19 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

VirtuFit TR-75 Loopband

VirtuFit TR-75 Loopband

Een afkeer tegen tig zwetende personen in de sportschool? Of heb je gewoon een hekel aan je fitnessleraar? Twijfel dan niet langer en ga voor deze loopband van VirtuFit. 

Specificaties

Merk: VirtuFit
Type: TR-75 Treadmill
Garantie: 2 jaar via iBOOD, 3 jaar via VirtuFit

• 12 programma’s
  • Goede schokdemping
  • Snelheid: 0,8 - 10 km/u

Kenmerken

• Aantal programma's: 12
  • Aantal user programma's: 0
  • Hartslagmeting via handgrip sensoren
  • Stroomvoorziening: Netstroom
  • Type display: LCD
  • Verlicht display: Ja
  • Waterpas afstelbaar: Nee
  • Gewicht fitness toestel: 25 kg
  • Handmatig in te stellen hellingshoek
  • Hartslag meting: Ja
  • Demping: Ja
  • Kleuren display: Ja
  • Max. hellingshoek: 3%
  • Motor continue vermogen: 0,75 pk
  • MP3 ingang: Nee
  • Quick speed: Ja
  • Snelheid: 0,8 - 10 km/u
  • Sneltoetsen voor helling en snelheid: Ja
  • Transportwieltjes: Ja
  • Motor piek vermogen: 1,5 pk
  • Extra's: Eenvoudige montage, Verstelbare hellingshoek, bidon- en accessoirehouder
  • Monitor weergave: Afstand, tijd, calorie verbruik, snelheid, hartslag
  • Kleuren: Zwart
  • Bidonhouder: Ja
  • Tablethouder: Ja
  • Noodstop: Ja
  • Compatible met smartphone: Nee
  • Ingebouwde speakers: Nee
  • Inklapbaar: Ja

Materiaal

• Metaal, kunststof

Afmetingen

• Afmetingen  (LxBxH): 129,5 x 60 x 110,5 cm
  • Ingeklapt: 50 x 59 x 125 cm
  • Loopvlak: 33 x 105 cm
  • Afmetingen verpakking: 132 x 64 x 23 cm
  • Gewicht met verpakking: 29 kg
  • Belastbaar gewicht: 110 kg
19 augustus 2019 om 08:41
wallagh Gebruiker

Vraag: hoe kan je een serieuze hardloop/conditie training doen, als deze band maximaal 10 k/m per uur gaat? Dat is toch meer een snelwandel tempo, toch geen hardloop tempo. Zelfs niet een rustig hardloop tempo….

19 augustus 2019 om 09:02
Moderator Jim Moderator

Hi Wallagh!

Hoewel ik met je eens ben dat 10 km/u geen super hoog tempo is, durf ik toch te zeggen dat het rustig hardloop tempo is, op z’n minst. Snelwandelend 10 km/u moet je toch goed doorstappen. :-)

Zoals je kan zien aan de prijs is dit ook een entry-level loopband, dus als je 10+ km/u loopt ben je wellicht toe aan een hoger model!

Groetjes,

Jim

19 augustus 2019 om 09:14
Official Product Expert VirtuFit Expert Official Product Expert

Beste Wallagh,

Bedankt voor je vraag! Zoals Jim al aangeeft is 10 km/u toch al een redelijk tempo, zeker voor beginners is dit een prima snelheid om mee te beginnen. Daarentegen is deze loopband natuurlijk ook geschikt voor wandelen en joggen (de gemiddelde wandelsnelheid is 4-5 km/u).

Mocht je een wat meer ervaren hardloper zijn dan is het inderdaad goed om te kijken naar een wat hoger model in ons ruime assortiment aan loopbanden!

Met sportieve groet,

De VirtuFit Expert

19 augustus 2019 om 09:41
KhunRichard Gebruiker

Jammer had die graag willen hebben, makkelijk verplaatsbaar daar die licht van gewicht is.
Maar niet geschikt voor mij, daar het maximale gebruikersgewicht maar tot 110 kg is.
De prijs is oké !

Misschien komt er later nog een lichte loopband met een gebruikersgewicht tot 120 kg

Worden die apparaten ook bezorgd op de 2e verdieping van een appartement ?

19 augustus 2019 om 10:09

Beste KhunRichard,

Bedankt voor je vraag!

Een hoger maximaal gebruikersgewicht gaat vaak gepaard met een wat zwaardere loopband. Wij hebben in ons assortiment ook loopbanden welke gemakkelijk te verplaatsen zijn met een hogere maximale belasting. Wij zijn helaas niet op de hoogte van toekomstige deals maar je kunt iBood altijd tippen!

Afhankelijk van de deal worden apparaten bij een appartement ook op verdieping geleverd.

Met sportieve groet,

De VirtuFit Expert

19 augustus 2019 om 11:43
Rudy196899 Gebruiker

Dat is een mooie deal Ibood!!! Weer fit worden na mijn vakantie:-)

19 augustus 2019 om 12:19
Carienjo Gebruiker

Kan ik, gezien mijn leeftijd (79) mij goed vasthouden tijdens het lopen ?

19 augustus 2019 om 12:33

Beste Carienjo,

Bedankt voor je vraag. De VirtuFit TR-75 Loopband is voorzien van handgrepen met geïntegreerde hartslagsensoren. Hieraan kun je je stevig vasthouden tijdens het wandelen.

Mocht je nog vragen hebben dan zie ik deze graag tegemoet. Succes met het maken van een keuze!

Met sportieve groet,

De VirtuFit Expert

19 augustus 2019 om 16:58
Daantje1234 Gebruiker

Kan dmv de handgrepen, én mocht er iets mis gaan dan zit er ook nog de noodstop op!

19 augustus 2019 om 12:43
Hurb Gebruiker

Inderdaad jammer dat deze niet sneller kan dan 10 km/h. Ik ben zeker geen geroutineerde loper (gem. 3x per maand ong. 5 á 6 km), maar dan loop ik gemiddeld toch tegen de 12 km/h. Jammer!

19 augustus 2019 om 13:46

Beste Hurb,

Bedankt voor je reactie.

De maximale snelheid van deze loopband is inderdaad 10 km/u. Wij hebben in ons assortiment ook loopbanden met een hogere maximale snelheid.

Wij zijn helaas niet op de hoogte van toekomstige deals maar je kunt iBood altijd even tippen!

Mocht je nog vragen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Met sportieve groet,

De VirtuFit Expert

19 augustus 2019 om 16:54
Daantje1234 Gebruiker

Mooie deal; instapmodel. zou graag de VirtuFit 100 of 200(<) Loopband als deal zien. Deze neem ik dan meteen!!! Net even wat meer vermogen; +/- 15km/h, wat meer programma’s, net wat breeder/langer, etc.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.