17 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Shimano LottoNL-Jumbo Wielershirt

Ook verkrijgbaar in Bibshort

Product expert aanwezig

Shimano LottoNL-Jumbo Wielershirt Shimano LottoNL-Jumbo Wielerbroek

Scoor vandaag voor een iBOOD-prijs het officiële fan-tenue van LottoNL-Jumbo en fiets in hetzelfde shirt als onder andere Robert Gesink, Dylan Groenewegen en Steven Kruijswijk.

17 mei 2018 om 06:39
Pajes Gebruiker

Leuke set, dat zeker, maar als je zowel shirt als broek wilt betaal je maar liefst bijna 11 euro aan verzendkosten.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 06:51
Pajes Gebruiker

typo, moet natuurlijk bijna 12 zijn ;-)

Beantwoorden

17 mei 2018 om 08:08
Tek2reality Gebruiker

Dat klopt dan weer niet. Je kan ze gewoon samen bestellen en betaald dan maar één keer verzendkosten.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt inderdaad het wielershirt toevoegen aan je winkelwagen, klikken op “Verder winkelen” en vervolgens ook de short toevoegen. Zo betaal je slechts eenmaal verzendkosten.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 08:01
mtein Gebruiker

Ze vallen klein uit!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:59
ErikDols Gebruiker

Wellicht flauw maar ik meld het toch: advertentie zegt letterlijk “fiets in hetzelfde tenue als onder andere Robert Gesink, Dylan Groenewegen en Steven Kruijswijk.”

Ibood, jullie verkopen helemaal niet hetzelfde tenue als het tenue waar Gesink en co in fietsen. Dit shirt heeft een heel andere samenstelling van stoffen. Het uiterlijk is hetzelfde. Echte profs rijden niet in 100% polyester. Sterker nog, de betere shirtjes van de betere merken zijn ook al niet van polyester.

Heel begrijpelijk dat dat voor deze prijs zo is, maar ik vind de tekst misleidend.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 10:15

Hoi Erik,

Het betreft inderdaad niet het tenue met dezelfde samenstelling, die prijs ligt, zoals je al aangeeft, veel hoger.

Wel betreft het hier de officiële fanshirts, zoals genoemd in de omschrijving, die qua looks hetzelfde zijn als het tenue waarin Gesink en co in 2017 rond reden. Dit bedoelen we met het citaat waar je naar refereert.

Om verdere verwarring te voorkomen gaan we onze tekst even aanpassen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:53
SimonPS Gebruiker

Ik bestel 3 truitjes met een extra coupon code (die gevalideerd wordt), maar bij de afrekening loopt er iets mis. Ik probeer de betaling opnieuw uit te voeren, maar nu geldt de coupon code niet meer. Kan een moderator helpen?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:05

Hoi Simon,

De code wordt dan inderdaad automatisch voor twee uurtjes geblokkeerd om fraude te voorkomen. Over twee uur kun je dus jouw coupon code weer gewoon gebruiken om de bestelling af te ronden :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:39
SimonPS Gebruiker

Bedankt voor het antwoord.

Ondertussen heb ik het nog eens geprobeerd met het zelfde resultaat tot gevolg, een foutmelding en de code staat nogmaals geblokkeerd. Ik probeer te bestellen via de ibood app en probeer te betalen via de app van mijn bank.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 16:29
SimonPS Gebruiker

Door dit aanhoudend (3 maal twee uur gewacht en opnieuw geprobeerd) probleem heb ik drie truitjes van nike (in de flash sale bij sport en fashion) niet kunnen kopen en deze zijn ondertussen uitverkocht in het kleur dat ik ze wou. Goed bezig!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:28
petervanderhoop Gebruiker

ik probeer te betalen, maar dit lukt niet. is er een probleem aan jullie kant?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 14:37

Ik heb dit probleem bij onze ICT-afdeling neergelegd, zodat het nader uitgezocht kan worden. Voor nu kan ik enkel de hieronder genoemde punten adviseren zoveel mogelijk te proberen:

- Bestellen via de iBOOD app
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Excuus voor het ongemak.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 14:03
TakahashiPoedel Gebruiker

Team Lotto Jumbo rijd in S-phyre niet in Shimano. Dit is consumer grade spul en ik weet niet of je 4 of 5 uur wilt fietsen op de zeem in die broek.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.