18 oktober 2012 om 00:00
iBOOD

Set van 2 hippe warme sjaals die je op vele manieren kunt dragen

Je bent waarschijnlijk al druk wezen shoppen voor winterkleding, een warme winterjas en een mooie muts die perfect bij jouw winterse outfits past. Maar heb je ook gedacht aan een sjaal? Tuurlijk kun je je kraag opzetten maar dit levert nooit de isolatie en warmte die een dikke sjaal jouw kan geven. Neem deze hippe sjaal die wij vandaag hebben bijvoorbeeld. Hij kan als een normale sjaal om je nek gedragen worden maar ook als een soort vest of poncho over de schouders gehangen worden. De sjaals hebben beiden een winterse maar toch warme uitstraling en komen in de kleuren antraciet/grijs en zwart. Twee kleuren die bij practisch elke outfit wel passen! Dus waar wacht jij op, maak jouw outfit voor deze winter compleet met deze set van 2 heerlijk warme wintersjaals!
  • Type: Set van 2 warme wintersjaals
  • Eesteklas kwaliteitssjaals die jou deze winter lekker warm houden
  • Inhoud set:
  • -1 antraciet/grijze sjaal
  • -1 zwarte sjaal
  • Materiaal: 100% Acryl
  • Afmetingen LxB: 185 x 45 cm
  • Wasbaar op 30°C
18 oktober 2012 om 00:07
Potjemetvet Gebruiker

Superleuke deal, een goeie sjaal is al snel 20-30 euro, nu 2 voor de prijs van 1!

18 oktober 2012 om 00:09
Moderator Vincent Moderator

Beste iBOOD’ers,

In verband met onderhoudswerkzaamheden is iDEAL vannacht tussen 07.00 uur en 07.30 uur helaas niet beschikbaar. Het is daarom ook niet mogelijk om dan met iDEAL een bestelling te plaatsen. Uiteraard blijven de andere betaalmethoden gewoon beschikbaar.

Onze excuses voor het ongemak.

Team iBOOD

18 oktober 2012 om 00:10
mannenenkel Gebruiker

mooi product, beetje te vrouwelijk voor mij maar als ie iets meer anders was had ik em gekocht.

18 oktober 2012 om 00:59

Het is ook een absolute cadeautip!

18 oktober 2012 om 00:17
Coby Potappel-Stroop Gebruiker

gekocht voor mijn dochter, althans een dan de ander houd ik mooi zelf

18 oktober 2012 om 08:18
Geurtje Tabak Gebruiker

Is het ook van een merk? zien er herkenbaar uit

18 oktober 2012 om 09:54
elinefiepje Gebruiker

100% Acryl is toch geen bijzonder goede kwaliteit?

18 oktober 2012 om 10:51

Ik heb er geen problemen mee hoor! ;)

18 oktober 2012 om 12:04
Susantigoon Gebruiker

Ik vind het een knappe prijs voor een paar lapjes kunststof, spul dat ook nog eens statische lading bevordert: binnenshuis op kunstvezelhoudende vloerbedekking of zodra het een beetje droog vriesweer is en waardoor je alle kanten op knettert.

18 oktober 2012 om 14:15
silvanav Gebruiker

Ik twijfel nog. Vind ze wel erg mooi. Ik wil ze graag in prijs vergelijken. Weet iemand wat het merk is van de sjaals? Dan kan ik snel een besluit nemen.

18 oktober 2012 om 14:51
silvanav Gebruiker

Hahaha susantigoon. Dat is natuurlijk niet de bedoeling dat je alle kanten op knettert. In dat geval koop ik wel knetterbadzout :-)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.