20 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Rio CWAX Total Body Waxing kit

Bikini en zwembroek uit de kast! De zomer is bezig! Het is weer tijd om te hangen bij het zwembad en strand . Maar zijn we daar eigenlijk wel goed op voorbereid? Misschien heb je je zomeroutfit al uit de kast gehaald, maar hoe zit het eigenlijk met de rest van je lichaam? Moeten we weer iedere dag onze benen en oksels gaan scheren? Dit is toch eigenlijk zonde van de tijd? Je lichaam laten waxen voor de zomer is voor veel vrouwen een must, maar geen leuke belevenis omdat het buiten je vertrouwde omgeving is. Nu kan je met de Total Body Waxing kit van Rio dezelfde waxbehandeling als in een schoonheidsinstituut nu ook ook thuis doen! Deze set is namelijk heel compleet. Alles is inbegrepen in de verpakking en klaar om gebruikt te worden. De set bevat 2 handige smeltpannetjes voor Hard en Soft Wax. De Hard wax wordt aangeraden voor de gevoeligere gebieden zoals de bikinilijn, oksels en gezichtshaar. De soft wax kan je dankzij de handige spateltjes aanbrengen op bijvoorbeeld de benen of armen. Het verwijderen gaat heel gemakkelijk met de bijgeleverde waxstrookjes. Ook is er een handige flacon inbegrepen om je toestel na gebruik weer schoon te maken. Profiteer dus nu extra voordelig van waxbehandeling met deze professionele Rio CWAX Total Body Waxing kit, zonder dat je hoeft te betalen voor dure salonbehandelingen!
  • Merk: Rio
  • Type: CWAX Total Body Waxing kit
  • Geschikt voor benen, armen, bikinilijn, wenkbrauwen en bovenlip
  • Keuze uit luxe zachte en harde harsvoor een effectieve toepassing
  • Ook geschikt voor mannen die ontharing van de rug, benen of borstkas vereisen
  • Ideaal voor alle haartypen
  • Inhoud verpakking:
  • - 3 tabletten Delux Soft Wax
  • - Salon Hard Wax
  • - waxstrookjes
  • - 20 aanbrengspatels
  • - 1 flacon equipment cleaner
  • - compacte wax verwarmer
  • - 2 smeltpannetjes
  • - handige gebruiks DVD
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
20 juli 2012 om 00:11
JeeBee156 Gebruiker

waar kun je de wax nabestellen?

20 juli 2012 om 00:13
adem25 Gebruiker

hoeveel ml potten kunnen er in de waxverwarmer, hoeveel ml potten, ik vermoed 400 ml.

20 juli 2012 om 00:35
Nextent Gebruiker

Waar kun je de wax en de strookjes nabestellen? Grootste probleem zijn de strookjes, alleen te vinden blijkbaar bij Beauty Groothandels. Ik had gehoord dat de Kleenex strookjes bij sommige Makro’s te vinden zijn, tot nu toe heb ik geen geluk gehad.

Daarnaast kun je moeilijk je eigen oksels, armen en benen helemaal goed in je eentje doen.  Is een leuke set, of je hebt iemand thuis die je helpt en de onbereikbare plekjes doet, of je gaat gewoon naar de waxing salon.

20 juli 2012 om 07:31
SRP. Gebruiker

Bij *** kun je van alles bestellen. Is ook niet zo duur. Kijk bij accessoires en dan ontharingsstrips.

Edited by: Renate
Via google kun je diverse webwinkels vinden met de gevraagde spullen.
gelieve geen reclame op iBOOD te maken.

20 juli 2012 om 08:49
Camoth Gebruiker

Mag je de wax die ze daar verkopen dan wel gebruiken in deze pannetjes?

20 juli 2012 om 08:48
Camoth Gebruiker

Ik wil inderdaad graag weten waar ik wax, strips en spatels kan bestellen, anders heeft het voor mij geen zin. Als ik dat ergens voor een redelijke prijs kan vinden schaf ik deze zeker aan!

20 juli 2012 om 09:49
Jacques048 Gebruiker

De software zoals de strips ,hard en softwax kan je bestellen bij *** of bij de importeur Multibrands

Heb dit al een aantal keren gedaan en werkt prima

Edited by: Renate
Geen reclame maken aub.

20 juli 2012 om 11:43
Lynn1810 Gebruiker

Ik heb dit gekocht in de colruyt, voor de volledige prijs.

Ik heb dit een aantal keren gebruikt, maar ga toch van WAS veranderen.

Ik vind dat deze de haartjes matig tot bijna niet verwijderd.

Het apparaatje is de strips zijn zeer goed.

20 juli 2012 om 17:17
casvant Gebruiker

mooi cadeautje voor de vriend van mijn moeder die bijna jarig is!!! :) is ie vast blij mee

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.