Als we dan ein-de-lijk weer naar school of werk kunnen, zorg er dan voor dat je er ook he-le-maal klaar voor bent. Zet deze rugzak dus alvast klaar!
Merk: Thule
Type: Departer Backpack | 21 L
Garantie: 2 jaar
Kenmerken
Afmetingen en gewicht
Goedemorgen Allesgoed,
Ja die kun je er ook veilig in meenemen!
Goedemorgen,
Ik zoek rugzakken voor mijn gezin zodat we, als we kunnen/mogen uiteraard, onze reis naar Azië eindelijk kunnen maken. Naar alle waarschijnlijkheid zal dat rondom het regenseizoen zijn. Regenbestendigheid lijkt daarom een eis te zijn.
Kan er aangegeven worden wat de definitie is van de Waterbestendige afwerking van deze rugzakken zoals dit nu vermeld wordt?
Goedemorgen jpvaneijk,
Dit ga ik voor je navragen.
ik had defelfde vraag, ik zie je antwoord ook graag tegemoet.
Hoi beiden,
Je kan de tas qua waterdichtheid vergelijken met een goede winterjas. Geen tas is namelijk waterdicht. Zwakke punten blijven, onafhankelijk van de prijs, de ritsen. Thule werkt met YKK RCPU ritsen, welke al wel een goede bescherming bieden. Daaroverheen zit nog een stukje stof om te voorkomen dat water verder naar binnen komt.
kent/gebruikt iemand deze? Kan je hier bv. dan ook gemakkelijk een dunne A4 map in kwijt?
Goedemorgen Cortezz,
A4 formaat zou er gewoon in moeten passen, maar het hangt dan ook wat af van de dikte van de map.
Ik heb hier een thule rugzak al 6 jaar z’n geleden aangeschaft en ben er nog steeds dik tevreden over, ik heb dan wel zijn grotere broertje waar zeker wel 4 ordners in kunnen maar een dunne a4 map zal in deze geen enkel probleem mogen zijn.
Zitten kleinere laptops en tablets ook veilig in deze speciale vakken?