20 februari 2020 om 00:00
iBOOD

Mizuno Wave Ultima 11 Hardloopschoenen

Mizuno Wave Ultima 11 Hardloopschoenen

Hardlopen op sneakers is net zo gezond voor je als een goeie knokpartij. Liever ontspannen hardlopen zonder schade? Draag dan Mizuno hardloopschoenen!

Specificaties

Merk: Mizuno
Type: Wave Ultima 11 Hardloopschoenen

• Dames- en herenmodellen
  • De juiste ondersteuning
  • Voor de neutrale loper

Materialen

• Bovenwerk van mesh
  • Binnenwerk: Textiel
  • Middenzool: EVA
  • Loopzool: Rubber
  • Binnenzool: Textiel
  • Uitneembare binnenzool

Kenmerken

• Mizuno Wave zorgt voor demping, stabiliteit en respons
  • U4ic-middenzool
  • Strategisch geplaatste versterkingen
  • Harmonieuze pasvorm

Technologie

• Wave
  • DynamotionFit
  • AirMesh
  • Premium Insock
  • U4ic
  • U4icX
  • SmoothRide
  • X10
20 februari 2020 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er waren vanochtend wat problemen met het bestellen van deze deal. Onze tech-afdeling heeft dit probleem inmiddels opgelost. Sorry voor het ongemak!

20 februari 2020 om 06:08
DJkes Gebruiker

Ik krijg steeds melding dat deze combinatie niet beschikbaar is… klopt dit wel? Niets lijkt precies beschikbaar aangezien ik al vanalles heb geprobeerd.

20 februari 2020 om 09:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen DJkes,

Je kunt het beste eerst de maat selecteren, daarna het type en daarna de kleur. Zo zie je meteen welke er nog beschikbaar zijn.

20 februari 2020 om 07:00
hansdesimpele Gebruiker

Idem hier

20 februari 2020 om 07:06
reindertwtvanemst Gebruiker

Is de pasvorm normaal of vallen klein en moet je een haleve maat groter bestellen dan dagelijkse schoenen? Normaal heb ik asics 4H wat een brede voet heeft, iemand ervaring hiermee.

20 februari 2020 om 09:34

Hoi Reindert,

We hebben in de afbeeldingen een maattabel staan, ik raad je aan om deze te gebruiken om de juiste maat te bepalen.

20 februari 2020 om 09:39
Montell79 Gebruiker

Heb net mijn voet gemeten  en kom rond de 26 cm uit dat betekend dat ik 41 moet bestellen. Echter voor Nike en Adidas zit ik op 44. Ziet hier zo’n groot verschil tussen?

20 februari 2020 om 10:56

Hoi Montell,

De beste manier om je voeten te meten is door een vel papier tegen de muur te leggen en je voet vervolgens, met je hak tegen de muur, op het vel te zetten. Daarna kun je met een potlood een streep zetten bij je tenen. Vervolgens kun je de afstand opmeten van de tenen tot de rand van het vel (waar je hak stond).

20 februari 2020 om 11:37
drPaultje Gebruiker

Als ervaren loper, (nu lopend op de wave rider 14 van mizuna), is een iets grotere schoen aan te raden, als je langere afstanden loopt.

Stel je loop meer halve en hele marathons, is bijna een maat groter, voor extra ruimte voor je tenen bij het neerkomen aan te raden. Door het vele neerkomen zet je voet iets uit, je tenen spreiden zich bij het neerkomen, die extra ruimte is dan geen overbodige luxe. 
Mijn ervaring is dat de voorvoet behoorlijk breed is, heb namelijk ook een wat bredere voorvoet.
Sowieso valt ieder merk anders uit qua maat. Heb vorig jaar 7 merken, 14 modellen aangehad, varierend van 42,5 tot 44,5 qua maat.

Als je nog geen ervaring met deze schoen hebt, je hebt geen ervaring met de specifieke versteviging in deze zool, (ter correctie van je voetafwikkeling/-stand) dan is het lastig om deze online te kopen. 
Ken je de schoen, of heb je goede ervaringen met het merk, dan is de mizuna schoen een fijne schoen!!! (persoonlijke ervaring, mijn beste tot nu toe)

20 februari 2020 om 07:56
ps.de.jong Gebruiker

iBOOD, kunnen jullie de wijze van keuze selectie verbeteren zodat wij direct kunnen zien wat er nog beschikbaar is? Gewoon als je een maar kiest en er is geen enkele combinatie meer mogelijk: geef dat dan meteen aan. Of als je een kleur kiest, dat de niet-beschikbare maten niet meer zichtbaar zijn. Zodat je beter kan zijn wat de nog wel beschikbare keuzes zijn. Nu is het een soort Mastermind spelletje geworden, niet erg prettig voor de klanten.

20 februari 2020 om 09:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ps.de.jong,

Bezoek je deze deal via de website of de app? Wanneer je via de website eerst de maat selecteert, dan zie je meteen welk type nog beschikbaar is en wanneer je het type selecteert, dan zie je meteen de beschikbare kleuren.

20 februari 2020 om 15:53
manu3336 Gebruiker

Beste

kun je me zeggen hoe zwaar die schoenen zijn ?

dus per schoen hoeveel gram ?

manuella

20 februari 2020 om 15:56

Hoi Manuella,

Deze schoenen wegen per schoen 320 gram.

20 februari 2020 om 17:10
manu3336 Gebruiker

dank je wel voor antwoord .

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.