4 oktober 2012 om 00:00
iBOOD

Drie keer Bional Melatonine Nachtrust; in totaal 180 capsules

Gemiddeld brengen we eenderde van ons leven slapend door. Deze slaap is hard nodig om de indrukken van de dag te verwerken en om onze energiepeilen omhoog te brengen zodat we klaar zijn voor de volgende dag. Slaap is simpelweg essentieel om te kunnen blijven functioneren. Helaas is slaap niet voor iedereen vanzelfsprekend. Gelukkig kun je daar op volledig natuurlijke wijze iets aan doen. Bijvoorbeeld met Bional Melatonine Nachtrust, de capsules bevatten een aantal stoffen die ervoor zorgen dat je lichaam beter tot rust komt in de stressvolle tijden waarin we leven. Zo zit er valeriaan in de capsules, dit zorgt ervoor dat je rustiger wordt. Naast valeriaan zit er ook hop in de capsules, dit is een uiterst slaapverwekkende natuurlijk middel. Als laatste belangrijke ingrediënt in de capsules komt melisse. Melisse staat erom bekend dat het rustgevend is bij stressvolle situaties. Samen ondersteunen zij elkaars werking en zorgen voor een heerlijk ontspannen gevoel waardoor je lichaam zich eerder zal overgeven aan de slaap. Dus voortaan gaan we allemaal na het zien van de nieuwe deal direct naar bed en slapen we een heerlijke nacht met deze Bional Melatonine Nachtrust capsules!
  • Merk: Bional
  • Type: Melatonine Nachtrust
  • Een goede nachtrust is belangrijk voor ons functioneren, realiseer deze met Melatonine Nachrust
  • Hoofdingrediënten:
  • -Valeriaan, met een rustgevende werking
  • -Hop, met een slaapverwekkende werking
  • -Melisse, met een ontstressende werking
  • -Melatonine, helpt om een verstoord waak-slaapritme tegen te gaan
  • Samenstelling per capsule:
  • Melatonine 0,1 mg
  • Valeriaan extract/BN 285* (Valeriana officinalis) 200 mg
  • Hop extract/BN 281* (Humulus lupulus) 60 mg
  • Melisse extract/BN 307* (Melissa officinalis) 80 mg
  • *BN = Een speciaal voor BIONAL vervaardigd en gestandaardiseerd extract.
  • Bevat geen gist en/of gluten
  • Gebruik 1 tot 2 capsules een half uur voor het slapen gaan
4 oktober 2012 om 00:04
desireevdvelde Gebruiker

Ik slaap vaak onrustig, is dit echt helemaal natuurlijke basis? Ik twijfel of ik het moet doen.

4 oktober 2012 om 00:10
slemmert Gebruiker

Ja dit is op natuurlijke basis, mijn vriend slaapt slecht en gebruikt de mindere variant hiervan. Hij merkt niet direct het verschil en denkt er over deze variant te gaan proberen. Ik zal hem wijzne op de aanbieding.

4 oktober 2012 om 00:13
BBSfreakske Gebruiker

Voor je dit besteld toch maar eens eerst op internet opzoeken.
Dit produkt heeft blijkbaar diverse (onplezierige) bijwerkingen.
Ik laat deze voorbijgaan…

4 oktober 2012 om 00:54
peetpp Gebruiker

doe ik altijd, sta ook altijd sceptisch tegen dergelijke wonderpilletjes, leerzame lectuur vind je alvast hier, de werkzame stof is melatonine en die lijkt wel echt te helpen alleen is deze stof hier in zo’n minimale dosis aanwezig dat je kunt afvragen of het nog werkzaam is, geld dus ook voor eventuele bijwerkingen en vergeten we niet het placebo efffect ….

4 oktober 2012 om 00:22
Alco Liest Gebruiker

Ik kan beamen wat er gezegd wordt, dit is echt prima! Je wordt ook echt uitgeruster wakker dan normaal.

4 oktober 2012 om 00:30
mm@rio Gebruiker

je bent een sukt uitgeruster als je gewoon op tijd naar je bed gaat

4 oktober 2012 om 01:04
hermanfernhout Gebruiker

Melatonine is een stof die van nature in het menselijk lichaam voorkomt. Vooral in onze jonge jaren speelt melatonine een belangrijke rol bij het dag/nacht-ritme. Op latere leeftijd neemt de melatonineproductie wat af en die kan dus naar behoefte uitstekend ondersteund worden door een pilletje.

Het is volkomen veilig en heeft geen nare bijwerkingen (zoals slaappillen die wel hebben). Melatonine is geen slaappil in de zin dat je er 6-8 uur op slaapt. Het helpt alleen om in te slapen.

De pillen die hier worden aangeboden zijn echter niet werkzaam. 0,1 mg is veel te weinig om enige werking te hebben. Een dosering van 3mg is aanbevolen voor volwassenen. Houd daar dus wel rekening mee als je dit koopt. Een potje met pilletjes van 3mg is dus al snel goedkoper.

Slaap zacht.

4 oktober 2012 om 01:54
Uranium Gebruiker

Dit product (Melatonine) heeft bij mezelf voor ernstige bijwerkingen gezorgd. Vreselijke nachtmerries, onderkoeling, en bloeddruk problemen… U bent allen gewaarschuwd.

4 oktober 2012 om 04:11
orgiedee Gebruiker

De bijwerkingen van melatonine lijken beperkt tot sufheid overdag bij langdurig gebruik van hoge doses en tot het verder naar achteren verschuiven van de slaapfase bij op een verkeerde tijd innemen van de melatonine (vóór 15:30 en ná 24:00).

Onderzoekers en artsen die ruim 20 jaar melatonine voorschrijven hebben tot nu toe geen schadelijke effecten waargenomen.

4 oktober 2012 om 01:58
Uranium Gebruiker

Dit product (Melatonine) heeft bij mezelf voor ernstige bijwerkingen gezorgd. Vreselijke nachtmerries, onderkoeling, en bloeddruk problemen… U bent allen gewaarschuwd.

4 oktober 2012 om 04:06
orgiedee Gebruiker

Melatonine is een lichaamseigen hormoon dus bijwerkingen zijn er niet of nauwelijks. Bij een hoge doseringen  zou je er in zeldzame gevallen slapeloosheid en nachtmerries van  kunnen krijgen.  En met hoge doseringen bedoelen ze 30-60 mg per dag of hoger.

In deze capsules zit slechts 0,1 mg…wil je aan die dosering komen moet je een heel doosje van 60 capsules tegelijk innemen en dan nog zijn bijwerkingen zeldzaam. Dit valt ook niet onder de geneesmiddelen maar is een voedingsupplement.

Waarom dit supplement van Bional  de naam Melatonine heeft meegekregen is wel een beetje vreemd met zo’n minimale dosering.

4 oktober 2012 om 04:17
orgiedee Gebruiker

30-60 mg moet uiteraard 3-6 mg zijn …!  Maar dat blijft uiteraard de inhoud van een heel doosje capsules van  Bional om aan de 6 mg te komen!

4 oktober 2012 om 03:58
Zyberbood Gebruiker

Werkt prima maar dan wel die van de huisarts van 3 of liever 5 mg ipv 0,1. Ook nog goedkoper ook.  7,95 voor 30 stuks

4 oktober 2012 om 06:32
gerritibood Gebruiker

aan die foto te zien moet het wel goed werken, als ik zo’n mooie vrouw voor mij heb liggen ben ik altijd klaar wakker :-)

4 oktober 2012 om 07:47
klaasvaker Gebruiker

“Hop extract/BN 281* (Humulus lupulus) 60 mg”

Hop extract, hmmmm daar slaap ik ook altijd goed van.

4 oktober 2012 om 09:21
peetpp Gebruiker

en smaakt nog lekkerder ook maar altijd met maten …

4 oktober 2012 om 08:13
Willieweasel Gebruiker

Nou ik heb heerlijk geslapen en de pillen nie nodig, maar ik ken wel iemand die zoiets gebruikt en die is er erg tevreden over. Zij werd vaak midden in de nacht wakker van helemaal niets en werd ze sochtends weer beroerd wakker door slaap tekort

4 oktober 2012 om 10:39
gdijkstra Gebruiker

Deze tabletten hebben een te lage dosering om te werken, uitleg is al eerder beschreven. 3 of 5 Mgr. zijn de tabletten die ook door artsen worden voorgeschreven.( het is een lichaamseigen hormoon, tevens kun je je laten testen of je voldoende melatonine aanmaakt) Tabletten van 3 Mgr. zijn te koop bij xtra-shop.com. 100 stuks voor 10,50. Tabletten innemen doe je een paar uur voordat je naar bed gaat. Heb deze tip van een slaapdeskundige ontvangen.

4 oktober 2012 om 10:48
shadowwriter Gebruiker

Dat van die nachtmerries heb ik zelf ook gehad, ik gebruikte een ander merk, maar wel dezelfde ingredienten.

4 oktober 2012 om 11:02
Barca9 Gebruiker

Goedendag

ik wil graag deze hebben zonder de Melatonine is dat mogelijk ?

ps dat Melatonine verhaal is zwaar overtrokken en je moet dat eigenlijk helemaal niet nemen dat is niet eens goed voor je, met die zonder Mela. erin word je gewoon ontspannen en dat is veel beter want daardoor schop je je Mela. huishouding niet in de war en zorg je dmv de ontspanning zelf ervoor dat je goed en lekker slaapt.

voor mij is het wondermiddeltje want met Adhd slaap ik dus met de Bional ZONDER Melatonine super goed en ontspannen zonder snurken en zonder ademhalingsproblemen.

4 oktober 2012 om 11:17
peetnl Gebruiker

goeie tip kun je kwijt op het tipforum, overigens is deze uitvoering met zo’n minimale hoeveelheid melatonine boerenbedrog zeker omdat melatonine ook in de naam van het product voorkomt. De hoeveelheid is zo klein omdat anders een dokters voorschrift nodig is. Je bent dan ook beter af met de versie zonder melatonine, een stuk goedkoper en de samenstelling is min of meer gelijk met Valeriaan, Hop en Melisse die wel natuurlijk zijn en wel het effect hebben zoals beschreven.

4 oktober 2012 om 12:29
orgiedee Gebruiker

Je hebt helemaal gelijk. Alleen is in 2011 het niveau op doktersvoorschrift verhoogd naar maximaal 0,3 mg. Alhoewel veel fabrikanten ook sterktes leveren van 3, 5 en zelfs 10 mg.

4 oktober 2012 om 13:27
peetpp Gebruiker

Klopt voor Nederland maar niet zo voor België, heb even aan het googlen geweest en melatonine is zelfs lang helemaal verboden geweest in België, en kan niet terugvinden dat het verbod is opgeheven, in ieder geval volgens deze site is het nog steeds verboden melatonine te kopen in België ook via online winkels

4 oktober 2012 om 14:27
Barca9 Gebruiker

Ok maar goed dan want ik woon in Belgie, weliswaar aan de grens maar tog ;)

Een beetje jammer van Ibood dat ze niet reageren en proberen de “normale” versie aan te bieden tegen een leuke prijs dan zal ik zeker inslaan.
of zal het zijn omdat niemand deze mee neemt maar altijd de normale dus de fabrikant er een hoop over heeft haha.

4 oktober 2012 om 16:31
peetpp Gebruiker

de normale versie kun je online wel aankopen, in België meestal in verpakkingen met 40 tablets, in Nederland veelal in verpakkingen van 100, google is je vriend en in Nederland verkopen ze zulke middelen ook veel in een drogisterij. Koop er al jaren bvb paracetamol, de Nederlands tegenhanger van Dafalgan maar zowat 1/10° van de prijs.

Heb in ieder geval de normale Bional Nachtrust op het tipforum gezet, die zijn ook een stuk kleiner en bevatten zowat de helft aan valeriaan, hop en melisse van deze aanbieding, moet je dus rekening mee houden als je gaat prijs vergelijken.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.