13 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

Mystery Pack Happy Socks | 6 Paar

Mystery Pack Happy Socks | 6 Paar

Bij iBOOD houden we ervan om jou te verrassen! Bestel daarom een Mystery Pack Happy Socks en word verrast met de vrolijkste prints van Happy Socks!

Specificaties

Merk: Happy Socks
Type: Mystery Pack
Aantal: 6 paar

• Laat je verrassen
  • Vrolijke prints
  • Hoge kwaliteit

80% katoen
17% polyamide
3% elastaan

* De kans bestaat dat je max. 1 paar dubbel krijgt, uiteraard proberen we dit zoveel mogelijk uit te sluiten.

13 augustus 2017 om 00:11
RoelfienM Gebruiker

Zitten er ook weer effen sokken tussen? De vorige keer waren 2 van de 6 paar die ik kreeg effen. Dat vond ik niet zo’n leuke actie.

13 augustus 2017 om 00:27
Moderator Tom Moderator

Dag RoelFienM,

effen sokken? Lijkt met niet echt Happy-Sock achtig.
Of kan je deze vinden op de officiële website?

Het best neem je eens contact op met iBOOD om te zien wat er gebeurd is.
Normaal lijkt me zo iets uitgesloten.

Met vriendelijke groeten

Tom

13 augustus 2017 om 00:47
RoelfienM Gebruiker

Er stond wel Happy Socks op, maar ze hadden geen print.

13 augustus 2017 om 00:29
mausku Gebruiker

Was bij mij ook ik kreeg ook zwarte sokken

13 augustus 2017 om 00:48
RoelfienM Gebruiker

Dat is helemaal sneu, de mijne waren in elk geval nog groen.

13 augustus 2017 om 06:10
superschoen Gebruiker

Hier ook! 2 paar zwarte sokken…

13 augustus 2017 om 07:58
RoelfienM Gebruiker

Het is natuurlijk wel de manier om ervan af te komen, in zo’n mystery oack, anders raak je ze aan de straatstenen niet kwijt. Ik stond wel gek te kijken hoor, twee paar simpele sokken aan één kartonnetje, het leken net sokken van Hema ofzo.

13 augustus 2017 om 08:05
koekoek36 Gebruiker

Ahzo…ik dacht van er te kopen maar nu ik deze reacties lees, neen dus …ik koop ze dan nog liever aan volle pot

13 augustus 2017 om 09:28
elpaazj Gebruiker

https://www.dennisdeal.com/products/kleurrijke-happy-socks

Anders maak je toch hier je eigen selectie voor 3,99 per paar, ook nog eens gratis verzonden.

13 augustus 2017 om 14:42
eva864 Gebruiker

Wel apart dat ze daar enkel “one size fits all (37 t/m 44)” hebben, terwijl Happy Socks zijn sokken verkoopt in maten 36-40 en 41-46 (voor volwassenen).

13 augustus 2017 om 23:30
DornoD Gebruiker

Ik ken de website niet maar zou persoonlijk toch enigszins terughoudend zijn bij een “Nederlandse website” met een adres in HongKong en klantenservice via Skype of email. Nu zijn sokken geen dure aankoop, maar zo’n bedrijf hoeft niet te voldoen aan Europees consumentenrecht dus daar moet je niet veel van verwachten. Ook vind ik maat 37 t/m 44 een erg grote range voor “one size fits all”.

13 augustus 2017 om 15:08
Robert123456789 Gebruiker

Ik had binnen een week al 2 happy socks gescheurd. Ik heb maat 41 en 41-46 gekocht. Maar je moet ze echt voorzichtig aantrekken. Dus ik laat deze aan mij voorbij gaan.

13 augustus 2017 om 18:15
gmgmdr Gebruiker

Op de site https://www.happysocks.com/be staat er een volledig assortiment aan 5.40 Euro met gratis verzenden boven de 30 Euro . Leuker zelf uit te kiezen dan een pakketje waarvan je niet weet wat er in zit .

18 augustus 2017 om 00:15
eldonte Gebruiker

Klopt het dat pack 3 bij de 3 paar happy sokken uitverkocht zijn of is een bugg?

18 augustus 2017 om 00:49
Moderator Paul Moderator

Dit was de dagdeal van 13 augustus en is vandaag niet meer te bestellen. De andere packs ook niet meer.

26 augustus 2017 om 12:29
El_toro Gebruiker

pffff zojuist mijn bestelling ontvangen (2 sets van 6 paar sokken) en wat blijkt: 2 zelfde sets en dus 6 paar dubbel :-(

Dit ondanks dat er bij de specificaties staat “* De kans bestaat dat je max. 1 paar dubbel krijgt, uiteraard proberen we dit zoveel mogelijk uit te sluiten.”

Wederom een teleurstellende ervaring met IBOOD. Erg jammer

26 augustus 2017 om 20:09
Moderator Paul Moderator

Hallo El_toro,

De tekst die je aanhaalt heeft betrekking op 1 set van 6 paar sokken. Wanneer je meerdere sets aanschaft is de kans op gelijke prints groter. Jij hebt blijkbaar de pech gehad 2 identieke sets te ontvangen. Dat is spijtig.

Vriendelijke groet, Paul

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.