11 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Minetan Bronze Babe Personal Spray Tan Kit

Minetan Personal Spray Tan Kit

Met deze kit ga je thuis eenvoudig aan de slag om jezelf een mooie gebruinde teint te bezorgen.

Meer Minetan zien? NL | BE

Specificaties

Merk: Minetan
Type: Personal Spray Tan Kit
Garantie: 2 jaar

• Vlekkeloze, streepvrije teint
  • Zeer gemakkelijk in gebruik
  • Professionele resultaten

Algemene kenmerken Tan.Handy Pistool:

• Makkelijk te reinigen met kraanwater
  • Navulbare spray tan mist-beker
  • Afneembare extra lange stekker
  • Professionele airflow zorgt voor ultrafijne spuitnevel
  • Snelwisselfilter
  • One touch-bediening
  • Licht en draagbaar

Technische kenmerken Tan.Handy Pistool:

• Afmetingen: 1000 (B) x 160 (L) x 220 (H) mm
  • Gewicht: 780 g
  • Voeding/luchtstroom: 18.000 RPM
  • Geluidsniveau: 45-65 db
  • Snoerlengte: 3 m
  • Hervulbare bekercapaciteit: 125 ml

Kenmerken Absolute Pro Spray Tan Mist:\

• Ingrediënten: Water (Aqua), Dihydroxyacetone, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Alcohol, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Argania Spinosa Kernel Oil, Decyl Glucoside, Carrageenan, Sodium Metabisulfite, Sodium Citrate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Butylene Glycol, Palmitoyl Tripeptide-40, Red 40 (CI 16035), Blue 1 (CI 42090), Yellow 5 (CI 19140).

Materialen Bronze On Applicator-handschoen:

• 88% polyester
  • 5% nylon
  • 7% polyurethaan

Dit ontvang je:

• Tan.Handy spray tan-pistool
  • Absolute Pro spray tan-verstuiver (50 ml)
  • Bronze On Applicator-handschoen
11 oktober 2018 om 00:20
Grasshoppa Gebruiker

Leuk voor sinterklaas!

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:39
paljas21 Gebruiker

Roetklaas

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:15
Boekel1975 Gebruiker

Die kan inderdaad wel een kleurtje gebruiken ;-)

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 00:21
TonG Gebruiker

“Dat tekort aan vitamine D los je gewoon thuis op met deze handige spray tan kit.” Wat een grote onzin! Vitamine D komt niet door de bruine teint die je van de zon krijgt, maar is een resultaat van blootstelling aan zonlicht. En ja, van die zon word je toevallig ook bruin.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:41
cokonut Gebruiker

De tekst suggereert inderdaad sterk dat je vitamine D tekort aanvult door de zelfbruiner te gebruiken. Dit is complete onzin en tevens misleidend. Volgens mij is dit soort misleiding tegenwoordig bij wet verboden.

Verder hoop ik wel dat veel mensen het kopen, ik vind het hilarisch om die oempa loempa’s te zien in de stad :)

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:44
Moderator Bas iBOOD Moderator

De zin stond in de context van het mooie bruine kleurtje, maar we snappen de verwarring. Daarom hebben we dit zojuist direct aangepast!

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 12:28
TonG Gebruiker

Er staat nu: Merk je dat vitamine D-tekort meteen aan jouw huid? Ga dan aan de slag met deze spray tan kit van Minetan.

Dat vind ik nog steeds suggereren dat je met deze spray dat vitaminetekort aanvult. Er is GEEN ENKELE relatie tussen het gebruik van deze spray en vitamine D.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:59
eva864 Gebruiker

Al die mensen die ondanks uren in de zon niet bruin worden, hebben echt niet allemaal een vitamine D-tekort. De enige link tussen vitamine D en bruinen is dat je voor beiden zonlicht nodig hebt. Al dan niet gemakkelijk bruinen is genetisch bepaald. Schrap dus gewoon elke verwijzing naar vitamine D in de tekst.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:40
denniscarmen Gebruiker

Dit is toch te gek voor woorden…

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:53
triman Gebruiker

Kan je deze ook gebruiken om een muurtje mee te witten?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:44

Ik wil je aanraden om daar speciale verfspuiten voor aan te schaffen, deze bieden wij ook regelmatig aan ;-)

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 11:30
unlocken Gebruiker

Een muurtje witten met bruin lijkt me niet ????

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 11:38

Dat is sowieso niet aan te raden, unlocken ;-)

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 11:31
unlocken Gebruiker

Is de vloeistof later nog bij te kopen en zo ja waar en wat kost dat of wordt het dan carboleum halen bij de bouwmarkt?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 11:42

Diverse vloeistoffen zijn bijvoorbeeld te verkrijgen op de website van Minetan zelf.

Uiteraard kun je e.e.a. ook direct bij ons meebestellen, klik daarvoor hier: Nederland | België.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.