5 november 2018 om 00:03
iBOOD

Versace 1969 Abbigliamento Sportivo SRL Winter Boots

19V69 Winter Boots

De perfecte winterschoen. Stevig, warm en robuust.

Specificaties

Merk: Versace 1969 Abbigliamento Sportivo SRL
Type: Herenschoenen

Leren schoen
Binnenvoering van Merinowol

5 november 2018 om 00:33
dunno123 Gebruiker

Goed te weten dat dit dus helemaal niks met het bekende merk Versace te maken heeft, maar afkomstig is van een bedrijf van wie de oprichter toevallig dezelfde naam heeft, die ook inzet voor mode en om die reden ook de juridische kanonnen van het grote modeconcern op zich gericht heeft. http://www.thefashionlaw.com/home/versace-1969-files-suit-against-versace-after-famed-brand-threatened-to-sue

M.a.w. qua kwaliteit niet meer verwachten dan van andere, niet bekende merken (wat niet slecht hoeft te zijn, maar zeker niet net zo goed als de dure). Ik haak af om die reden.

Beantwoorden

5 november 2018 om 00:56
DornoD Gebruiker

Typisch dat bij bijvoorbeeld de G3Ferrari pizza-oven niemand valt over “Ferrari” in de naam, maar bij dit kledingmerk meteen een link gelegd wordt met Gianni Versace ondanks dat de merknaam duidelijk anders is.

Bovendien is het artikel van thefashionlaw van een jaar geleden en is er naar mijn weten geen law suit geweest. Storm in een glas water dus.

Beantwoorden

5 november 2018 om 04:43
Fidelis89 Gebruiker

WoW… Toch blij dit te lezen ik dacht dus dat dit effectief om Versace ging maar vond de startprijs van 150euro al laag.

Bedankt voor de info! iBood mag toch duidelijker zijn vind ik dit is pure misleiding.

Beantwoorden

5 november 2018 om 06:30
StefanLangenberg Gebruiker

Hey lijkt me anders toch vrij duidelijk dat dit geen versace is. Ik snap niet waarom jij dit misleidend vind ?

Vorige sales waren naar mijn mening veel misleidender, daar stond nl versace in de beschrijving , en een startprijs van 575€…

Hier is niks meer mis mee !

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:08
LoaLoa Gebruiker

Normaliter koop ik via internet schoenen in verschillende maten, wat niet past stuur ik terug. Daarbij let ik er wel op dat ik geen verzendkosten hoef te betalen bij retourzending en de eventuele verzendkosten terug krijg als ik geen van allen lekker vind zitten.

Hoe zit dat bij iBood?

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:41
Moderator Jelle Moderator

De verzendkosten krijg je terug als je schoenen bij iBOOD besteld alleen de kosten om ze retour te sturen LoaLoa die betaal je zelf.

Kijk voor meer informatie op: http://www.ibood.com/nl/nl/pages/cancellation-return/

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:26
kphormann Gebruiker

Ik koop vaak een breedtemaat van NL schoenenmerken. Hoe breed zijn de schoenen?

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:51

Ik heb de vraag even doorgezet kphormann.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 november 2018 om 11:18
Moderator Jim Moderator

Hi Kphormann,

Hierbij!

Lengte / Breedte

Maat 42: 30 / 9
Maat 43 31 / 9.5
Maat 44 31.5 / 9.5
Maat 45 32 / 10
Maat 46 32.5 / 10
Maat 47 33 / 10

Beantwoorden

5 november 2018 om 08:07
Erikdevis Gebruiker

Hebben deze boots een uitneembaar voetbed?

Beantwoorden

5 november 2018 om 08:10
Moderator Jim Moderator

Hi Erik!

Dit ga ik even voor je navragen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 november 2018 om 10:26
Moderator Jim Moderator

Hi Erik,

Helaas niet!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 november 2018 om 11:53
doekus Gebruiker

Beste iBood,

Wat zijn de maten van de

Chesterfield Travelwallet RFID van €17.95?

Beantwoorden

5 november 2018 om 12:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze heeft de volgende afmetingen:

13cm x 22cm x 2.5cm

Beantwoorden

5 november 2018 om 21:39
massari36 Gebruiker

Wat een bullshit verhalen allemaal hier, zijn die schoenen al door iemand getest of niet?

Beantwoorden

6 november 2018 om 07:50

Hopelijk zijn er mensen die hun ervaring willen delen als ze hun bestelling binnen hebben.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

14 november 2018 om 04:50
patmie Gebruiker

Hallo,

ik heb net mijn winterboots in ontvangst mogen nemen. Spijtig genoeg zijn het niet die die ik bestelde.

Ik bestelde namelijk die donkerbruine met de “Blauwe hielkap” maar kreeg spijtig genoeg de helbruine. :-(

Mag ik deze nog omruilen?

Patrick

Beantwoorden

14 november 2018 om 08:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen patmie,

Wat vervelend dat je de verkeerde winterboots hebt ontvangen. Je kunt het beste even een serviceverzoek indienen via je account en dan zal de klantenservice contact met je opnemen.

Beantwoorden

14 november 2018 om 10:17
TomBel Gebruiker

Ik heb exact hetzelfde probleem. Volgens mij is daar dus iets structureels misgegaan ;)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.