29 maart 2020 om 00:00
iBOOD

Travelin Sloffen

Travelin Sloffen

Omdat je het jezelf nu zo comfortabel mogelijk moet maken thuis.

Specificaties

Merk: Travelin
Type: Sloffen

• Fleece voering
  • Grip- en slijtvaste zool
  • Voor warme voeten in huis

Unisex

• Bovenmateriaal: filtwol
  • Binnenmateriaal: filtwol
  • Zool: Rubber met profielzool

Dames- en herenmodel

• Bovenmateriaal: Filt/wol 
  • Binnenmateriaal: Filt/wol 
  • Binnenzool: Filt/wol 
  • Buitenzool: Rubber 
  • Zoolhoogte: 2 cm 
29 maart 2020 om 00:31
daanmassa Gebruiker

Geen grijs in 42 noch 43?

Beantwoorden

29 maart 2020 om 12:16
Moderator Tom Moderator

Dag Daanmassa

bij mij is deze wel beschikbaar. Echter moet je unisex aanduiden & niet heren of dames.

Laat je even weten als het gelukt is?

Tom

Beantwoorden

29 maart 2020 om 01:02
Kuppen Gebruiker

Vallen de sloffen groot of klein?

Beantwoorden

29 maart 2020 om 06:03
peetpp Gebruiker

ze vallen vrij groot en vooral breed maar door het rekje toch vrij goed aan je voet aanpasbaar.

Ben wel minder te spreken over de zool, flinterdun en voelt dus erg koud aan op stenen ondergrond en bovendien spekglad op gladde ondergronden, zelfs voor deze prijs vind ik het geen echte aanrader.

Beantwoorden

29 maart 2020 om 12:03
jos.elders Gebruiker

Groot. Ik dacht met deze degelijk uitziende sloffen jaren te kunnen doen. Met de zool gaat dat zeker lukken, maar de is al na na een ruim jaar aan het scheuren. Ik looo er wel dagelijks op in huis.

Zool is dik en prima warme voeten in te houden, maar dat is mijn ervaring.

Beantwoorden

29 maart 2020 om 13:50
MvM81 Gebruiker

Dit is wel vaker het probleem met commentaar. De een zegt de zool is flinterdun en de andere zegt de zool dik te vinden… wat is het nou?!

Beantwoorden

29 maart 2020 om 22:03
bigfoot Gebruiker

Ik vind de zool ook vrij oncomfortabel. Niets van demping zoals bij mn croques.

Beantwoorden

29 maart 2020 om 14:41
PaulSonneville Gebruiker

Het gaat mij er om dat de zool weinig tot geen geluid maakt op een harde ondergrond (tegelvloer of parket). Wij bewonen een levensloop bestendig appartement, het toilet ligt pal naast de slaapkamer en als ik uit bed moet voor te plassen wordt mijn vrouw wakker van het geklepper van mijn sloffen. Het materiaal is rubber aldus de moderator dus ik vermoed dat dit verschilt met de meeste sloffen welke een harde plastic zool hebben.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.