8 juli 2020 om 00:00
iBOOD

6x Head Basic Boxershort

6x Head Basic Boxershort

Deze fijne boxers van Head zijn comfortabel en ze staan nog goed ook! Niet om je head, maar wel om je butt.

Specificaties

Merk: Head
Type: Basic boxershorts
Aantal: 6

• Sluitend, comfortabel model
  • Kies uit verschillende kleuren
  • 95% katoen en 5% elastaan

8 juli 2020 om 00:11
plucky Gebruiker

Was net aan het rondkijken om het mandje weer wat aan te vullen met deze fijne Head-boxers. Had gisteren mijn bestelling bij een andere webshop niet afgerond dus dit is een perfecte timing Ibood… :)

Beantwoorden

8 juli 2020 om 00:19
kloppie79 Gebruiker

Waardeloze dingen.  Had ze vorige keer gekocht.  Zitten in begin lekker strak maar na twee uur zitten de pijpen lis om je been en gaan ze “kruipen”.  Nooit weer.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 01:44
DornoD Gebruiker

Dan zul je niet de juiste maat gekozen hebben waardoor het niet prettig blijft zitten. Ik heb er geen last van en ben er zeer tevreden over.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 00:28
nurlinksfahren Gebruiker

Beste prijs/kwaliteit boxers die ik ooit heb gekocht. Gaan al heel lang mee zonder te slijten of hun rek te verliezen.

Als ze ooit wel aan vervanging toe zijn scoor ik deze opnieuw.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 07:27
Ritro99 Gebruiker

Hebben deze een lange pijp, dus geen type trunk ?

Beantwoorden

8 juli 2020 om 08:10
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Ritro99,

De pijpjes zijn zoals afgebeeld, en ze zijn niet erg lang.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 08:48
BorisB020 Gebruiker

Ik zit tussen L en XL in qua maat. Kun je ze beter iets te groot of juist te klein kopen? Zit wel genoeg stretch in volgens mij. Iemand tips?

Beantwoorden

8 juli 2020 om 09:00
Moderator Dimitri Moderator

Goedemorgen BorisB020,

Ik ga het voor je navragen.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 09:53
Ekil Gebruiker

Ik heb een taille omvang van van 90cm, welke maat neem ik het best?

Beantwoorden

8 juli 2020 om 14:16
Mathijs67 Gebruiker

Delen door 2.54 dan kom je op 35″ dus maat 5 (L)

Beantwoorden

8 juli 2020 om 14:22
Mathijs67 Gebruiker

Bestelling afgebroken, zag staan “Verwachte verzenddatum 20 juli 2020“, dat is mij te gortig, 2 weken wachten tot ze überhaupt verzonden worden (en dan nog hopen dat er geen vertraging in zit), zo goed is de deal nou ook weer niet.

Betere verzendtijden iBood, you’re losing the battle here with competitors!

Beantwoorden

8 juli 2020 om 14:28
Mathijs67 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek en voordeliger product.

Beantwoorden

8 juli 2020 om 20:36
Laurensvander Gebruiker

Ik heb ze in mei 2019 besteld. Ben er erg tevreden van en heb ze intensief gebruikt. Nu komen er wel gaatjes in onderaan waar de 4 naden samen komen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.