17 januari 2016 om 00:02
iBOOD

Parfum & Eau de Toilette

Parfum & Eau de Toilette
Klassieke geuren

In deze Flash Sale vind je tijdloze klassieke geuren van topmerken. Zowel voor heren als dames. Zit jouw favoriete geur erbij?

17 januari 2016 om 01:12
RustyNail Gebruiker

*SNAP*

Edited by: Tom

Dag Rusty,

vergelijken mag, maar dan moet je een werkende URL over identiek hetzelfde product bijvoegen.
Zo kunnen wij controleren als er een juiste vergelijking gemaakt wordt.

Met vriendelijke groeten,
Tom

17 januari 2016 om 23:50
RustyNail Gebruiker

Beste Tom,

Ik had bewust gern linkjes geplaatst omdat ik jullie aanbieding niet wilde afkraken. Ik vond alleen de verzendkosten te hoog. Zonder de verzenkosten was het namelijk wel een leuke aanbieding geweest en had ik misschien 2 parfums besteld. Mja anderen hebben blijkbaar ook GeGoogled en kwamen op dezelfde resultaten uit die ik had ;)

18 januari 2016 om 19:00
cgvm Gebruiker

Idd, de verzendkosten verpesten de deal soms. Waarom kunnen anderen het wel voor minder verzenden?

18 januari 2016 om 19:48
Moderator Kris Moderator

Beste cgvm, om de heel eenvoudige reden: niets op deze aarde is gratis. Een concurrent die “vanaf 50€ alles gratis versturen” roept, licht jullie op: de verzendkost zit al ingerekend in de prijs, zij steken die in hun (broek)zak. Als je bij iBOOD verschillende (dag)aanbiedingen (bv flashsales) combineert, haal je wél het onderste uit de kan, én het blijft transparant voor jou. Vergeet ook niet dat iBOOD mét track & trace verstuurt (niet iedereen doet dat op het internet).

Fijne avond, Kris

18 januari 2016 om 20:28
cgvm Gebruiker

Ik kijk naar de netto prijs en zit niet te wachten op koppel verkoop, wel zo transparant toch?

Zie mijn voorbeeld, minder verzendkosten wel track & trace bij in dit geval superwinkel.nl en het kan direct naar een post.nl locatie zodat ik het op kan halen na het werk. Het kan dus wel, vergeet dat niet!

17 januari 2016 om 03:42
HetGezegde Gebruiker

Heb zelf de Calvin Klein One (witte, doorzichtige fles). Heerlijk. Lekker zomers!

Iemand ervaring met die zwarte? Is unisex maar de omschrijving komt me nogal vrouwelijk over.

18 januari 2016 om 19:50
lieke49 Gebruiker

Hallo HetGezegde.

De zwarte Calvin Klein is iets wamer van geur. ook voordelig in gebruik.

Zelf vind ik m heerlijk.

18 januari 2016 om 20:24
cgvm Gebruiker

Ik (man) heb de zwarte, deze kan goed voor mannen. Erg lekker geurtje.

17 januari 2016 om 08:37
wbree Gebruiker

Zijn allemaal geen spannende prijzen.

Bijvoorbeeld: http://www.demannenzaak.nl/hugo-boss-bottled-50-ml.html

17 januari 2016 om 09:18
Rubenedsky Gebruiker

Inderdaad echt Ibood onwaardige aanbiedingen, wat de laatste tijd meer en meer is helaas.

Hugo Boss bottled via Parfumloods 38,49 incl. verzendkosten. (https://www.parfumloods.nl/heren-parfums/hugo-boss/hugo-boss-bottled/hugo-boss-bottled-edt-50-ml/)

Ibood prijs: 40,90 incl. verzendkosten.

17 januari 2016 om 09:42
Ward5×5 Gebruiker

Davidoff Adventure is bij Douglas maar 24,95 met gratis verzending, als je hem hier besteld ben je 25,90 kwijt incl. verzendkosten. En bij Douglas is hij ook nog gewoon op voorraad dus dan heb je hem morgen of overmorgen al. Jammer dat de verzendkosten de iBood aanbiedingen altijd zo onaantrekkelijk maken.

Link: https://www.douglas.nl/douglas/productbrand_360252.html?trac=nl.01sh.goo.shopping.douglas_nl_pla.pla_all.000000&gclid=Cj0KEQiAlO20BRCcieCSncPlqqMBEiQAOZGMnD-y04OFBcUAsuq8InwIsDVJP67YNv-7YxOzrP4OkQIaAgKg8P8HAQ

17 januari 2016 om 13:52
Dannietjuh Gebruiker

Ik zat net te loeren bij D&G Light Blue Eau de Toilette – Dame en viel me op dat er een 100ml versie word afgebeeld. Echter in de specificaties word vermeld dat het om een 50ml versie gaat. Just a heads up dat het bij 1 van de 2 fout gaat.

18 januari 2016 om 14:41
Moderator Coert iBOOD Moderator

Hoi Dannietjuh,

Dank je! Het plaatje is aangepast. Het gaat inderdaad om 50 ml ipv zoals afgebeeld 100 ml.

Groeten,

Coert

18 januari 2016 om 01:01
Voostje90 Gebruiker

Idd geen spannende prijzen… Hugo Bosch Bottle 100 ml vorig jaar op Schiphol gekocht. Voor +/- €30,-. Vele malen goedkoper voor meer inhoud. Ook Calvin Klein One 200 ml vorig jaar goedkoper gekocht bij Ici Paris. Gewoon de speciale kortingsdagen afwachten, met een klantenkaart voor extra korting! ;)

18 januari 2016 om 11:00
HetGezegde Gebruiker

Da’s dan echt toeval, want Tax-Free shopping is vaak (veel) duurder dan in een gewone winkel/internet winkel. Zal wel met kortingsactie zijn o.i.d.

18 januari 2016 om 18:59
cgvm Gebruiker

Vergelijking Calvin Klein Be Eau de Toilette – Unisex -200ml:

iBood: 27,95 + 5,95 verzenden = 33,90 (Verwachte verzenddatum: 28 januari 2016)
Superwinkel.nl : 29,99 + 3,95 = 33,94 (Levertijd: voor 21:30 besteld, morgen in huis)

Werkende link: https://www.superwinkel.nl/parfum/calvin-klein/ck-be.html

Niet echt een knaller iBood…

18 januari 2016 om 19:50
Moderator Kris Moderator

Beste cgvm, jammer dat ook die concurrent ook verzendkosten vraagt ;-)

Het is en blijft goedkoper dan de concurrent, ik zeg: hulde voor de iBOOD inkopers. Combineer deze deal met de go-pro in de hoofdcategorie, en zelfs deze verzendkost valt in het niets ;-)

Fijne avond, Kris

18 januari 2016 om 20:21
cgvm Gebruiker

Dat snap ik! Hulde voor inkopers, nu moeten de mensen van logistiek nog een betere verzendprijs bedingen bij hun account manager of een andere verzender kiezen.

Voor de iBood klant is er een netto verschil van 4 hele centen maar die mag daarvoor 9-10 dagen langer op zijn/haar bestelling wachten. Er zijn al meerdere malen opmerking gemaakt over de hoogte van de verzendkosten, daar hoef je natuurlijk niets mee te doen.

20 januari 2016 om 09:17
maarten_deboer Gebruiker

Hier heb je 4x zo veel voor 60 euro. Dat lijkt me een betere deal. De inhoud is hetzelfde alleen wat meer:)

20 januari 2016 om 09:37
Moderator Paul Moderator

Opmerkelijke prijs strategie hebben ze daar. Kijk maar eens naar de prijs van 50ml (zelfde inhoud als bij iBOOD maar duurder).
http://www.iciparisxl.nl/nl_NL/Merken/HUGO-BOSS/BOSS-BOTTLED-EAU-DE-TOILETTE-/p18927;pgid=eq3TR74DijdSR0lozsb34Kcy0000dnm0lJHD;sid=u_nBTqgmJvzETv65_g_LYSgs5RH42PbOgm8=?JumpTo=OfferList

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.