24 mei 2020 om 00:00
iBOOD

Profuomo Originale Overhemd | Normal Sleeve of Extra Long Sleeve

Profuomo Originale Overhemd

Non iron, Slim fit en Slimme jongen die deze Profuomo vandaag nog z'n garderobe intikt. 

Specificaties

Merk: Profuomo
Type: Originale Overhemd
Voor: Heren

• Ademend katoen
  • Strijken is niet nodig
  • Normal sleeve of Longsleeve

Kenmerken

• Materiaal: 100% katoen
  • Pasvorm: slim fit

Onderhoud

• Wassen op 40° C
  • Hemd op hanger laten drogen
  • Stof voorzichtig glad trekken
  • Strijken is niet nodig
24 mei 2020 om 00:34
Fredskie Gebruiker

Vraagje: welk type kragen betreft het?

24 mei 2020 om 01:21
Moderator Mark Moderator

Hoi Fredskie,

Het is een “Cutaway” kraag ;-)

24 mei 2020 om 01:37
TheDudeNL Gebruiker

Wat is er uberhaupt wel beschikbaar met 41/extra lange mouw (lengte 7). De optie staat erbij maar er nog niet beschikbaar? Tipje.. Laat het dan weg ????

24 mei 2020 om 07:32
SisterRay Gebruiker

Tip: maak je selectie voor “Kleur” leeg en probeer opnieuw.

24 mei 2020 om 10:08
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen,

Op het moment van schrijven hebben we voor maat 41 met extra lange mouwen nog White 07 en Blue 08 op voorraad.

Gr. Thom

24 mei 2020 om 09:06
S-te-fan Gebruiker

Mooie deal! Extra long sleeve, cutaway kraag en iron free. Meteen twee overhemden besteld. Had er graag nog meer besteld, als er meer kleuren blauw beschikbaar zouden zijn.

24 mei 2020 om 10:06
Moderator Thom Moderator

Wat fijn! Ik zou je willen adviseren onze inkopers te tippen via DEZE link. Op die manier weten zij dat er meer animo voor is en gaan ze kijken of er binnenkort meer overhemden op iBOOD kunnen komen.

Veel plezier met dit deel van je aankoop in elk geval!

Gr. Thom

24 mei 2020 om 09:24
vanderghost Gebruiker

Hallo, ik heb maat XL, welke maat moet ik hier dan kiezen?

24 mei 2020 om 10:05
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen,

Overhemden moet je op de exacte maat kopen. Wij adviseren daarom nooit welke maat je moet kopen. Je kunt middels het maattabel je maten opmeten en daarmee het juiste overhemd selecteren. Op die manier weet je zeker dat hij perfect zit.

Gr. Thom

24 mei 2020 om 12:39
mvankekem Gebruiker

Vorige keer dat ze in de aanbieding waren heb ik dat gedaan maar ze vallen erg klein. Toevallig had iBood vrij snel daarna overhemden van Michaelis in de aanbieding. En die vallen wel normaal. Van Profuomo moet je dus echt een maatje groter bestellen!

24 mei 2020 om 21:13
vanderghost Gebruiker

Ik weet zeker dat jullie een stuk meer overhemden verkopen als jullie er een indicatie bij zetten van de “normale maten”. Ik ga niet voor elk kledingstuk dat ik koop de maat opnemen en vergelijken met een tabel.

24 mei 2020 om 21:26
Moderator Niek Moderator

Goedenavond vanderghost,

De term normale maten is nogal breed natuurlijk en verschilt ook nog eens per merk. Daarom staan er ook altijd maattabellen bij kleding welke je kunt gebruiken om de juiste maat te kiezen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.