21 januari 2016 om 00:01
iBOOD

Horloges van A-Merken

Horloges van A-Merken
Horloges, horloges, horloges!

Trakteer jezelf op een nieuw horloge en wees in het kersverse jaar 2016 altijd bij de tijd. Met merken als Diesel, Michael Kors en Steel Master is er voor ieder wat wils. :)

21 januari 2016 om 02:00
ReBel01 Gebruiker

Tuurlijk van A-merken. In ieder geval niet mijn A,-merken

21 januari 2016 om 07:56
AGTon Gebruiker

A-merken ?? In de horlogewereld noemen wij dit plakmerken of modemerken. Heeft niks met kwaliteitshorloges te maken en zullen waarschijnlijk net als een horloge van Tommy, Hugo Boss etc allemaal hetzelfde binnenwerk hebben.

Echte A-merken,waar jij jezelf niet blauw aan betaald, dan heb je het over Tissot, Hamilton, Oris, G-shock, etc. Duurder, dan krijg je IWC, Tudor etc.

Ik wil deze klokjes niet afkraken, maar het zijn zeker geen A-merken.

21 januari 2016 om 08:34
dwaze Gebruiker

Dit zijn geen A-merken, dit zijn modemerken.

21 januari 2016 om 09:45
Jerommeke23 Gebruiker

Hahahaha A-merken… en vooral ook steelmaster. Met een (lok)adviesprijs van >400.

A-merken hebben een mooi authentiek design, saffierglas, automatisch high-end uurwerk etc. Dus dat ‘altijd bij de tijd’ kan je ook schrappen bij deze horloges.

21 januari 2016 om 10:42
2heavy2 Gebruiker

A merken is meer als alleen t uurwerk , ook t design en ontwerp dus , is t een aanbieding of niet daar gaat t om .

Ik zie nu leukere prijzen als in de winkel .

Zet hier iets neer waar mensen wel wat aan hebben .

Smaak en budget verschillen per persoon natuurlijk

21 januari 2016 om 10:48
2heavy2 Gebruiker

Natuurlijk juweliers die horloges niet voor deze prijs aan kunnen of willen bieden

De horloge wereld

21 januari 2016 om 16:22
Jan-Lange Gebruiker

Ik vind die zwarte Diesel een gaaf horloge! Had even geleden de DZ4323 al bijna gekocht bij een juwelier. Zelfde Diesel horloge alleen dan met leren band (zie hier). Deze is net iets leuker geprijsd.

22 januari 2016 om 00:16
glasya Gebruiker

Ik heb de Diesel vorig jaar gekocht bij een andere webwinkel, en ik kan je vertellen dat je wel flinke polsen moet hebben want hij is flink aan de maat. Draag hem zelf dus eigenlijk nooit, misschien 5x om gehad.. maarja, smoor op dat glas.

22 januari 2016 om 08:23
sgoldie Gebruiker

Ik wil hem wel overnemen van je

22 januari 2016 om 17:44
glasya Gebruiker

Je kan hem hier momenteel goedkoper kopen dan het bedrag dat ik er voor wil hebben dus als je hem wilt, moet je hem hier kopen vrees ik (heb er zelf namelijk ook veel meer voor neergelegd).

21 januari 2016 om 16:44
StefanKnapen Gebruiker

Edited by: Paul
Dank voor de melding. De klantenservice zal contact met jou opnemen.

22 januari 2016 om 01:02
piieter Gebruiker

Ik zou graag willen weten of je de MK3247 ook kleiner kan maken mochten dat nodig zijn. Bij de andere MK horloges kun je een schakel tussenuit halen maar hoe zit dat bij deze?

22 januari 2016 om 01:20
Moderator Paul Moderator

Zo te zien aan deze afbeelding is dat mogelijk.

30 januari 2016 om 17:13
davevl85 Gebruiker

Beste Paul

is het mogelijk om te laten weten waneer de horloges verzonden zullen worden?
We zitten reeds over de verzenddatum, maar nog steeds niets vernomen..

22 januari 2016 om 06:42
TechTom Gebruiker

A-merken?? Echt niet

23 januari 2016 om 04:20
bece Gebruiker

Ik begrijp niet dat mensen zoveel geld voor een uurwerk kunnen uitgeven. Heb er eentje van 29 euro van de aldi. Loopt altijd juist want radio gestuurd, is waterdicht (ga er mee zwemmen) , batterij gaat  minimaal 5 jaar (bij mij ondertussen al 6 jaar) mee en er zit nog geen krasje op het glas terwijl ik dit uurwerk 24/7  dagen draag.

23 januari 2016 om 12:08
-Dree- Gebruiker

Ieder zijn ding, en het is maar waar je geld aan uit wilt geven. Sommige mensen hebben dit met horloges, anderen met whisky’s, en anderen gaan 2 keer per jaar op vakantie. Als jij blij bent met je horloge van de Aldi en geen van deze horloges wilt kopen zal niemand je een strobreedte in de weg liggen.

24 januari 2016 om 08:40
Jerommeke23 Gebruiker

@2heavy2: iBood heeft vaak leuke aanbiedingen, maar die steel master of de trolleyset van laatst zijn nooit voor meer dan 50% van de ‘introductieprijs’ op de markt gebracht. Deze producten er tussen duwen en claimen dat het om a-merken gaat of waarzinnige korting is misleidend, gebeurd nu steeds vaker en daar zijn we kritisch op in dit forum en dat mag m.i.

29 januari 2016 om 15:51
davevl85 Gebruiker

heeft er iemand al een verzendbevestiging gekregen?
verzending normal vandaag (29/01) maar hoor nix, en helpdesk kan ik niet bereiken..
spontaan denk ik dan.. “‘t is toch niet weer van da…”

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.