25 december 2017 om 00:00
iBOOD

McGregor Shield Boot | Heren

McGregor Boots

Met deze boots ga jij het wel volhouden deze winter en krijgen je voeten het niet koud.

Specificaties

Merk: McGregor
Type: Shield Boot
Kleur/maat: Check de dropdown voor beschikbare kleuren en maten

• Vervaardigd uit leder
  • Uitneembaar voetbed
  • Bieden goede ondersteuning

Voering: leer, textiel
Buitenkant: leer
Zool: rubber
Kenmerken: veter, ronde neus

25 december 2017 om 00:05
mrbasm Gebruiker

Ik heb deze laatst ook hier besteld, heerlijke boots.

Alleen zat er bij mij in de doos geen extra veters zoals hier wordt aangegeven !

Beantwoorden

25 december 2017 om 00:37
Tom Bosmans Gebruiker

Half uur en alle maten haast uitverkocht

Beantwoorden

25 december 2017 om 01:20
Janpeterweethetbeter Gebruiker

Mooie aanbieding, maar niet heus. Na anderhalfuur  geen maten meer beschikbaar?

Beantwoorden

25 december 2017 om 01:22
Janpeterweethetbeter Gebruiker

Zelfs maat 48 uitverkocht, dit is een geintje zeker

Beantwoorden

25 december 2017 om 01:22
Funkyblues Gebruiker

Ja lekker dit… anderhalf uur en de cognac is alweer uitverkocht! Vet jammer. Komt niet vaak voor dat er schoenen in mijn maat verkocht worden en ze zijn altijd meteen weg.

Beantwoorden

25 december 2017 om 08:11
Moderator Jim Moderator

Hi all!

Vooral de Cognac viel inderdaad goed in de smaak! De écht goede aanbiedingen kunnen helaas snel gaan, maar des te meer reden voor iBOOD om nog eens zo’n deal neer te zetten! Tot die tijd, lekker genieten van het eind van het jaar!

Fijne Kerstdagen en een mooi 2018 :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 december 2017 om 09:24
nystim Gebruiker

Hey ik kocht deze schoenen een week geleden. Ze zijn de 23ste toegekomen. Allemaal goed en wel. Ook heel mooie, stoere Bootsma. Top! Alleen de reden waarom ik ze kocht is helemaal onjuist. Het voetbed is totaal niet uitneembaar! Dus kan deze schoenen maar heel even dragen… Misschien nuttig voor de anderen. En een les voor mij. Dat ik schoenen en kleding altijd in een echte winkel moet kopen. En terugsturen kost me bijna 20 euro…. Bedankt voor de slechte info.

Beantwoorden

25 december 2017 om 09:31
Moderator Jim Moderator

Hi Nystim!

Ik ben zelf niet bekend met deze schoenen, maar heb je hierover al contact gehad met iBOOD? Zij kunnen je wellicht verder helpen met retouren als het voetbed inderdaad niet uitneembaar is!

Groetjes & Fijne Kerst!

Beantwoorden

25 december 2017 om 09:25
nystim Gebruiker

En geen extra veters. Maar dat is niet zo erg…

Beantwoorden

25 december 2017 om 09:55
RichardPB Gebruiker

Helaas te laat voor de Cognac En de andere optie was jammer genoeg geen zwart wat ik eerst dacht.
Toch een leuke Chesterfield Messenger Tas gescoord. Fijne kerstdagen!

Beantwoorden

25 december 2017 om 09:56
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Richard! Wellicht bieden ze de Cognac nog een andere keer aan! :-)

Jij ook Fijne Kerstdagen gewenst!

Jim

Beantwoorden

25 december 2017 om 11:07
evankni Gebruiker

Zou graag nog een keer nette mc gregor suede schoenen voorbij willen zien komen :)

Beantwoorden

25 december 2017 om 19:26
Moderator Niek Moderator

Goedenavond evankni,

Op het tip iBOOD forum kun je suggesties plaatsen voor deals die je graag voorbij wilt zien komen. Voor het tip iBOOD forum klik hier :-)

Beantwoorden

25 december 2017 om 13:31
malika16 Gebruiker

mooie schoenen 2 paar gekocht

Beantwoorden

25 december 2017 om 13:33
malika16 Gebruiker

weet u iemand ik heb 2 paar besteld twee verschillende kleuren moet ik twee keer apart verzenden kosten moeten betalen ?

alvast bedankt

Mvg

Beantwoorden

25 december 2017 om 14:09
Kartelschaar Gebruiker

1 paar in je winkelwagen, dan verder winkelen en nog een paar in je winkelwagen.

Beantwoorden

25 december 2017 om 14:27
Moderator Jim Moderator

Hi Malika!

Als je twee paar schoenen bestelt, kan je, zoals Kartelschaar aangeeft, inderdaad eerst het ene paar in je winkelmandje doen en dan het tweede paar, voordat je afrekent. Als je al twee aparte bestellingen hebt gemaakt, kan je het best een nieuwe bestelling plaatsen en vervolgens de twee oude annuleren. 

Als het niet lukt, horen we het graag!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 december 2017 om 14:47
malika16 Gebruiker

dank u voor info zeer goed geholpen

Mvg

Beantwoorden

25 december 2017 om 21:06
denballe Gebruiker

Ik heb deze hier ook recent gekocht. Het voetbed is niet uitneembaar, wel lastig als je steunzolen hebt. Van extra veters ook geen spoor. Voor de rest wel goede boots.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.