11 november 2019 om 00:00
iBOOD

Björn Borg Sneakers

Björn Borg Sneakers
Grand Slam Sneakers

Björn sloeg zichzelf op menig gravelbanen van grand slam naar grand slam en datzelfde mogen we gerust stellen over zijn carrière in de fashion.

Zijn onderbroeken sieren al jaren de billen van velen, maar er is meer!

Deze heerlijke sneakercollectie voor dames en heren. Waar comfort en casual sportief de klok slaat!

11 november 2019 om 13:30
Robert040 Gebruiker

Beste Ibood Medewerker,

De “Olive” kleurige Björn Borg R610 hebben op de eerste foto een andere kleurencombinatie als op de andere 4 foto’s. Kunnen jullie aub bevestigen hoe de kleurensamenstelling daadwerkelijk is? Ik heb de schoenen bestelt om de deal zeker niet te missen, maar wil wel zeker zijn dat het de juiste samenstelling is.

Verduidelijking:
1ste foto: Lichtere kleur groene suède en donkerdere tussen vlakken (niet suède)
overige foto’s: Zelfde kleur suède als tussen vlakken.

Bij voorbaat dank voor de reactie!

11 november 2019 om 13:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik zie inderdaad wat je bedoeld! Dit ga ik voor je navragen, Robert.

11 november 2019 om 16:10
Robert040 Gebruiker

Bedankt voor de reactie en ook alvast voor het uitzoeken!

Aanvullend: Het valt mij op dat ook het aantal clipjes voor de veters niet overeen komt (1ste foto heeft er 5 en de rest 6 per kant). Het lijkt dus een ander model te zijn.

11 november 2019 om 16:12

De verschillen in de kleuren komen door het lichtgebruik en de lichtinval bij het maken van de foto’s.

11 november 2019 om 16:29
Robert040 Gebruiker

Hoi Bas,

Wederom bedankt voor de reactie en de moeite. Ik ben zelf ook even gaan zoeken en het lijkt er op dat Björn Borg twee modellen schoenen onder eenzelfde artikelnummer heeft geplaatst. Echter is het design wel net afwijkend. Kijk hiervoor naar de herkenbare clipjes om de veters te bevestigen. De aantallen komen niet overeen.

Onderstaand ook twee websites die dezelfde schoenen op basis van het artikelnummer tonen, maar wel degelijk een ander model zijn als je naar de veters kijkt.
Foto 1: https://www.dewitschijndel.nl/bjorn-borg-r610-low-1942500502-vrijetijdsschoenen-heren-olive/
Ander foto’s: https://www.omoda.nl/heren/sneakers/groene-bjorn-borg-sneakers-r610-low–102975.html?gclid=EAIaIQobChMIgOO0qbri5QIVRKwYCh0_LAcoEAQYASABEgL9MvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Kun je wel aangeven hoeveel clipjes de Björn Borgs hebben die IBood aanbiedt (op basis van de clipjes, het ringetje niet mee gerekend)?

11 november 2019 om 17:12

Ik ga hier achteraan, Robert. Zodra ik meer weet hoor je dat direct.

12 november 2019 om 09:22

Het is de variant met 5 ‘clipjes’, de andere foto’s hebben we voor de zekerheid weggehaald.

12 november 2019 om 09:32
Robert040 Gebruiker

Goedemorgen Bas,

Bedankt voor het uitzoekwerk en de terugkoppeling. Jammer te lezen dat het juist het model met de 5 clipjes is. Hopelijk komt het andere model hier ook nog eens voorbij, want de prijs is absoluut niet slecht!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.