1 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Greve Fiorano Lederen Businessschoenen

Greve Fiorano Lederen Businessschoenen

De Greve Fiorano heeft een tijdloze, klassieke uitstraling. Beide schoenen zijn gemakkelijk te combineren onder zowel zakelijke als onder een casual outfit.

Meer Greve?
Klik: NL / BE

Specificaties

Merk: Greve
Type: Fiorano Businessschoen
Garantie: 2 jaar

• Nederlandse makelij
  • Ambachtelijke schoenen
  • Klassieke uitstraling

Stijl: Dress
Binnenzool: Leder (niet verwijderbaar)
Loopzool: Rubber
Materiaal: Leder

1 januari 2019 om 06:56
zopieter Gebruiker

Bij de vorige IBOOD begin december maat 42,5 (8,5) besteld maar maat 41,5 (7,5) ontvangen. Op verzoek IBOOD foto gemaakt van doos met bevestiging foutieve maat, tot 3 maal herinnering gestuurd maar nog steeds geen reactie over hoe dit op te lossen. Nu staan de schoenen Chelsea blauw weer in de aanbieding en ook weer in maat 8,5!

Niet netjes IBOOD !

PS: Betreft RMA-2018/317970 [Case: 181210-000316]

Beantwoorden

1 januari 2019 om 11:03
Grrrrrene Gebruiker

Allereerst: het is niet goed dat ze niet reageren op e-mail (?), maar ik kan alleen maar aanraden te bellen. Ik heb een keer wat problemen gehad met een voucher voor De Zwaluwhoeve: tussentijds waren de “badkledingdagen” veranderd, waardoor we ineens 1 normale en 1 badkledingdag geboekt hadden, maar na 1 telefoontje kwam alles goed :)

Beantwoorden

1 januari 2019 om 11:05
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen zopieter,

Wat vervelend dat je nog steeds geen reactie hebt gekregen. Ik ga dit doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 17:49
tjeerdopicus Gebruiker

Binnen hoeveel dagen zijn ze te ruilen/retourneren als ze niet passen?

Beantwoorden

1 januari 2019 om 23:06
Moderator Paul Moderator

De zichttermijn is 14 dagen. Binnen die periode kun je een serviceverzoek aanmaken om te annuleren. Ruilen is helaas niet mogelijk.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.