTrack / 2 jaar via iBOOD

Let op: in verband met de grootte en het gewicht van dit product kunnen de retourkosten hoog uitvallen. Via iBOOD kost dit €77,-, maar natuurlijk kun je ook zelf een transportdienst kiezen.

• Met vele extra's
  • Tal van trainingsmogelijkheden
  • Eenvoudig en compact op te bergen

Eigenschappen

• Verstelbare Flexselect schokdemper; een demping die je kunt verstellen naar een hardere of zachtere variant
  • iFit Live enabled wat betekent dat de iFit Live aansluiting er al in is gebouwd en je alleen nog maar een online abonnement hoeft aan te schaffen indien je hiervan gebruik wilt maken (optioneel)
  • Automatische hellingshoek
  • Sneltoetsen voor helling en snelheid
  • Quick speed
  • Ruim loopvlak van 51 x 140 cm geeft je alle bewegingsruimte die je nodig hebt
  • 20 voorgeprogrammeerde programma's gebaseerd op snelheid, intensiteit en helling
  • Custom weight loss centre; maatwerk afval oefening op basis van je gewicht en tijd- of caloriedoel
  • Hartslagmeting mogelijk via ingebouwde handgripsensoren en/of optionele Bluetooth borstband
  • Groot verlicht LCD display (7 inch) met weergave van snelheid, tijd, afstand, hartslag, hellingstand, calorieverbranding en het aantal verticale meters dat je hebt geklommen
  • My Trail display voor een grafische weergave van je vorderingen
  • Intensiteitsbalk weergeeft het intensiteitsniveau van de oefening
  • Autobreeze ventilator met verschillende snelheidsinstellingen en een automatische instelling
  • Tablethouder
  • Opbergvakken voor je telefoon of een bidon
  • Ingebouwd geluidssysteem 
  • MP3 ingang en/of iPod-aansluiting voor een lekker muziekje tijdens je training
  • Noodstop en veiligheidsclip die je aan je kleding kunt bevestigen
  • Easy Lift assist systeem
  • Ruimtebesparend dankzij Space Saver ontwerp
  • Transportwieltjes voor makkelijke verplaatsing
  • Opklapbaar
  • Inclusief Nederlandse gebruikershandleiding

Technische specificaties

• Motor continu vermogen: 2,75 pk
  • Motor (piek)vermogen: 5,75 pk
  • Snelheid: 0 - 20 km/h
  • Max. Hellingshoek: 10 %
  • Belastbaar gewicht: 150 kg
  • Gewicht fitness toestel: 93 kg
  • Afmetingen loopvlak: 51 x 140 cm
  • Afmetingen apparaat uitgeklapt (L x B x H): 185 x 89 x 150 cm
  • Afmetingen apparaat opgeklapt (L x B x H): 91 x 89 x 169 cm
2 januari 2018 om 00:23
GertCoenen Gebruiker

Ik kan wel de state vergelijken, maar waarin verschilt deze met de pro-form p60i?

Welke is het “beste”?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 08:58
Official Product Expert NordicTrack-Expert Official Product Expert

Beste GertCoenen,

De beste wensen voor 2018!

Beide zijn kwalitatief zeer goede loopbanden. Het is daarom denk ik goed te kijken wat je zoekt in een loopband.

De 2 belangrijkste verschillen zijn dat de ProForm P60i een groter loopvlak heeft, 51 x 152 cm ten opzichte van 51×140 cm bij de NordicTrack T7.0i. En de ProForm P60i heeft een hellingshoek van 12% ten opzichte van 10% bij de NordicTrack T7.0i.

Verder zijn er ook veel overeenkomsten zoals de snelheid tot en met 20 km/h, de extra tablethouder, automatische hellingshoek, bidonhouder en ingebouwde speakers.

Heel veel succes met uw keuze! Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik het graag!

Sportieve groeten,

De NordicTrack expert

Beantwoorden

2 januari 2018 om 00:45
pcraenme Gebruiker

iFit Live is sinds enkele maanden vervangen door iFit Coach. Helaas is iFit Coach standaard een individueel abonnement geworden in tegenstelling tot iFit Live, waar je meerdere accounts onder één abonnement kon registreren. Bij iFit Coach moet je in zo’n geval een Family Membership gaan aanschaffen, maar dat is helaas flink duurder. Dus… een belangrijk nadeel als je met meerdere personen gebruik wilt maken van iFit en je niet alle trainingen op één account wilt registreren. Daarentegen is iFit wel een erg mooie toevoeging (zelf in het bezit van een Nordictrack Commercial 1750 met een iFit Coach abonnement).

Beantwoorden

2 januari 2018 om 07:06
xxxMaverick Gebruiker

Vreemde retour voorwaarden. Gaat in tegen wetgeving. Met name het stuk over de verpakking is onzin en niet volgens consumenten recht in mij  ogen. Ibood ?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 09:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben de voorwaarden zojuist, in overleg met de leverancier, aangepast.

Wanneer je besluit het product te retourneren, dan kan dit via een zelf gekozen transporteur of via ons (waarbij bovenstaande kosten worden gerekend).

Beantwoorden

2 januari 2018 om 07:50
martijnagterhuis Gebruiker

Hoe zit het met levering en montage?

Komt de loopband in geheel aan? Of in onderdelen? Dit ivm plaatsing op zolder en een trap opgang.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 09:07

Goedemorgen martijnagterhuis,

Bedankt voor de vraag.

De loopband wordt nieuw in verpakking geleverd. Grotendeels is deze al voor gemonteerd in de doos maar enkele delen dienen nog gemonteerd te worden. De onderdelen kunnen dus los vervoerd worden naar de zolder om aldaar verder afgemonteerd te worden.

Succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De NordicTrack expert

Beantwoorden

2 januari 2018 om 09:03
Greenpumpkin Gebruiker

Je bent niet helemaal wijs als je met deze rare retourvoorwaarden hier nog wat koopt.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 10:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben de voorwaarden zojuist, in overleg met de leverancier, aangepast.

Wanneer je besluit het product te retourneren, dan kan dit via een zelf gekozen transporteur of via ons (waarbij bovenstaande kosten worden gerekend).

Beantwoorden

2 januari 2018 om 09:51
Cande Gebruiker

Ik heb tijdje geleden zo’n toestel gekocht bij ibood. Werd toen geleverd door een transport firma uit Bergen Op Zoon.

Het toestel en de rest van de onderdelen zitten in een doos rechtop op een kleine houten palet

Het zwaarste stuk is het onderstel en deze is enorm zwaar, hebben deze met drie man een verdieping naar boven moeten zuilen, gelukkig maar éénmalig.

Al de rest moet jezelf monteren.

Tot hier toe, is nu toch al bijna een jaar, werkt het toestel nog goed.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 14:02
Milow Gebruiker

Hey Cande,

Je schrijft dat je de loopband naar een bovenverdieping hebt verplaatst. Woon jij in een appartement? Zo ja, heb je nog een extra dempingsmat aangekocht om de schokken en geluid op te vangen? Of hebben de onderburen er geen last van?

Ik woon op een appartement op het eerste verdiep maar weet niet zeker of de onderburen zo gelukkig gaan zijn als ik de loopband ga gebruiken. :)

Beantwoorden

2 januari 2018 om 17:47

Beste Milow,

Hierbij alvast de ervaring die wij vanuit klanten terug krijgen over het geluid van een loopband in een appartement. Een loopband is redelijk geruisloos. Als je de vergelijking maakt met een wasmachine dan maakt een wasmachine veel meer toeren en veel meer lawaai als een loopband.

Je zou voor de zekerheid een onderlegmat kunnen gebruiken. Wij krijgen echter vrijwel geen opmerkingen over teveel lawaai van een loopband in een appartement.

Veel succes met de keuze!

Sportieve groeten, de NordicTrack expert

Beantwoorden

2 januari 2018 om 18:05
Milow Gebruiker

ok. super! Bedankt voor de info.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 20:26

Beste Milow,

Graag gedaan.

Fijne avond!

Beantwoorden

2 januari 2018 om 10:34
Eddy23dd Gebruiker

Mijn vriendin heeft een tijdje geleden ook een NordicTrack loopband gekocht voor aanzienlijk meer geld maar ik moet zeggen dat we er beide met veel plezier gebruik van maken. Aanrader !!

Beantwoorden

2 januari 2018 om 11:01
mafkes Gebruiker

Een stevige tocht maken van 20 km per uur ? Ehhhhhhh. Het wereldrecord marathon staat op 2 uur en 3 minuten (ongeveer) omgerekend is dat zo’n 20 1/2 km per uur (ongeveer). Ook op een lopende band is 20 km per uur niet echt een snelheid die voor de meeste is te halen is.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 11:10
HuffPuffD Gebruiker

Dan zal de maximale snelheid van 20 km/h geen probleem opleveren, top toch? ;)

Beantwoorden

2 januari 2018 om 11:15

Beste mafkes,

Hartelijk dank voor deze toevoeging!:-)

Het feit dat je met deze loopband deze snelheid kunt behalen is goed om te weten wanneer je bijvoorbeeld wilt sprinten maar ook dat de kracht van de motor dusdanig is om deze snelheid te behalen. Dit wil zeggen dat er een krachtige kwaliteitsmotor in deze loopband zit.

Succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De NordicTrack expert

Beantwoorden

2 januari 2018 om 11:11
Straatfilosoof Gebruiker

Heeft hij Bluetooth? Zit er een houder bij voor mijn iPad air?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 11:41

Beste Straatfilosoof,

Deze loopband beschikt over Bluetooth om draadloos verbinding te maken met de ipad of bijvoorbeeld een hartslagmeter.

De iPad air past ook op de ipadhouder en er zit een rand op het display waar deze op geplaatst kan worden.

Succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De NordicTrack expert

Beantwoorden

2 januari 2018 om 14:21
charlottebxl Gebruiker

Beste, mijn excuses als het reeds gevraagd werd, of hierboven vermeld staat, maar kan iemand mij vertellen wat de dikte van de loopmat is?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 14:54

Beste charlottebxl,

De beste wensen voor 2018! Bedankt voor je vraag.

De loopmat is ongeveer 2,5 mm dik.

Naast de dikte is ook de kwaliteit van groot belang. NordicTrack is nummer 1 in de wereld op het gebied van loopbanden en heeft zodoende veel tijd en aandacht besteedt aan de kwaliteit van de loopbanden.

Veel succes met de keuze!

De NordicTrack expert

Beantwoorden

2 januari 2018 om 14:56
Straatfilosoof Gebruiker

Wordt het niet snel te warm als je binnen de loopband gebruikt en tempo loopt? 14km+ p/u.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 15:09

Goedemiddag Straatfilosoof,

Bedankt voor je vraag!

Deze loopbanden worden speciaal geproduceerd voor thuisgebruik en worden niet snel te warm als je deze binnen gebruikt en op tempo loopt.

De motor beschikt over een intern verkoelingssysteem waardoor de motor niet oververhit kan raken.

Deze loopband is uitermate geschikt voor fanatieke hardlopers:-)

Succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De NordicTrack expert

Beantwoorden

2 januari 2018 om 19:15
PassionPump Gebruiker

Ik wil m meenemen naar Griekenland, heb ik daar ook garantie, zo ja in welke vorm?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 19:33

Beste PassionPump,

Een goed 2018 gewenst!

In Nederland verzorgen we 3 jaar garantie aan huis. In Griekenland kunnen we geen garantie aan huis verstrekken maar we kunnen u wel de onderdelen zenden indien nodig (exclusief de verzendkosten) en voorzien van advies op afstand.

Maar normaal gesproken verwachten we niet veel garantie nodig te hebben met deze loopband.

Succes met de keuze!

Sportieve groeten , de NordicTrack expert

Beantwoorden

2 januari 2018 om 19:22
PassionPump Gebruiker

En de c80i is dat vergelijkbaar of minder qua bouw? Scheelt maar 100 euro maar dan met gratis installatie.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 19:48

Beste PassionPump,

Bedankt voor de vraag! Beide zijn kwalitatief goed loopbanden. Er zijn wel een paar verschillen;

- De NordicTrack T7.0i heeft een iets krachtigere motor en kan daardoor 20 km/h ten opzichte van 18 km/h bij de C80i;

- De T7.0i heeft een extra tablethouder boven het display zodat een eventuele tablet niet over het scherm met trainingsresultaten valt.

Daarnaast hebben de loopbanden veel overeenkomsten zoals een groot loopvlak van 140 x 51 cm, een MP3 ingang, stevige constructie, 20 programma’s en mogelijkheid tot iFit Live.

Heel veel succes met de keuze! Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik het graag.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 20:24
marinus58 Gebruiker

Ik heb een oude loopband en mijn vraag is of die ook retour meegenomen kan worden.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 20:34

Beste marinus58,

Hartelijk dank voor uw vraag! Nog de beste wensen!

De kosten voor het ophalen van een oude loopband liggen vrij hoog helaas. In hoeverre werkt de loopband nog zodat u hem bijvoorbeeld tweedehands kunt verkopen? En mocht deze niet werken dan kan ik u het beste adviseren een plaatselijke oud-ijzer handel te bellen aangezien deze altijd geïnteresseerd zijn om deze op te halen. Wellicht krijgt u er dan nog een paar euro voor terug :-)?

Succes met uw keuze!

Sportieve groeten,

De NordicTrack expert

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.