20 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

4x Schiesser Boxershort

4x Schiesser Boxershort

Boxershorts, geen man die zonder kan. Sla dus je slag en haal een 4-pack met boxershorts van Schiesser in huis!

Specificaties

Merk: Schiesser
Type: 4x Boxershort

• 95% katoen, 5% elastaan
  • Elastische tailleband
  • Van boven tot onder goed. :)

Serie: 95/5
Kleuren: grijsblauw en een minimalistische diamantprint in rood
Materiaal: 95% katoen en 5% elastaan
Voorzien van een klein 95/5-logo

20 oktober 2018 om 01:40
jovanotto Gebruiker

Kan alleen maar zeggen dat dit echt lekker draagt!

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 11:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jovanotto,

Bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 08:42
Wodan252 Gebruiker

Jammer dat er geen maat S bij zit. Die maat heb ik voorgaande keren besteld en heb ik ook volgens de maattabel.

Komt maat S toevallig nog online?

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 09:16
UNIT05 Gebruiker

welke maattabel ?

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 09:22
UNIT05 Gebruiker

Gevonden… https://www.schiesser.be/maattabellen/

volgens deze maattabel heb ik een S of M….

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 09:23
m_a_r_t_ij_n Gebruiker

https://www.schiesser.nl/maattabellen/  Scroll naar “Heren”, vervolgens naar “Dagmode/ondergoed”

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 09:53
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Wodan,

Als er geen S bij zit, zal deze ook niet meer toegevoegd worden.

Misschien een volgende keer.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 08:58
Baldert82 Gebruiker

Ik heb 2 maanden geleden die Pierre Calvini onderbroeken hier gekocht. Dat was mijn grootste miskoop bij iBood tot nu toe, ik heb ze weggegooid.

Zijn deze wel OK?

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 10:04

Goedemorgen Baldert82,

Ik lees hier sowieso al 2 positieve reacties.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 12:52
Baldert82 Gebruiker

Ben benieuwd. Ik heb een setje besteld.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 13:04

Hopelijk heb je veel plezier van je aankoop.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 09:18
UNIT05 Gebruiker

@ibood … Als ik drie of vier sets bestel, in maat M, en dat blijkt niet te passen, mag ik de twee of drie ongeopende sets dan terugsturen? Ik snap dat gepast ondergoed niet geretourneerd mag worden maar de ongeopende sets hopelijk wel? 

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 09:51

Goedemorgen UNIT05,

In de voorwaarden staat dit:

Ik wil mijn pakket retour sturen.

Niet tevreden over jouw pakket? Dan mag je deze binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Via jouw iBOOD-account dien je een serviceverzoek in te dienen. Login met jouw iBOOD-account > klik op “Bestellingen & service” > zoek de betreffende bestelling > klik op “Verstuur serviceverzoek” en kies voor de melding: Annulering. Enkele minuten nadat je de melding hebt ingediend, ontvang je een e-mail bericht met een retourformulier.Bij de volgende situaties zal jouw retour aanvraag niet in behandeling worden genomen:- Het product betreft een verbruiksartikel die al uit de verpakking is gehaald, zoals bijvoorbeeld batterijen en parfum.- Het product is te gebruiken voor persoonlijke hygiëne en is al uit de verpakking, zoals bijvoorbeeld tandenborstels, tondeuses of thermometers.- Het product is een persoonsgebonden aankoop, zoals bijvoorbeeld fotoboeken en op maat gemaakte producten.- Het product is een voucher code die je hebt ontvangen, verzilverd of waarvan de geldigheid is verlopen, zoals bijvoorbeeld vouchers, coupons, waardebonnen en korting codes.- Het product is in gebruik genomen (het testen van een artikel om een indruk te krijgen is uitgezonderd).- Het product is incompleet geretourneerd (exclusief eventuele accessoires, handleidingen etc.).De verzendkosten van de bestelling wordt alleen terugbetaald wanneer de volledige bestelling geretourneerd wordt. De kosten voor het retour sturen worden niet vergoed en zijn voor eigen rekening.

Als het product dus nog helemaal in de verpakking zit, mag het terug gestuurd worden.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 09:29
fms Gebruiker

Die schiessers zitten echt super! Ik bestel ze altijd bij de Bijenkorf, leuk dat IBOOD ze nu ook aanbiedt voor een mooi prijsje :)

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 11:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgem fms,

Bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 19:31
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Angelo Antinoro,

Die zijn alleen maar verkrijgbaar in maat S.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 21:44
Angelo Antinoro Gebruiker

Wodan252 zocht die.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 23:21
Moderator Niek Moderator

Dat bericht had ik gemist excuus!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.