14 september 2017 om 00:00
iBOOD

Mascolori Sneakers

Product expert aanwezig

Mascolori Sneakers

Mascolori sneakers: een combinatie van Rotterdams design en Portugees vakmanschap! 

Specificaties

Merk: Mascolori
Type: Sneakers
Check de dropdown voor de verkrijgbare modellen en maten

• Kwalitatief leer
  • Onderscheid je van de massa
  • Handgemaakt in kleine oplagen

Ambilope
Handgemaakt
Materiaal upper: Krakelee leer
Materiaal voering: Kwalitatief leer
Materiaal zool: Rubber met stevig profiel

Albino en Concrete Beast
Handgemaakt
Materiaal upper: Onbewerkt leer (stoer en aaibaar)
Materiaal voering: Kwalitatief leer

Andere Concrete varianten
Handgemaakt
Materiaal upper: Leer
Materiaal voering: Kwalitatief schapenleer

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Mascolori-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

14 september 2017 om 00:06
groentheetje Gebruiker

Hele vette schoenen! Niet zo 13 in een dozijn, tof.

@Expert: Kan de binnenzool er uit gehaald worden?

Beantwoorden

14 september 2017 om 08:43
Official Product Expert Mascolori-Expert Official Product Expert

Leuk dat je ze vet vindt! De binnenzool kan er inderdaad gewoon uit gehaald worden.

Je wil gebruik maken van een zooltje? Dat is in ieder geval geen enkel probleem.

Beantwoorden

14 september 2017 om 08:05
Alexander1966 Gebruiker

@Expert, wat is de breedtemaat van de schoen?

Beantwoorden

14 september 2017 om 08:50

De leest heeft een breedte van ongeveer g/h. Een redelijk gemiddelde breedte, maar de ervaring is dat de mensen met bredere voorvoeten ze ook prettig vinden zitten!

Beantwoorden

14 september 2017 om 08:49
vinvlugt Gebruiker

Ik heb al een paar Mascolori (puntige schoenen), en die vallen echt super ruim. Is dat bij de sneakers ook?

Beantwoorden

14 september 2017 om 10:26

Kan het zijn dat je nog schoenen van het merk Pepe Milan hebt ipv Mascolori? Die verkochten we eerst en die vielen inderdaad erg ruim! Van Pepe Milan raadde we altijd aan om 1 maat kleiner te bestellen dan je normaal zou doen. Voor deze sneakers is dat niet het geval is mijn beleving.

Beantwoorden

14 september 2017 om 09:29
sharkstars Gebruiker

Hebben jullie geen chalk meer maat 37 (6.5) voor me vriendin?

Beantwoorden

14 september 2017 om 10:28

Als deze op niet meer voorradig staat, is deze helaas al uitverkocht…

Beantwoorden

14 september 2017 om 09:45
sharkstars Gebruiker

@Expert, Mijn (Nike – Sneakers maat) is 42 EU oftewel 8.5 US.

Nu heb ik net 42 EU Chalk besteld en daar staat 9 US. Maak dat uberhaupt uit?
Is het mogelijk om de schoenen terug te sturen voor onjuiste maat of hoe zit dat?

Beantwoorden

14 september 2017 om 10:20
Moderator Bas iBOOD Moderator

Op je laatste vraag kan ik alvast antwoord geven:

Als schoenen niet goed passen, kun je deze (ongebruikt, passen mag uiteraard wel) terugsturen binnen 14 dagen (Wet Koop op Afstand). Je krijgt dan je gehele aankoopbedrag van ons teruggestort. De retourkosten zijn wel voor je eigen rekening.

Beantwoorden

14 september 2017 om 10:31

Persoonlijk loop ik op Nike 42.5EU en draag ik de Mascolori’s op 42. Bij Mascolori hebben we helaas geen halve maten, maar 42 zit voor mij goed! Ik verwacht dat ze bij jou ook goed passen!

Beantwoorden

14 september 2017 om 10:09
JosKok Gebruiker

Goedemorgen,

Ik zie bij bijna geen enkele schoen maat 40. Klopt dat en hoe ruim vallen de schoenen? Lopen ze nog wat uit? Mogen ze geruild worden?

Beantwoorden

14 september 2017 om 10:33

Als maat 40 er niet meer bij staat, zullen deze waarschijnlijk al verkocht zijn.. De schoenen vallen “normaal”, niet groot, niet klein. Doordat ze van leer lopen (natuurlijk product) vormen ze inderdaad wat naar je voeten als je ze draagt.

Beantwoorden

14 september 2017 om 12:24
reyario Gebruiker

WTF waarom geen maat 40 dan? Nergens bij is er een maat 40

Beantwoorden

14 september 2017 om 12:30

Via welk device probeer je te bestellen?

Maat 40 staat niet netjes op zijn plek, maar tussen maat 45 en 46, excuus hiervoor.

Beantwoorden

14 september 2017 om 13:46
reyario Gebruiker

thaaaaanx. Gelijk twee besteld :D

Beantwoorden

14 september 2017 om 15:28

Doe je goed, reyario! Veel plezier ermee :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.