28 oktober 2012 om 00:00
iBOOD

Homedics massagekussen voor in bad

Het is heerlijk om na een zware werkweek even lekker in bad te gaan liggen. Tablet of blaadje erbij en even wat tijd voor jezelf. Nu schijnt het zo te zijn dat je het nog aangenamer kunt maken met een fijne massage. Das logisch! Maar om nou het bad uit huis mee te nemen naar de massagesalon kilometers verderop, dat wordt hem niet.. Homedics heeft echter een perfecte oplossing. De Homedics MySpa, een massagekussen wat tegen water kan en dus in het bad gebruikt kan worden. Dus badje vullen, lekker ruikend schuim erin, kussentje in je nek leggen en gaan voor het ultieme relaxmoment!
  • Merk: Homedics
  • Type: MySpa
  • Ultiem relaxen in je eigen badkamer met dit massagekussen
  • Te gebruiken in voetbaden en gewone baden
  • Werkt op 4xAA batterijen (niet inbegrepen)
  • Waterdicht
  • De hoes is machine wasbaar
  • Met zuignappen aan de badrand te bevestigen
  • Superzachte kussens die je nek masseren
  • Wettelijke garantie 2 jaar
28 oktober 2012 om 00:12
faber89 Gebruiker

Iemand ervaring met dit product? Wie weet een leuk sint of kerst kadootje

28 oktober 2012 om 09:09
peetpp Gebruiker

op amazon enkele wissenlende ervaringen gevonden in de VS en de UK, het kussen op zichzelf is okay maar de massage wordt meestal als hinderlijk ondervonden, de prijs op zich is scherp en omgerekend zijn de afmetingen 34cm op 20cm en 10cm dik

28 oktober 2012 om 00:53
Karen.40 Gebruiker

Met bad? ;P

28 oktober 2012 om 07:46
mariusjr Gebruiker

En met die mooie dame?

28 oktober 2012 om 09:13
Moderator Vincent Moderator

Het bad is uiteraard niet inbegrepen. Wat de dame betreft; sorry daar hadden we maar 1 exemplaar van, welke ik besteld heb.

28 oktober 2012 om 11:02
jojootje Gebruiker

Interessant!

Ik ga vaak in bad als ik hoofdpijn heb. Met dit ding helpt een bad wellicht nog meer!

28 oktober 2012 om 11:43
elinefiepje Gebruiker

Ja ik ook, zou erg chill zijn, ben alleen niet overtuigd van de werking.. miss ook gewoon fijn puur als hoofdkussen in bad

28 oktober 2012 om 12:16
peetpp Gebruiker

daarvoor hem ik deze in de eerste plaats besteld, die massagefunctie met batterijen geloof ik zo niet in en je kunt er hoofdpijn van krijgen, dus niet direct iets voor jojootje

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.