1 mei 2018 om 00:00
iBOOD

12x Fruit of the Loom Basic Shirt | Ronde of V-Hals

12x FOTL Basic Shirt (V of Rond)

Nette basic shirts van hoge kwaliteit en met een goede pasvorm. Je hebt ze gewoon altijd nodig!

Specificaties

Merk: Fruit of the Loom
Type: Basic shirts – 12 Pack

• 140-160 gram/m² katoen
  • Passen bij iedere outfit
  • Twaalf shirts in één keer!

Materiaal: 100% katoen, jersey
Hals van katoen/lycra met rib
Met Belcoro

Hoeveelheid katoen per kleur
Wit met V-hals: 160 gram/m²
Wit en zwart met ronde hals: 140 gram/m²

1 mei 2018 om 00:05
hupkedupke Gebruiker

Damn, weer geen zwarte V-hals…????

Beantwoorden

1 mei 2018 om 00:08
Yahyas Gebruiker

Eersteklas rotzooi. Zou ze niet aanbevelen.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 00:11
Moderator Paul Moderator

Waarom zou je ze niet aanbevelen? Zonder onderbouwing kunnen medeforummers niet zo veel met jouw bericht.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 07:19
agnaou Gebruiker

Ik raad deze t’shirts wel aan,heb die al een jaar er is daar nog niks aan

Je moet die wel correct met de juiste temperatuur in de wasmachine stoppen

Ik ga die straks bestellen voor mijn vader

Mvg

Beantwoorden

1 mei 2018 om 07:07
JohnnyDrama024 Gebruiker

Zit er een verschil met deze en die op bol.com? 
https://www.bol.com/nl/p/12-pack-witte-shirts-fruit-of-the-loom-ronde-hals-maat-l-valueweight/9200000054955004/

Normaal ben ik niet zo van het muggenziften op de prijs maar hier lijkt het er op dat jullie gewoon duurder zijn dan bol.com.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 14:32
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag JohnnyDrama024,

Inclusief de verzendkosten ben je hier met één set net iets duurder uit inderdaad. Wanneer je meerdere neemt of combineert met andere deals, dan ben je hier wel voordeliger uit. Helaas kan de prijs niet scherper deze keer.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 07:36
2fast4u Gebruiker

Heb ze een keer eerder besteld, zou het niet weer doen. Ze sluiten niet mooi aan en de stof is vrij stug en duidelijk van mindere kwaliteit dan andere t-shirts. Zien er na een paar keer wassen uit alsof ze al een jaar gedragen zijn en mi dan ook meer geschikt als poetsdoek. Maar ja, wat verwacht je ook voor deze prijs…

Beantwoorden

1 mei 2018 om 08:03
golfje Gebruiker
1 mei 2018 om 09:44
gjs Gebruiker

Inderdaad, prima poetsdoeken!

Beantwoorden

1 mei 2018 om 10:29
Susantigoon Gebruiker

Past in dat geval perfect in de worn off/ vintage trend: oude lompen aan je kont en dan denken dat je erbij hoort…

Beantwoorden

1 mei 2018 om 08:10
PaulLubbers Gebruiker

Ideale shirts voor onder een trui of als slaap shirt. Dikke kwaliteit, maar minder mooi om gewoon als los shirt te dragen

Beantwoorden

1 mei 2018 om 09:50
dagwin Gebruiker

Ik heb ze 2 keer gekocht. Eerste keer is ondertussen al jaren geleden, die waren goed en fijn om te dragen.

Tweede batch was veel minder… De stof was niet zo dik en bij de helft van de T-shirts ging de zoom los na de eerste keer wassen. Na korte tijd begonnen ze ook uit model te gaan.

Voor mij niet meer, als je een slechte partij hebt zit je met 12 poetsvodden.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 10:27
mjv_e Gebruiker

Klopt, de versies die iBood een paar jaar geleden aanbood hadden o.a. een hogere hoeveelheid katoen dan degene die we tegenwoordig voorgeschoteld krijgen. De huidige aanbieding kan je na een paar keer wassen weggooien, omdat ze gekrompen zijn of er massaal draden uithangen.

Onbegrijpelijk dat men is overgestapt naar mindere kwaliteit, om waarschijnlijk een paar euro’s per bestelling extra te verdienen.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 10:34
Susantigoon Gebruiker

Dit was ooit mijn allereerste Ibood-koop (sorry Ops, onder een andere user account) en nooit spijt van gehad, integendeel, ik draag ze nu nog.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 14:23
MaatieNL Gebruiker

Wat is de lengte van de shirts? Standaard shirts zijn te kort voor mensen van 1,80 en langer. Het vermelden van de breedte en omtrek zou ook prettig zijn.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 19:33
technicks81 Gebruiker

Heb er 36 gekocht. Had een gratis verzenden code dus €2.25 per shirt. Bedrijflogo erop en mooi goedkope werkshirts. ????

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.