27 juni 2019 om 00:00
iBOOD

Regatta Shorebay Shorts

Regatta Shorebay Shorts

Het is warm, tijd voor luchtige en comfortabele kleding. Tijd dus, om deze Shorebay shorts van Regatta uit de kast te halen.

Specificaties

Merk: Regatta
Type: Shorebay Shorts

• 100% katoen
  • Ritssluiting & riemlussen
  • Zes zakken in totaal

• Rechte snit voor normale bewegingsvrijheid
  • Pasvorm: valt normaal uit naar maattabel
  • Kledingslaag: buitenste laag / weerbestendige laag
  • Materiaal: 100% katoen

• Sluiting: Ritssluiting
  • Bekleding: 6 zakken: 2 heupzakken, 2 achterzakken, 1 zak op elk bovenbeen
27 juni 2019 om 00:17
Bbast23 Gebruiker

Uit die tabel kan ik niet wijs worden of de maat wat betreft de taille 32 geschikt is voor iemand van 170 centimeter of 190.

Bij jeans draag ik veelal lengtemaat 33 of 34.

Beantwoorden

27 juni 2019 om 00:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Bbast23,

De maten in het keuzemenu komen overeen met de eerste rij in de maattabel. Je kunt je waist opmeten in cm’s en dan aan de hand daarvan de bijbehorende inches uit de tabel halen.

Beantwoorden

27 juni 2019 om 01:04
Bbast23 Gebruiker

Hoi Niek, het is mij nog steeds niet duidelijk.

Over de maat van de taille heb ik geen twijfel.

Er is alleen geen duidelijkheid over de lengte.

Beantwoorden

27 juni 2019 om 01:14
Moderator Niek Moderator

We hebben geen afmetingen van de lengte beschikbaar. Voor een indicatie kun je de foto met het model gebruiken.

Beantwoorden

27 juni 2019 om 00:22
zendsmurf Gebruiker

ik begrijp niks van die maatvoering. Kan daar een leesbare tabel bij?

Beantwoorden

27 juni 2019 om 00:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond zendsmurf,

De maten in het keuzemenu komen overeen met de eerste rij in de maattabel. Je kunt je waist opmeten in cm’s en dan aan de hand daarvan de bijbehorende inches uit de tabel halen. Mocht je iets anders bedoelen dan horen we het graag.

Beantwoorden

27 juni 2019 om 00:50
Bmain Gebruiker

Ik begrijp er hier niks van in die tabel van maten enz…… want het is echt heel erg niet duidelijk genoeg vind ik !!!!!!!!!!!!!!!

Beantwoorden

27 juni 2019 om 09:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben de maattabel even iets simpeler gemaakt. Je kunt jouw waist meten in centimeter, dit via de tabel omrekenen naar inches en vervolgens deze maat bestellen. Ook direct je waist in inches meten is natuurlijk mogelijk.

Beantwoorden

27 juni 2019 om 00:59
Bmain Gebruiker

Voor zover ik begrijp is dit alleen voor dunne mensen !!!! Awel goe reclame hoor zenne

Beantwoorden

27 juni 2019 om 01:16
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Bmain,

Wanneer je je waist meet kun je aan de hand van die afmetingen het juiste aantal inches uit de maattabel halen. In het keuzemenu kies je dan het aantal inches waar je op uit komt. Hopelijk maakt dit het wat duidelijker.

Beantwoorden

27 juni 2019 om 10:15
JorgWeijers14 Gebruiker

Goede morgrn,

Is eer een Regatta broek te bestellen GROTER dan 44inch (zonder dat ik alle artikelen) na te kijken?

Beantwoorden

27 juni 2019 om 10:20

Hi Jorg,

Ik ben ze even voor je nagelopen.

De zwembroeken en enkele modellen van de hikersbroek zijn beschikbaar in de maat XXL. Deze komt overeen met een waist van 46-48 inch. Zie hiervoor ook de maattabel die we bij de deals hebben toegevoegd.

Beantwoorden

27 juni 2019 om 12:08
TheBartman Gebruiker

2 dingen,

1) ik heb net 2 paar besteld maar zie dat er 5.95 aan verzendkosten in rekening is gebracht, terwijl dit 2.95 zou moeten zijn. Kan je me nu bevestigen dat ik dit terug gestort krijg?

2) zoveel fotos maar niet 1 van de achterzijde. Wellicht tip voor volgende keer wat verschillende hoeken voor de fotos te maken

Beantwoorden

27 juni 2019 om 12:25
Moderator Jelle Moderator

Goedemiddag TheBartman,

Bij 1 zijn de verzendkosten 2,95 bij 2 is dat 5,95 ivm grotere verpakking.

Bij elke kleur staat een foto van de voor en achterkant.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 juni 2019 om 12:30
TheBartman Gebruiker

Ah helaas, dat was met niet duidelijk. Ik ging ervan uit of je 1 of 2 broeken koopt, het 1 pakket is en je maar 1 keer verzenden betaalt.

Maar helaas dan houdt het op, ik heb de gehele bestelling geannuleerd.

Beantwoorden

27 juni 2019 om 15:57
audejo Gebruiker

Die maatvoering is wel apart. Voor jeans heb ik maat 34 inch, Europeesche broekmaat 52. Echter mijn middel is 96 cm. Dat zou overeenkomen met maat 38 in jullie tabel.

In maat 38 jeans zwem ik…

Kun je bevestigen dat die maat van jullei anders is dan van de normale jeans maat?

Auke

Beantwoorden

27 juni 2019 om 16:23

Hi Auke,

Ik zou inderdaad adviseren om je jeansmaat aan te houden.

Beantwoorden

9 juli 2019 om 12:21
gerard90 Gebruiker

Ik heb een 38 besteld nadat ik 96 cm waist had opgemeten. Ik draag altijd europese broekmaat 34. Nu blijkt na levering dat maat 38 veel te groot is…Kan deze worden geruild voor een kleinere maat? De broek zakt op m’n enkels zonder riem!

Beantwoorden

9 juli 2019 om 16:29
Sgkaai Gebruiker

Bij mij ongeveer hetzelfde verhaal.. ik had een maat 36 besteld, na 92 cm waist te hebben opgemeten. Ook veel te groot!

Beantwoorden

10 juli 2019 om 20:22
m_hageman Gebruiker

Van de maattabel klopte dus helemaal niets. Ook opgemeten, 92 cm en volgens maattabel 2x maat 36 besteld. Ook bij mij veel te groot. Kunnen deze twee worden omgeruild voor een kleinere maat, of geretourneerd worden?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.