21 april 2018 om 00:00
iBOOD

3x Lucky West T-Shirt

3x Lucky West T-Shirt

Bedrukte T-shirts van Lucky West, heerlijk tijdens de warme dagen en ook onder een trui als het koud is. :-)

Specificaties

Merk: Lucky West
Type: Katoenen T-Shirts met Print – 3-Pack
Check de dropdown voor de verkrijgbare maten

• 3 shirts: rood, blauw en groen
  • Zware kwaliteit, 100% katoen
  • Lucky West print op de voorkant

Groen/rood/blauw T-shirt van zware kwaliteit, met een Lucky West print op de voorkant
100% geborsteld katoen
Regular fit
Gedrukte wasinstructies aan binnenzijde
Raw-edge mouwinset
Herringbone tape bij de nek en schouders
Hals met rib, gezoomde mouwen
Katoenen merkpatch in de nek 
Details in de stiksels
Eerste paar keer wassen op 30 graden Celsius
Verkrijgbare prints (assorti geleverd): Classic, Star en Nevada

21 april 2018 om 08:54
Bintang Gebruiker

.Volgens mij gaat het hier om een restpartij, gezien het feit dat de maat tot XL gaat. Jammer voor mij dus geen T-shirt .

Beantwoorden

21 april 2018 om 10:18
heinhuiz Gebruiker

Zelf weten, al snap ik je argument niet. Ze zijn van verrassend goede kwaliteit (vorige keer gekocht).

Beantwoorden

21 april 2018 om 10:28
Armada Gebruiker

Vorige keer ook gekocht. Large bleek een kindermaat te zijn. Op die manier hebben we ze dan ook kunnen recupereren. De schoudermaat en de lengte zou welgekomen info zijn.

Beantwoorden

21 april 2018 om 11:13
Moderator Ruben Moderator

Goedemorgen Armada,

Als je bij afbeeldingen gaat kijken en dan twee keer op het pijltje naar rechts klikt dan staat daar een maattabel met de afmetingen alle maten

Groetjes,

Ruben

Beantwoorden

21 april 2018 om 10:39
PDerks Gebruiker

Ik wil dit artikel graag toevoegen aan een bestelling die ik zojuist heb gedaan om biet los de verzendkosten te betalen. Is dat mogelijk? Ik kan de bestelling niet nogmaals plaatsen omdat een ander product reeds is uitverkocht

Beantwoorden

21 april 2018 om 12:31
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag PDerks,

Helaas is het niet mogelijk om iets aan je geplaatste bestelling toe te voegen. De enige manier is inderdaad de bestelling opnieuw plaatsen, maar dat gaat dus niet omdat het product al uitverkocht is.

Beantwoorden

21 april 2018 om 10:42
blueknight Gebruiker

pff, alleen maten voor kleine mensen. jammer, zijn leuke t-shirts

Beantwoorden

21 april 2018 om 11:50
erocs Gebruiker

Kloppen de maten in het schema wel en hoe moet ik dat dan zien?

Dit past mijn zoon van 4 nog niet!!?

Beantwoorden

21 april 2018 om 14:20
eva864 Gebruiker

Lijkt mij wel een heel stevige 4-jarige zoon als die een borstomtrek heeft van meer dan 112 cm ;-) De maten zijn van naad tot naad gemeten. Voor borstomtrek moet je dus x2 doen (idem voor waist en bottom). Backlength is gewoon achterzijde, van kraag tot zoom, shoulder to shoulder is gemeten van de naad van de ene mouw tot de naad van de andere mouw.

Beantwoorden

21 april 2018 om 12:27
FredHgl Gebruiker

Lijken me wel mooie shirts maar door die maten durf ik ze ook niet te bestellen.

Beantwoorden

21 april 2018 om 12:58
remkohuizinga Gebruiker

Uitstekende t-shirts, vorig jaar meerdere sets gekocht en deze gaan nu het tweede seizoen in. Maar ja, ze vallen iets aan de kleine kant, dus zou zeker een maatje groter bestellen dan je normaal doet.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.