23 januari 2016 om 00:00
iBOOD

HEX laptop- en tablettassen

HEX laptop- en tablettassen

HEX is een merk dat tassen maakt waarin technologie en stijl op een mooie manier met elkaar worden gecombineerd. De brede collectie tassen worden gekenmerkt door hoge kwaliteit materialen, texturen en afwerkingen. De laptoptassen van HEX zijn gemaakt met oog op het beste gebruiksgemak, bescherming en stevigheid en stijlvolle looks. Ze bieden vaak ruimte voor zowel laptops als tablets en zien er echt cool uit. Kies wat het best bij je past!

23 januari 2016 om 08:01
Jieter Gebruiker

Ik lees bij de specificaties nergens wat voor materiaal deze tassen zijn. Wel dat dit waterbestendig is maar dat is zo’n loze kreet.

En de blauwe tassen hebben deze een leren of een kunstleren onderzijde?

Allemaal redelijk wazige specificaties.

23 januari 2016 om 15:15
Jeroenhermans Gebruiker
25 januari 2016 om 20:06
HetGezegde Gebruiker

Zitten een paar mooie tassen bij op die website van shophex :)  - mooier dan hier (sorry)

24 januari 2016 om 07:25
SjonnieK Gebruiker

Ik vraag mij elke keer weer af of de laptop tassen die aangeboden worden geschikt zijn voor een 15,6 inch laptop. Ook nu staat het er weer niet bij. Wederom maar niet kopen dus

25 januari 2016 om 19:29
Binnenmars Gebruiker

Dat staat bij elke tas onder het knopje specificaties , bij de meeste staat maximaal 15″

Maar de Convoy Sonic Backpack en de Highland Convertible Backpack kunnen een 17″ laptop aan.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.