26 september 2020 om 00:00
iBOOD

Nike Park VII Shirt

Nike Park VII Shirt

Lebronn James, Virgil van Dijk, Ronaldo. Allemaal Nike iconen. Word jij de volgende?

Broekje erbij? NL | BE

Specificaties

Merk: Nike
Type: Park VI SS Jersey

• Blijf droog en koel
  • Optimale ventilatie
  • Uiterst geschikt om te dragen tijdens trainingen en wedstrijden

Kenmerken

• Materiaal: 100% gerycycled polyester
  • Technologie: Dri-Fit
  • Ronde hals
  • Mesh inzetstukken
26 september 2020 om 06:10
Janar Gebruiker

Ik zie op de website van Nike 2 maat tabellen; regular en “Big and tall”.  Welke van de 2 zijn deze?

Beantwoorden

26 september 2020 om 08:56
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Janar,

Ik vermoed dat het hier om regular gaat, maar zou je eens de link kunnen plaatsen naar de maattabellen? Dan kijk ik even met je mee.

Beantwoorden

26 september 2020 om 12:14
Janar Gebruiker

Via Park 7 t-shirts kom ik bij de volgende maat tabellen:

https://www.nike.com/nl/en_gb/sfg/mens-tops-sizing-chart

Beantwoorden

26 september 2020 om 10:41
Philipvda Gebruiker

Zodra ik een 1 black en 1 navy shirt neem, moet ik ineens dubbele verzendkosten betalen? Als ik 2x dezelfde kleur heb, krijg ik dat probleem niet. Kunnen jullie dit aanpassen?

Beantwoorden

26 september 2020 om 22:00
sudhir Gebruiker
27 september 2020 om 12:45
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Philipvda,

Dat bij twee stuks de verzendkosten verhogen komt door de omvang en/of het gewicht van de zending. Dat dit bij twee stuks van dezelfde kleur niet gebeurt, lijkt een foutje te zijn :-)

Beantwoorden

26 september 2020 om 10:49
marcvandervoorn Gebruiker

Goeiemorgen!

Zit er een sleutelzakje in de Nike shorts? De Nike shorts zie ik op de iBood app.

Beantwoorden

27 september 2020 om 12:46
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag marcvandervoorn,

Helaas hebben we je vraag niet op tijd kunnen beantwoorden. Mocht je nog een antwoord willen op je vraag, dan horen we het graag en gaan we dit voor je uitzoeken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.